En we babbelen nog vrolijk verder....

Hoi allemaal,

Ik had Nas idd beloofd me even hier te melden..... zeurpiet.
Nee hoor, ze heeft ook wel gelijk natuurlijk.

Ik heb alleen k.t nieuws.... Wij gaan scheiden, na 21 jr samen...
en dat heeft er behoorlijk ingehakt moet ik zeggen....
Ben inmiddels wel weer aan het werk, maar nog niet helemaal volledig.
En ik kan/kon dat natuurlijk weer niet accepteren dat ik geen controle over mezelf heb.

Zoals ik tegen iedereen zeg: één neemt de stap, maar we weten beiden dat dit "goed" is.
Maar wat een verdriet !! Mijn kindjes verdrietig zien.... ik heb gewoon weer tranen nu..
Wij zijn nu met zijn viertjes sinds maandag, Marcel heeft tijdelijk opvang en zoekt daarvandaan verder.
En nu moet ik morgen de kids een weekend missen......

Geen idee of ik ergens "zin" kan vinden om snel weer hier te babbelen, maar ik vergeet jullie echt niet hoor!
Stress en hardlopen, val je goed vanaf dus .... 7 kilo inmiddels

liefs San
 
Sandra, wat een vreselijk bericht. Heel veel sterkte de komende tijd. Doe het rustig aan en denk vooral niet aan ons wanneer je pet daar niet naar staat.
groet van Jasmijn
 

Hallo Meiden,

Even gauw kort voor sandra.
Wat een vreselijk bericht, maar ik wens je wel heel veel sterkte toe in de komende periode.
Ook naar de kinderen toe en hoe nemen zei dit allemaal op.

Nou later reageer ik wel weer.

Groetjes Brenda, Jesse en Dylano
 
Hey meiden,

San ik vind het zo vervelend voor jullie allemaal,  ik heb  je een berichtje op hyve gestuurd.

Rosanne, ook Niels heeft zo'n oranje speen. Kun je niet weerstaan hè in deze periode. Alleen dacht ik het maatje 12+ maar eens te nemen en die vond meneer de eerste tijd te groot. Nu de laatste twee weken pikt hij hem wel, gelukkig nu is ie toch wel van belang, hihi.

Morgen moet Jasper weer naar de psz en dan gaat hij in een oranje t-shirt met oranje verf in zijn kuif en de nederlandse vlag op zijn gezicht geschminkt. Hij praat al de hele dag over niets anders. Vrijdag hadden ze op het kdv de kids ook opgeleukt met spuitlak, schmink en een oranje zonneklep, hij vond het geweldig. op 4 na heeft hij ook alle voetballers van de Super de Boer. En hij weet ook precies wie wie is. Als hij gaat voetballen met Marco zegt ie eerst "ik ben Demy de Zeeuw en jij Dirk Kuyt pap." Geweldig, hij zit er helemaal in.

Het zindelijk worden gaat prima. Sinds een week heeft hij het poepen op de wc helemaal door (pffieuw, dat scheelt een hoop was), het plassen wil hij heel soms tijdens heel druk en intensief spel (bv op het kdv of de psz) nog wel eens vergeten, maar over het algemaan redt hij het met 1 onderbroek per dag. Scheelt ook  weer geld aan luierbroekjes.

Niels heeft sinds maandag, maar vrijdag pas door de dokter vastgesteld, weer een oorontsteking. Hij ging vanaf woensdag van paracetamol naar paracetamol. Deden we dat niet dan liep de koorts zo op naar 40.4 graden. Nu is ook tand 8 erdoor en komen er nog een aantal kiezen aan, dus we kunnen onze weer lol op. Het kuurtje amoxicilline slaat aan, dus de koorts en de pijn aan zijn oren is verdwenen. Nu zit hij wel onder de uitslag, misschien had hij ook wel last van de 6e ziekte (eerst hoge koorts en daarna uitslag in de vorm van rode vlekjes). Ach, hij voelt zich nu weer wat beter en die uitslag zal ook wel weer verdwijnen.

Over meeting gesproken, zullen we dat over de zomer heen tillen en weer in oktober afspreken? Dan doen we het gewoon weer in Houten, dat is voor iedereen goed te bereiken. Ik hoor het wel.

Groetjes Diane.
 
Goedenmorgen Dames,

Zo is al een poosje geleden dat ik hier wat achter gelaten heb.
Dus ik dacht laat ik eerst is even weten dat ook ik er nog wel ben.

Hier gaat alles lekker zijn gangetje, errug veel oppassen de afgelopen weken en aankomende weken. Ben dan inmiddels ook wel een beetje toe aan de vakantie.
Deze week ook zo'n drukke week, alle dagen kids gister ook tot 2 uur en toen moest ik door naar Hoogeveen mijn stiefzusje halen en vanaf daar door Schiphol om mijn vader en stiefmams op te wachten. Mijn vader was afgelopen zaterdag 50 geworden maar was lekker op vakantie. Maar ja makkelijk komt hij daaar niet vanaf natuurlijk, dus wij stonden met spandoek te wachten, was overgins een verrassing mijn vader dacht met de trein terug te gaan.. Daan was ook mee dus die moest ook nog naar de grote vliegtuigen kijken erg leuk hoor helemaal onder de indruk. Op de terug weg lekker bij nunspeet een hapje gegeten en toen door naar Het huis van paps waar een abraham van 4 meter hoog stond wist ik natuurlijk wel. Errug leuk.
Nu heeft mijn vader vanavond met mijn oma een ballonvaart (mijn oma wordt 80)
dus daar heb ik ook wel zin in om t egaan kijken.
MOrgenavond hebben we een feestje voor mijn vader georganiseerd maar ja niemand stil gestaan bij de voetbal natuurlijk, maar ja er is al een tv geregeld whaha.
Verder reageer ik een andere keer wel ff want krijg zo de eerste hier om de deur geschoven en er is 2 dagen slecht opgeruimd hier grrr, dus moet maar ff wat gaan doen.

