En we babbelen nog vrolijk verder....

Nou wij zijn er waarschijnlijk bij de 18e maar danm moet er niemand ziek worden op het werk want een andere collega moest ook vrij 18 okt, en die gaat naar een concert dus ik ben al eerste in zet baar.
Maar hij staat dus onder voorbehoud genoteerd.

Gr Saskia
 
Hoi,

Vrijdagmiddag is Lisa voor het eerst naar de creche geweest om te wennen. Op zich ging het wel goed. Ze was erg vrolijk en vindt de andere kindjes erg leuk. Ze heeft dan ook weinig geslapen. ALLEEN... wil ze niet uit de fles drinken. In het begin wilde ze nog wel, toen weer niet, toen weer wel en nu weigert ze pertinent. Ik ben al een hele week aan het oefenen en vrijdag op de creche heeft ze dus maar 30 van de 150 ml gedronken. Ze kwam 's nachts dus voor een voeding. En ze sliep nog wel zo mooi door.
Van het weekend wilde ze ook niet uit de fles drinken. Ik ben benieuwd hoe het vandaag gaat. Vandaag is ze er de hele dag.
En als ik Merel naar de creche breng gaat ze huilen als ik weg ga. Dat is sinds we terug zijn van vakantie. Ze hangt ook heel erg aan mij of R. Dat deed ze sowieso al, maar nu is het erger. Ik heb het de laatste tijd ook over dat ze binnenkort naar school gaat, maar dat ziet ze helemaal niet zitten. Ze heeft daar dus echt geen zin in.
Nou ja, we zien wel.

gr. Ireen
 
hallo allemaal,

OOk hier zijn de scholen weer begonnen. Raff mocht vandaag weer naar de psz en Birk en ik hadden weer dreumeszwemmen. Raff is nu de oudste op de PSZ en voelde zich helemaal de man!

Ik heb dit jaar een combinatie 4/5, maar hoef pas overmorgen te beginnen...wel handig, want ik heb nog een bukt strijkwas die ik weg wil hebben (maar waar je U tegen zegt)

Beterschap voor de twee pechvogels, jeetje wat een  domme pech met grote uitwerking zeg! Doe heb maar rustig aan.

Leuk dat we een meeting datum hebben, heb er zin in om iedereen weer eens te zien!

Nas, we moeten dan wel een datum prikken, een zaterdag is handig!

Diane, leuk iedee voor de PSZ-tractatie, ik pik je idee en ga ook zoiets doen. Poe poe, naar de basissschool, ik vind het helemaal niets dat ze alweer zo groot worden...zo'n juf die ineens van alles over mij kind te zeggen heeft (zegt de juf...erg he, volgens mij zijn wij ook de ergste...hihi)

Ik merk wel dat Raff steeds meer toe leeft naar de bassisschool, hij doet alles onder het mom daarvan, billen eerst zelf afvegen en dan mag ik controleren ERG NODIG OOK HOOR en fietsen zonder zijwielen en zelf aan en uitkleden en proberen binnen de lijnen te kleuren VOLGENS MIJ ZIET HIJ HELE ANDERE LIJNEN DAN IK, goed eten want dan word ik groot... Heel schattig allemaal.

Ik ga me nu toch maar eens bemoeien met de bult was...

doegie, liefs Clau
 

Hallo Meiden,

Wat is er de afgelopen week veel gereageerd ik moest weer veel bij lezen.
Ik kan nu niet op iedereen reageren want ik ga zo meteen voor de eerste keer met Dylano naar babyzwemmen.
Maar wij zijn een zondag net terug gekomen van een heerlijke uitwaaivakantie, maar hebben ook wel een aantal dagen heel mooi weer gehad zodat we lekker naar het strand konden en ik daardoor ook met linker schouder heb verbrand.
Wij zijn een weekje naar callantsoog geweest en vonden het heerlijk.

Heb wel gelezen dat er een datum is gepland voor een meeting lijkt me leuk om dan alle baby's en peuters/kleuters weer te zien ik zal kijken of ik die dag ook kan komen ik noteer het wel alvast in mijn agenda.

Ik ben afgelopen woendag ook weer een jaartje ouder geworden ben nu 30 jaar.

Verder gaat het hier allemaal goed.

Reageer later wel weer een keertje.

Groetjes Brenda, Jesse en Dylano
 
Hallo allemaal,

Diane bedankt voor je tip. Zeker leuk om te maken en uit te delen.
San, hoe is het met je? Mijn oog was gelukkig snel weer oke, hoop voor jou dat jou herstel ook snel gaat.
Nas, weer gewend aan het werkbare leventje????

Hier alles goed. Drukke week en ik kom weer eens tijd te kort voor de verandering.
Gisteren is Niels naar mijn schoonouders geweest. Daar was het kermis en opa en oma wilden graag met de kleinkinderen ernaartoe. Niels wilde eerst niet mee i.v.m. het spookhuis trauma van vorig jaar maar na de belofte dit jaar niet naar het spookhuis te gaan was hij niet meer te houden. Hij heeft enorm genoten en is natuurlijk weer enorm verwend.

Morgen trouwt mijn collega. Ben er de hele dag zoet mee. Ik ga nl met 7 bewoners van onze afdeling naar de kerk en later naar de receptie. Dan als de wiedeweerga mezelf omkleden en naar het feest. Maar voordat het allemaal zover was, ppppffff wat een georganiseer met taxi's. Maar goed het is gelukt en nu hoop ik alleen nog op een stralende bruid en mooi weer.

