En we babbelen nog vrolijk verder....

Dag Lieve meiden,

Hier weer eens een reaktie van ons.
Na deze week heb ik nog 1 week vrij en moet ik weer beginnen met werken, ook Julian moet weer naar school.
Verder gaat alles zijn gangetje, we zitten nog steeds bij mijn ouders, en ik blijf hier ook tot dat het huis verkocht is.
Mijn ouders verhuizen ongeveer rond oktober. Als het huis verkocht is, kan ik het huis van mijn ex-werkgever huren in Hoensbroek, en dat is voor 3 jaar.

Julian doet het heel goed verder, kan erg lief zijn, maar heeft zijn oren de laatste week echt in zijn broekzak.
Stickers helpen niet, een deal sluiten werkt niet, vandaag in de groter groeien nog een oplossing gelezen die ik toepas, en ook dat werkt niet. Soms weet ik het echt niet, maar "nee"is bij hem ook gewoon echt "nee".
Of het er ook mee te maken heeft dat we nog steeds bij mijn ouders zijn, en hij die ook goed op de kast kan krijgen, zou natuurlijk kunnen, en ik hoop dan ook dat het betert als we met zijn 2 zijn.
We wachten af, en gaan maar niet teveel in discussie.....
Fietsen kan hij nog niet los, en met zelf afvegen ga ik ook nog niet beginnen. Daar zijn ze toch nog veel te klein voor.

De vakantie is omgevlogen, ik had zoveel op het programma staan maar het is er allemaal niet van gekomen.
We zijn wel naar de Beekse bergen geweest, en naar de Valkenier, zondag staat nog een dagje Franse Ardennen op het programma, en morgen ontmoet ik Jeanette......
En dan over 2 weken ga ik met Julian logeren in Ijsselstein bij mijn forumvriendinnetje Sandra.
We gaan naar Madurodam.
En Sas,jammer dat het camping uitje niet heeft kunnen doorgaan, maar ik begrijp het wel.
Misschien hebben we nog eens tijd voor een meeting met zijn allen??
Zijn er nog mensen die daar interesse voor hebben???
Of heeft er iemand zin om mee te gaan naar de Apenheul??
Clau?? Rosannne??? Is voor jullie toch niet te ver he??

Rosanne?? Maastricht zeg je??? Mini meeting???
Kun je niet maken he??? Om door te rijden he???
Leuke foto's van Moffel trouwens. Echt lief!!!
Een kado voor als hij 4 jaar is, ik zou het niet weten.
Heb wel logeerspulletjes opstaan, badverf, en iets lekkers te ruiken, hihi hij zit altijd aan de flesjes van opa......
Maar dat is natuurlijk niet echt iets voor te spelen.
Kan me voorstellen dat het moeilijk valt om alles te verkopen.

Clau, blijf het rustig aan doen, en maak je een beetje tijd voor ons??
Ik heb al verteld hoe het hier gaat, je vraag zal beantwoord zijn
toch???

Brenda, ook voor jou is de vraag beantwoord, ik ben gewend aan de nieuwe situatie, maar het zal wel weer anders worden als ik straks echt alleen ben met Julian

Zo, ga er ook een eind aan breien, heb een half uurtje getikt voor jullie, nou douchen en naar bed.
Tot een volgende
 
hoi meiden,

meteen maar weer even reageren... goede voornemen van het nieuwe schooljaar...handig, zo heb je twee momenten per jaar dat je goede voornemens kan maken...hihi

Ik vond het wel grappig om te lezen dat ik reageerde op het zindelijk zijn en fietsen van Jasper, en ineens even een 'overzichtje'van wie waar daarin staat.