Liefs Saskia
 
Hallo Meiden,
Ik vond het wel leuk om eens een leuke banner te plaaten van beide kinderen.
Ik heb al een tijdje niets meer geschreven hier op het forum, maar goed het is ook best wel druk hier in huis met 2 kinderen.
Gelukkig heeft Jesse nu vakantie tot 12 augustus en dan gaan wij zelf ook nog een weekje weg dus heeft Jesse eigenlijk vakantie tot 19 augustus en dan nog 2 weken dan mag hij op maandag gaan proefdraaien op de kleuterschool dus ben ik hem straks na de vakantie 4 ochtend/middagen kwijt (snik snik) gaat ook allemaal zo ontzettend snel zijn ze straks al weer bijna 4.
Jesse is eindelijk helemaal zindelijk ook s'nachts dus dat is wel makkelijk als we straks een weekje op vakantie gaan.
Dylano die groeit echt hard want nu zit ie ineens in kledingmaatje 62/68 soms nog wel maatje 56 maar dat duurt vast niet zo heel erg lang meer.
Dinsdag moeten we weer naar het concultatie bureau met hem en dan horen we wel hoe zwaar hij is en hoelang en of hij misschien al wat fruit mag gaan uitproberen want hij zit je nu steeds aan te kijken als je zelf iets aan het eten bent.
Sinds gisteren 26 juni 2008 heeft hij ook door hoe hij van zijn buik terug kan rollen naar zijn rug.
Jesse moet 8 juli weer naar het cb toe ook voor een spuit en dat is voor hem de laatste keer daarna gaat hij over naar de schooldokter.
Nou dit was het voor nu wel even weer.
Hoe gaat het met de andere meiden want volgens mij heeft iedereen het erg druk met de laatste weken voor de grootte vakantie.
Reageren doe ik later wel weer want echt veel te reageren valt er nu toch niet.

Wel afgelopen zondag 22 juni de verjaardag van mijn man gevierd die werd 30 jaar dus even een leuk spandoek in de tuin met een leuke tekst erop en vandaag 27 juni is onze trouwdag dus vannavond ook nog even een klein leuk feestje want we zijn alweer 5 jaar getrouwd.







Groetjes van Brenda, Jesse en Dylano    
 



Hoi hoi,

Ook ik heb het druk met twee kids in huis. En dan moet je ook nog het huishouden doen, maar ik klaag niet hoor.

Woensdag met Lisa naar het CB geweest. Ze heeft twee prikjes gehad. Dat was huilen geblazen, maar gelukkig heeft ze er geen last van gehad. Ze heeft alleen heel veel geslapen.
Verder is alles goed met haar. Ze is nu ruim 8 weken en weegt nu 5,4 kg. Ze is in 4 weken tijd 1,6 kg. aangekomen. Ze doet het goed op mijn melk.
Afgelopen nacht heeft ze van 21.30 - 04.30 geslapen. Wat een luxe. Mijn borsten stonden rond 03.00 uur op knappen, dus maar opgestaan om wat af te kolven.

Ik hou het kort, want er wil een kindje met me spelen.

Doei, Ireen
 
Irene, Lisa groeit lekker zeg! Janneke moet volgende week woensdag voor haar prikken en natuurlijk ook om te wegen, ben erg benieuwd. De laatste keer (met bijna 6 weken) woog ze bijna 9 pond. Ik denk wel dat er veel is bijgekomen, zo zien haar wangen en dijen er tenminste wel naar uit.
En ook hier is het druk. De jongens zijn vandaag in een erg drukke bui en dit kost veel energie, zeker na een moeizame nacht met Janneke. Ze kwam 2x om te drinken en was daarna erg in de weer. Ik denk dat ik weer iets verkeerds gegeten heb, arm kind en arme moeder.
En wat betreft het huishouden... Gisteren heb ik gelukkig erg veel kunnen doen, maar soms kom ik er echt niet aan toe. En dan kijk je tegen een steeds groter groeiende berg strijkwerk aan of door de dichtslibbende ruiten, erg vervelend. Of ik heb net de wc gepoetst en dan sproeit Barend alles weer onder. Ach, het houdt me van de straat.

Wat gaat het weer zomers worden van de week! Wel weer lekker hoor voor eventjes, alhoewel we niets te klagen hebben de afgelopen tijd vind ik. Iedere keer vallen de matige voorspellingen mee en kunnen de jongens weer buiten spelen. Maar ja, van de week dus weer zwembadweer.

Wat zijn jullie vakantieplannen? Wij gaan 2 weken naar Frankrijk met de auto. Ik heb er veel zin in, al zie ik wel op tegen de reis. We gaan voor een groot deel 's nachts rijden en we hebben een dvd-speler aangeschaft (vreselijk dat ik dat nodig denk te gaan hebben). Hopelijk slapen de kinderen veel en kunnen we veel kilometers achter elkaar maken. Hebben jullie nog tips voor onderweg?

Ik ga nu even rustig in het zonnetje zitten, straks zijn Dorus en Janneke weer wakker en moet ik weer in actie komen.

Groetjes!
 
Terug
Bovenaan