En we babbelen nog vrolijk verder....


Hallo Meiden,

Hier gaat alles ook goed wel heel erg rustig want de vakantie is hier begonnen dus jesse is nu 6 weken thuis.
Een ding scheelt wel het is nu heerlijk weer wel mag het iets koeler zijn want met deze temperaturen kan je eigenlijk ook niets beginnen, dan maar even een zwembadje in de tuin kan ie lekker ploeteren met water.
Ben afgelopen dinsdag met Dylano naar het cb geweest en het was allemaal prima in orde zijn gewicht lag prima op de middenlijn net als zijn lengte.
Gewicht 6362 en lengte was 64 cm en dat voor nog geen 4 maanden oud.
Hij mag nu trouwens wel beginnen met fruit en groente maar wel zo dat ie er geen fles voor laat staan.
Verder kan hij sinds donderdag van zijn buik naar zijn rug draaien en sinds het weekend ook op zijn zij draaien.
Ook pak ie alles al vast wat hij maar pakken kan.
Irene over wat je de kleine met deze warmte aan kunt doen weet ik zelf ook niet echt want dat is dan weer het verschil met Jesse die natuurlijk in de herfst is geboren toen moest je gewoon iets met lange mouwen aan doen anders was het zeker te koud.
Vandaag was het hier 32 graden dus heb ik Dylano maar gewoon in zijn romper laten liggen en af en toe gevoeld maar hij was nog steeds lekker warm.
Verder over de vakantie wij gaan 10 augustus een weekje naar callantsoog in een stacaravan van vrienden van ons.
Dus moeten eerst nog even 5 weken wachten maar goed het is een 5 sterren camping en als wij er komen is het nog hoogseizoen dus is er voor jesse nog genoeg te doen.

Over het slepen met fietsjes e.d kan ik eigenlijk helemaal niet meepraten want jesse die neemt altijd zijn fiets of tractor wel mee, hij zegt steeds als ie hem vergeet mee te nemen dat anders andere kindjes er mee vandoor gaan en dat wil hij niet dus neemt hij hem zelf mee.
Verder heb ik ook een kiddyboard dus als we echt ver gaan lopen dan kan hij daar op mee rijden en dan nemen we trouwens geen fiets mee.

Waar is iedereen eigenlijk?????

Hoe gaat het bij jullile dan met het leren fietsen op fietspad ed????
Hier durf ik het nog niet echt aan maar als iemand tips heeft dan zijn die altijd welkom zou wel lekker zijn als hij straks lekker naast mij kan fietsen zonder dat ik hem steeds moet corrigeren.

Nou ik laat later wel weer wat horen.

Groetjes Brenda, Jesse en Dylano

 

Hallo Jeanette,

Jullie ook nog gefeliciteerd met jullie 5 jarige huwelijksdag.

Hebben jullie nog iets leuks gedaan dan om het echt te vieren???

Nou wij hadden een Wii gekocht en hebben die uitgeprobeerd met 4 man dus we hadden de volgende dag allemaal lekker spierpijn en voor de rest hebben we gewoon lekker zitten kletsen.

Volgens mij is het wel allemaal toevallig omdat jullie ook op 27 juni 5 jaar waren getrouwd en omdat Niels ook op 4 oktober is geboren.

Groetjes Brenda, Jesse en Dylano
 
Hallo,
haha Brenda, is idd wel allemaal erg toevallig ja, zelfde datum en de jongens tegelijkertij geboren. We hebben het verder niet meer zo gevierd. Vandaag een bbq gedaan met mijn ouders en van de ouders van marc kregen we nog we nog een mooi plant.
Volgend jaar maar!

Ik kreeg vandaag de uitnodigng van het cb voor niels zijn laatste prik. Ik ben zeer beneiuwd. Is meteen de laatste keer dat we daar naartoe moeten. De laatste week zit Niels ineens in de peuterpuberteit. Ppppfff valt soms niet mee. Toch maak ik afspraakjes met hem en ik moet zeggen dat dit alsnog prima gaat, maar voor hoelang......

We genieten nog van onze vakantie. Krijgen wel veel bezoekjes en telelfoontjes. Blijkbaar hebben enkele ons erg gemist. Heel leuk en ik merk dat ik weer volop energie heb om er ook open voor te staan. Dit was nl de laatste ver te zoeken en veel  contacten waren met wat teveel. Maar nu ben ik weer helemaal bovenjan en geniet met volle teugen.