We zijn vandaag naar Ouwe Hands dierenpark geweest, perfect weer, niet druk in het park, een hele leuke dag. Er was ook een voorstelling van "aapje krijgt vrienden", dit vond Raff wel erg spannend. Er is een stukje waarin de leeuw boos is op de aap....dikke tranen bij Raff "Ik wil niet dat ze ruzie maken, ik wil nu weg hier" Zo sneu, gelukkkig loopt alles goed af, maar hij noemde het nog wel voor het slapen gaan.
Birk heeft nog een flinke smakkerd gemaakt in Ravotapia, dit is een groot overdekt speelterrein met zand en water. Birk klom op een stapel keien...deden alle kinderen dus waarom niet....valt hij daar achterover vanaf in het water. Een zeiknat kind, gelukkig had ik een droog setje kleren bij me, maar oog een sneetje bij zijn oog en een dikke blauwe bult op z'n ooglid. Roy noemt hem nu Rocky. Birk blijft een taaie, want na een flinke knuffel speelde hij weer verder.

Nas, ik wil best mee naar de apenheul, wanneer?

En ook een meeting vind ik helemaal gezellig. Zal ik een voorzet doen?! Zaterdag 18 oktober (tweede zaterdag van de herfstvakantie) of zaterdag 26 oktober in Ballorig in Houten. Wij zijn weer van de partij hoor!

Fijn weekend allemaal!
liefs Clau  
 
Hey meiden,

Meeting... Natuurlijk. ik kom.
De 18e is voor ons de 1e herfstvakantie zaterdag. Wat moeten wij dan lang hè Clau, voor het vakantie is. Jij hebt nu toch nog vakantie? Wij zijn alweer begonnen en hebben later als jullie herfstvakantie. Hmm, daar heeft het ministerie vast een foutje gemaakt. Maar dat overleven we ook wel weer. Welke groep krijg jij nu? Ik heb weer 1/2, leuk weer.
De 18e en de week erna moeten,  zo uit mijn hoofd, ook geen probleem zijn.
Kijk maar wanneer het wordt.

Zo langzaamaan worden onze guppies alweer 4! Moeten we weer naar een volgend forum (4+). Ik weet nog dat we onze prille baby gelukjes en probleempjes bespraken, wat vliegt de tijd zeg. En wat kennen we elkaar alweer lang. We zijn wel de die-hards die contact houden, leuk.

Leuk Nas, Apenheul. Wij zouden komende zondag heen met mijn ouders en zus, zwager en kids (Pap en mam zijn 35 jaar getrouwd komende vrijdag). Maar wij horen steeds dat het minder leuk is als het voorheen was. Nu hebben pap en mam de knoop doorgehakt en gaan we naar de buren (Koningin Juliana Toren). Vinden die jongens trouwens geweldig. Wij zijn er in de vakantie ook geweest en zowel Jasper als Niels hebben ontzettend genoten. Iedere keer als Jasper die reclame op tv  ziet zegt ie weer "kijk mam, daar waren wij hè, met Naomi (zijn vriendinnnetje)." Hij zou er volgens mij het liefst wonen. En Niels ook, als hij maar ergens mee kan sturen. Hij was gewoon woedend als hij ergens uit moest.

Zo, ik stop weer. Ga lekker mijn bakkie thee drinken en tv kijken.
Groetjes Diane.
 
Hoi meiden,

Hier kan zaterdag de 18e ook nog hoor. Alleen wel als manlief ook mee wilt. Vind ik toch wel fijn met 2 kids. Ook i.v.m. de rit er naar toe en terug.

Quentin is ook helemaal gek van Juliana toren. Als het op tv komt roept hij ook altijd: daar ben ik geweest!! Daar ga ik volgende week weer naar toe!! (Verzint hij ter plekke).

Nas, wat de billen afvegen betreft: ik vind hem ook nog zo klein maar hij moet het straks wel zelf doen op school. Anders heb ik straks elke dag zijn kleding vol poep (blegh!).

We zijn momenteel de ski vakantie aan het boeken. Wel gek hoor. We moeten nog op zomervakantie! Maar je kan niet vroeg genoeg zijn. En het is het laatste jaar dat we buiten de schoolvakanties kunnen gaan. Hij is dan al wel 4 maar nog niet leerplichtig.

