Hallo Meiden,
Hier gaat alles ook goed wel heel erg rustig want de vakantie is hier begonnen dus jesse is nu 6 weken thuis.
Een ding scheelt wel het is nu heerlijk weer wel mag het iets koeler zijn want met deze temperaturen kan je eigenlijk ook niets beginnen, dan maar even een zwembadje in de tuin kan ie lekker ploeteren met water.
Ben afgelopen dinsdag met Dylano naar het cb geweest en het was allemaal prima in orde zijn gewicht lag prima op de middenlijn net als zijn lengte.
Gewicht 6362 en lengte was 64 cm en dat voor nog geen 4 maanden oud.
Hij mag nu trouwens wel beginnen met fruit en groente maar wel zo dat ie er geen fles voor laat staan.
Verder kan hij sinds donderdag van zijn buik naar zijn rug draaien en sinds het weekend ook op zijn zij draaien.
Ook pak ie alles al vast wat hij maar pakken kan.
Irene over wat je de kleine met deze warmte aan kunt doen weet ik zelf ook niet echt want dat is dan weer het verschil met Jesse die natuurlijk in de herfst is geboren toen moest je gewoon iets met lange mouwen aan doen anders was het zeker te koud.
Vandaag was het hier 32 graden dus heb ik Dylano maar gewoon in zijn romper laten liggen en af en toe gevoeld maar hij was nog steeds lekker warm.
Verder over de vakantie wij gaan 10 augustus een weekje naar callantsoog in een stacaravan van vrienden van ons.
Dus moeten eerst nog even 5 weken wachten maar goed het is een 5 sterren camping en als wij er komen is het nog hoogseizoen dus is er voor jesse nog genoeg te doen.
Over het slepen met fietsjes e.d kan ik eigenlijk helemaal niet meepraten want jesse die neemt altijd zijn fiets of tractor wel mee, hij zegt steeds als ie hem vergeet mee te nemen dat anders andere kindjes er mee vandoor gaan en dat wil hij niet dus neemt hij hem zelf mee.
Verder heb ik ook een kiddyboard dus als we echt ver gaan lopen dan kan hij daar op mee rijden en dan nemen we trouwens geen fiets mee.
Waar is iedereen eigenlijk?????
Hoe gaat het bij jullile dan met het leren fietsen op fietspad ed????
Hier durf ik het nog niet echt aan maar als iemand tips heeft dan zijn die altijd welkom zou wel lekker zijn als hij straks lekker naast mij kan fietsen zonder dat ik hem steeds moet corrigeren.
Nou ik laat later wel weer wat horen.
Groetjes Brenda, Jesse en Dylano