Rosanne, hoe is het met jou en Clau,al lang niets meer van jou gelezen.
Rachel, waar ben je?????

Ga vanavond eens op tijd naar mn bedje, dus tot een volgende keer!
Groetjes Jeanette  
 
 
Hallo lieve meiden,


Hier na lange tijd weer een reaktie van mij.
Het  is druk hier, maar met vaste mensen, ik mis Clau, Rosanne, San, Rach, waar zijn jullie????
Wisten jullie al dat Rach een derde kindje krijgt???

Ik heb maar 1 scherm open, dus even geen reaktie van mijn kant, iedereen die op vakantie gaat, wens ik een goede reis, een fijne vakantie en een behouden thuiskomst.
En iedereen die terug is, hoop dat het fijn is geweest....
Ik moet nog 2 dagen werken, dinsdag en donderdag en dan heb ik 4 weken vrij. Of ik zou tussendoor nog ergens moeten invallen, maar in principe heb ik vrij.
18 augustus als de scholen hier weer beginnen, dan ga ik ook weer werken.
Verder is wel alles oke hier. Het kontakt loopt nog altijd redelijk goed, Julian gaat er iedere donderdag naar toe, en vanaf de herfstvakantie of zo, om het weekend.
We wonen nog steeds bij mijn ouders, soms leuk, soms ook niet. Het is zo vreselijk aanpassen, en ik merk aan Julian dat hij minder goed luisterd, of de regels serieus neemt als mijn ouders thuis zijn.
Met hun appartement schiet het op, de keuken staat, de badkamer en wc moet nog, en dan nog spuitwerk van plafonds en muren en het schilderwerk binnen en buiten van de ramen en deuren.
De planning is dat ze ergens in oktober gaan verhuizen.
Zolang dit huis nog niet verkocht is kan ik met Julian hier blijven, om daarna naar het huis van mijn oude baas naast de praktijk te gaan verhuizen.
Dat is tot 2011, daarna zien we wel weer.
Mijn nieuwe baan bevalt goed.

Gisteren was de laatste dag van de PARADE in Brunssum.
Een 4 jaarlijks folklore feest met dans groepen uit de hele wereld.
Heel Brunssum staat dan meer als een week op zijn kop, met voorstellingen s'avonds in sporthallen, overdag (gratis) optredens in en rondom het centrum, en workshops op 3 verschillende plaatsen. Op woensdag was een folkloremarkt en s'avonds na de voorstellingen zijn er verbroederingsfeesten in de tent.
De buitenlandse gasten slapen in scholen in de buurt, en als het goed weer is er dus iedere dag een hoop volk  op de been.
Het weer viel dit jaar wel mee, een paar dagen iets minder, maar de grote optocht op zondag is niet in het water gevallen.  Gisteren met de  slotmanefestatie was het stralend weer, en een vuurwerk op de maat van de muziek, geweldig, ik had het nog nooit gezien.
Maar goed, Julian is nog aan het genieten van zijn slaapje, heeft iets in te halen van zijn  vuurwerkshow van gisteren, dus ik ga nog gauw iets voor me zelf doen.
Tot gauw, hoop dat ik  er iets sneller weer kan zijn.

Nasje xxx
 
 

Hallo Meiden,

Wat is het hier rustig is iedereen met vakantie ofzo???

Nou hier moeten we nog 2 en halve week werken en dan hebben we 3 weken vakantie en we gaan 10 augustus een weekje op vakantie naar callantsoog.
Nou we hebben hier het een en ander mee gemaakt.

Op 8 juli moest jesse naar het concultatieburo voor zijn verlopig laaste prik en dit ging op zich wel heel erg goed.
Maar hij kreeg ook een ogentest en die was niet goed we zijn doorverwezen naar de oogarts en moeten we even afwachten wat er nu verder gaat gebeuren we moeten hier 26 augustus naar toe.
Nu zijn we vorige week vrijdag nog naar de doktersdienst geweest want jesse had een ontsteking aan zijn plassertje en dat merkte we op doordat er wat groen spul uit kwam, daar aan gekomen vertelde de dokter dat het wel erg nauw was en we moesten maar even een zalfje gebruiken om de zwelling weg te krijgen en dan halverwege deze week nog weer even naar onze eigen dokter om te kijken wat er verder aan gedaan kon worden, dus vanmorgen moesten we er naar toe en de dokter zei tegen ons dat hij er nu niets aan kon doen zolang hij er geen last van heeft moesten we het maar even aanzien.
Dus nu moeten we het gewoon goed in de gaten houden en anders weer komen.
Dus allemaal niet zo leuk om het mee te maken.
Dylano groeit heel goed want hij is 1 juli nog weer naar het buro geweest en toen woog hij 6362 en was 63 cm lang dus hij is al zwaarder en langer als jesse toen hij een baby was.