Zo, dat was het weer even voor nu. Ik reserveer de 18e in mijn agenda!

Doei,
Rosanne
 
Oh ja, het volgende (genante) overkwam mij gisteren: Quentin zit heel erg in de waarom en hoe zit het  fase. Nu vroeg hij gisteren aan mij: "mam, ik heb een piemel, wat heb jij?"
En of ik uit mijn billen plaste hahaha.

Ik wist niet zo goed wat ik moest zeggen.....
 
Leuk hè Rosan, die nieuwsgierige aagjes. Jasper was vandaag met mij mee naar de wc, zegt ie opeens "mam, waar is jouw piemel." Tja, kind mama is toch een meisje. "oh ja, en papa en Niels en ik zijn jongens, toch?" Ja, man.

Er zijn om ons heen weer aardig wat zwangeren. Jasper beweerde vorige week zelfs dat ik ook weer een baby in mijn buik zou hebben! Nou, nu nog niet.
Maar goed, hij vraagt dus nu aan iedereen hoe die baby dan in die buik komt. Marco antwoordde "door de wind." Ik zei eerlijk dat een papa en een mama dan moeten vrijen (gelukkig vroeg hij nog niet door). En toen hij het oma vroeg zei zij "door opa's peilstok!!!" Ach hij neemt overal genoegen mee. Als het goed is gaat hij van de week aan oma vragen waar opa's peilstok dan is, hihi. Lekker even opjutten.

Ik zet de 18e ook vast op de kalender, ben wel weer benieuwd naar al die koters.
Nog maar 1 nachtje en dan begint het werken weer. Maar over een week of 11 hebben we weer vakantie.
Groetjes, Diane.
 
Hallo,


Ik heb maar even 1 scherm open, dus hoop dat ik niks vergeet.
18 oktober ook genoteerd, mijn oma is dan wel jarig, maar dat zie ik dan wel weer.
Ja Rosanne, ze moeten het op school dan wel zelf doen, maar ik kan me herinneren dat Tom altijd ging poepen voor hij naar school ging.
Dat "ritme"kun je natuurlijk niet plannen, maar was wel erg handig.
Bovendien is er pas een onderzoek geweest dat kinderen vaak ophouden tot thuis, omdat ze het vies vinden op school.
Natuurlijk niet de gezondste methode, en zeker niet aan te raden, maar ik wacht dan maar gewoon af. We zien wel hoe het loopt.
Maak me er nu niet druk om, maar leren afvegen op 3 jarige leeftijd, vind ik echt te klein. Ook dan komen ze met poep aan hun broek terug thuis.
Rosanne, treffen we ons in Maastricht als je daar bent??
clau, apenheul wordt ergens in September oke???
Een vrijdag of een zaterdag, wat is het beste??
Ik ga dan in Angeren slapen bij een vriendin, anders wordt het teveel van het goeie.
Hier geen zwangeren in de buurt, dus ook geen vragen hoe een baby in die buik komt.. Wel het piemel verhaal kennen we.
Mama en oma hebben een gaatje en julian opa en papa en tom een pielie wielie wortel hahaha
Maandag naar het consultatie buro geweest, de dokter moest ook even zijn piemeltje zien en zijn balletjes voelen, dat gezicht....... ik moest er s'avonds nog om lachen.
Dat er iemand aan zijn pielie zat, vond hij niet je van het!
De dokter zei ook nog zo leuk alleen mama en de dokter mogen dat.
Nou ja hij was het snel vergeten. Last van de inenting heeft hij wel.
Een gezwollen arm, 3 cm dikker dan de linker en roodgloeiend heet voelt het aan.
Hij wilde vanmorgen om 10.30 gaan slapen, is dus niet echt lekker.
Maar even afwachten wat het brengt.
Nou, ik ga nog even strijken.
tot horens, nasje
 
Terug
Bovenaan