hallo allemaal,
OOk hier zijn de scholen weer begonnen. Raff mocht vandaag weer naar de psz en Birk en ik hadden weer dreumeszwemmen. Raff is nu de oudste op de PSZ en voelde zich helemaal de man!
Ik heb dit jaar een combinatie 4/5, maar hoef pas overmorgen te beginnen...wel handig, want ik heb nog een bukt strijkwas die ik weg wil hebben (maar waar je U tegen zegt)
Beterschap voor de twee pechvogels, jeetje wat een domme pech met grote uitwerking zeg! Doe heb maar rustig aan.
Leuk dat we een meeting datum hebben, heb er zin in om iedereen weer eens te zien!
Nas, we moeten dan wel een datum prikken, een zaterdag is handig!
Diane, leuk iedee voor de PSZ-tractatie, ik pik je idee en ga ook zoiets doen. Poe poe, naar de basissschool, ik vind het helemaal niets dat ze alweer zo groot worden...zo'n juf die ineens van alles over mij kind te zeggen heeft (zegt de juf...erg he, volgens mij zijn wij ook de ergste...hihi)
Ik merk wel dat Raff steeds meer toe leeft naar de bassisschool, hij doet alles onder het mom daarvan, billen eerst zelf afvegen en dan mag ik controleren ERG NODIG OOK HOOR en fietsen zonder zijwielen en zelf aan en uitkleden en proberen binnen de lijnen te kleuren VOLGENS MIJ ZIET HIJ HELE ANDERE LIJNEN DAN IK, goed eten want dan word ik groot... Heel schattig allemaal.
Ik ga me nu toch maar eens bemoeien met de bult was...
doegie, liefs Clau