Verder wordt het de komende dagen wel erg lekker weer en zullen we weer heel veel buiten zijn en dan nog 2 en halve week en dan gaan de scholen hier al weer beginnen dus dan is het hier weer druk in de straat en weer een beetje levendig want zo in de vakantie vind ik het hier maar stil.
Gisteren nog even zitten rekenen en dan gaat het wel erg snel want dan mag jesse al over 8 weken naar de kleuterschool en wat vliegt die tijd toch snel voorbij.

Verder niets te vertellen want er is de laatste tijd niet veel geschreven dus kan ook nergens op reageren.

Groetjes van Brenda, Jesse en Dylano
 
ff heel snel want ik moet zo aan het werk om 17.00 beginnen maar ben heel even thuis wij verblijven in middels alweer ruim 2 weken op de camping.

Het is hier zeker rustig.
Brenda was jij gisteren ook in callantsoog, wij waren daar namelijk een dagje en ik kwam de AH uit en meende ik jou te herkennen achter in een rode auto?
Maar wist niet honderd procent anders had ik ff op het raampje geklopt hihi.
Was voor Daanb de allereerste keer aan zee dus dat was een hele belevenis.
Maar ik ga sluiten want dan kan ik naaer het werk toe wandelen en mij nog rustig op gaan kleden.

Na de vakantie zal ik wel weer wat uitgebreider van mij laten horen.

Liefs Saskia
 

Hallo meiden,

Even snel een kort berichtje voor saskia.

Saskia wij waren gisteren idd ook een dagje in Callantsoog even kijken naar de camping waar wij over 2 weken heen gaan en bij onze vrienden op vistite.
En hoe laat heb je ons gezien dan???

Wij hebben idd een donker rode auto dus het is idd goed mogelijk dat je ons hebt gezien.

Leuk he en het was er ook erg druk vanwege het mooi weertje, maar wij konden verder geen plekje vinden dus zijn we maar weer door gereden dus gaan we over 2 weken wel even rustig kijken hoe alles er uit ziet, en tevens hadden wij gisteravond nog een soort van gezellige avond bij vrienden van ons hier in 2 de exloermond.

Maar goed wij gaan weer even lekker buiten zitten en straks even lekker douchen.

Groetjes van Brenda, Jesse en Dylano

 
Hallo
idd wat is het hier stilletjes. Er valt voor mij ook weinig te reageren en te schrijven.
Alles gaat zn gangetje. We genieten overdag van het lekkere weer en s'avonds zitten we naar buiten te kijken hoe hte hier met bakken uit de lucht komt vallen. Ik heb medelijden met de mensen die hier in de buurt op een camping zitten.

Sas, hoe bevalt je nieuwe job, heb jet het naar je zin? Wij zijn nog steeds bezig met de keuken. Hij is nu geschilderd en van deweek komen de laatste lijsten erop. Dan zal ik toch eens echt foto's maken en ze op hyves zetten. Bij jullie wel al helaaml klaar, geschilderd en afgwerkt?
Brenda, lekker bijna vakantie.
Sandra, hoe gaat het met jou en de kids? Zag dat je "even" naar Eurodisney bent geweest.
Clau, ben je aan het genieten van je lange vakantie?
Ireen hoe is het met jullie?

Niels is  de afgelopen dagen flink verkouden en koortsig geweest.  Erg sneu want nu laat ik hem niet in het zwembadje.  Hj heeft al eens een longontsteking gehad en dat was geen pretje.  Vanochtend is hij echter weer helemaal fit. Koorts weg en hij heeft weer praatjes voor 10! Als dit zo blijft dan wil ik woensdag naar het water met hem.

Allemaal fijne dagen, voor degene die vakantie hebben fijne vakantie!
Groetjes Jeanette
   
 
Terug
Bovenaan