Wb de meeting ben ik even in de bonen, want waar gaan  we nu naartoe?
De datum heb ik wel genoteerd dus dat kan niet meer missen.

Groetjes Jeanette
 
Hey meiden,

Ja, ja, allemaal aan de knutsel straks. Ik zag het idee in het kdv tijdschrift "ezeltje prik" en ja... goede ideeën moet je onthouden!

Jeanette, we gaan naar Ballorig in Houten. Dat is voor de meesten het meest centraal en daar hebben we al een paar keer een meeting gehad. Ik moet alleen even kijken of ik Marco mee krijg... Hij houdt er niet zo van, maar om nu alleen met 2 kids te gaan... Vorig jaar was Niels een maand of 6 en sliep hij een groot deel van de tijd daar. Maar nu wil hij ook overal in, net als Jasper en ik kan mezelf niet in tweeën delen. Als Marco niet mee gaat, denk ik dat ik Niels bij hem laat, ik zal wel zien.

Koningin Juliana Toren was weer een groot succes! De kids hebben ontzettend genoten en waren aan het eind van de dag gesloopt.

Jasper heeft ook zin in de basisschool. Alhoewel hij nu steeds beweert dat hij er niet heen wil, omdat hij naar de Olympische Spelen wil!!! Tja...
En idd Clau, ik denk dat wij de moeilijkste moeders zijn, omdat we teveel weten van hoe het werkt bij ons en we dat ook bij een ander verwachten.

Ik ga even een huilend kind sussen.
Doei, doei!
Groetjes Diane.
 
Hoi meiden,

Jeetje wat wordt er opeens veel geschreven!!

Diane, ik pik jouw idee ook hoor! Moet ook nog iets verzinnen voor de PSZ. Maar eens kijken of ik bij de Wibra die vliegers kan vinden. Vindt dat horloge ook een erg leuk idee!!

Ik kijk dus ook of mijn man mee kan de 18e. Hij vindt het ook niets maar hij vermaakt zich meestal wel met Quentin op het springkussen en in de ballenbak

Quentin was ook helemaal blij dat hij weer naar het PSZ mocht. Hij zag zijn vriendje weer en het leken wel een stelletje ouwe wijven zeg! Zo dramatisch dat ze deden. hahaha.

Ik zit een beetje met een dilemma. Mijn moeder heeft aangeboden om die week als we gaan skien op te passen op Yanna. Zo hebben wij de handen wat meer vrij en meer tijd voor Quentin. We gaan met vrienden die ook een zoontje hebben. Maar dat betekent dus dat ik Yanna een week moet gaan missen. Ik vind een dag al erg. Dus ik ben er nog niet helemaal uit....

Volgende week laatste 2 dagjes werken en vanaf donderdag 4 weken vakantie!! Joepie!! 4 september vertrekken we naar Kos. We hebben de stoelen in het vliegtuig al gereserveerd voor heen en terug dus zijn zeker van 3 plekken naast elkaar. Altijd handig. Ik heb er zo'n zin in!

Ireen, ik zie er ook zo tegenop dat Yanna weer naar het KDV gaat. Ze gaat per december als Quentin naar de basisschool gaat (19 november a.s.). Gelukkig is ze dan bijna een jaar.

Ik ben bezig met het aanschaffen van een moederfiets. Een gazelle bloom met bijpassende zitjes en tassen etc. Ik kan met het zitje voorop mijn eigen fiets niet tussen het zadel en het zitje. Kon toen met Quentin ook al niet. Ja, met moeite en omdat het zadel heel laag stond wat voor geen meter fietste.   Maar met 2 kids waag ik me er niet meer aan. Dus nu een moederfiets er bij. Die verkoop ik dan wel weer op marktplaats tegen de tijd dat de fiets niet meer nodig heb. Nu fiets ik nog met Yanna in de babybjorn maar dat is natuurlijk hartstikke link en kan alleen als Quentin niet achterop zit.

Nou, dat was het weer even voor nu. Ga ik snel weer verder hier op het werk!

Doeg,
Rosanne
 
Hey Rosanne,

Even een reactie op je moederfiets, ik heb een half jaar geleden ook een moederfiets aangeschaft. het is echt ideaal! Mijn andere fiets hadden we nog maar 3 jaar, dus die hebben we bewaard. Hebben we tenminste twee dezelfde in heren en dames uitvoering (net als die oudere stellen, hihi). Maar p die fiets kon ik dus niet met mijn voeten bij de grond en met Jasper voorop vond ik het al link, laat staan met twee kids. Ook was het een lichtgewicht sportfiets, dus als Jasper om mij heen wilde kijken slingerde ik de hele weg over en met afstappen steigerde de fiets doordat Jasper nog achterop zat.
Nu dus via marktplaats een 2e hands (nieuw vonden we te duur) mamafiets gekocht (sparta amazone) en hij is echt top. De zitjes en fietstassen hadden we al en die konden dus zo overgezet worden. Jammer is wel dat ik nu maar 4 versnellingen heb ipv 21. Dat valt tegenwind wel tegen. Maar verder is het heerlijk stabiel fietsen en ik kan met mijn voeten bij de grond.
Ik wil hem nu alleen nog even door een fietsenmaker laten nakijken, want de versnelling blijft af en toe hangen.

Succes met kopen en fietsen!

Groetjes Diane.
 
Terug
Bovenaan