En we babbelen nog vrolijk verder....

Hoi hoi,

Rosan, nu al de skivakantie aan het plannen. Jeetje. Gaan de twee kids ook mee?
R. wil tzt met Merel naar zo'n skidome en dan wil hij Merel leren skien. Ik zelf kan niet skien en hou ook niet echt van kou, maar wie weet ga ik ook maar les nemen.
Merel kan ook nog niet haar billetjes vegen, maar goed, dat zien we dan wel. Ze wil trouwens ook niet ergens anders dan thuis poepen. Op de creche doet ze het soms wel.
Nas, Merel moet volgende week voor haar laatste prik op het CB. Moest Julian nog huilen van de prik? Ik zie er wel een beetje tegenop, omdat ik ook Lisa mee moet nemen naar het CB. Misschien vraag ik mijn zus om mee te gaan.
Vanochtend ben ik met Lisa naar het CB geweest. Ze kreeg vandaag ook twee prikjes. Dat was natuurlijk huilen. Ik hoop dat ze net als vorige keer geen last van heeft. Toen sliep ze heel veel. Verder gaat het goed met haar. Ze weegt nu ruim 7 kilo en is 63 cm lang (volgens mij is ze langer dan Merel toentertijd).
Merel wordt de laatste tijd weer midden in de nacht wakker en gaat dan huilen en wil bij ons in bed. Slaapt Lisa eindelijk een keer door, wordt de oudste weer wakker. Nou ja, zal wel weer over gaan. Ik ben blij dat Lisa nu al doorslaapt en hoop dat dat zo blijft. Merel sliep pas met 9 maanden door.
Jeanette, ben je al terug van vakantie en hoe is de reis gegaan?

gr. Ireen
 
Hallo allemaal

Wat een baggerweer is het zeg. Wilde met Niels tot 2 keer toe gaan fietsen maar als we dan bijna weg waren begon het weer te regenen, zeg maar hozen.
Lijkt wel herfst....
Nas, ik ben nog niet aan de foto's toe gekomen, migraine gehad en druk op het werk.
Ze zijn wel heel erg leuk! Bedankt.
De meeting staat hier ook genoteerd. Nu moet het er toch maar eens van gaan komen.
Ik ben zeer benieuwd naar iedereen.
Niels veegt ook zijn billen nog niet af. We doen  het  steeds vaker samen en dat gaat goed. Maar wanneer hij het alleen kan??????
Heb vandaag wel eens geinformeerd naar zwemles. Hier mogen ze zogauw ze 4 jaar zijn op zwemles. Je krijgt dan een spetterpak en  na de inschrijving kan hij elke zondag gratis gaan zwemmen.  Het kost wel veel geld dus denk ik dat we het afkopen. Dan heb je het a - b en c diploma in een pakket.  
Niels vind het helemaa super. Hij kan niet wachten tot hij jarig is al duurt dat nog anderhalve maand.
Wat geven jullie aan de kids met de verjaardag? En doen jullie iets voor het afscheid op psz of KDV. Voor dat laatste  heb ik wel  wat in mijn hoofd.

Ireen,ik ben al lang terug van vakantie. Was als eerste weg. Bedoel je misschien Jasmijn? Onze reis was wel goed gegaan naar Italie. Niels voorin ging perfect.
San, hoe gaat het met jou? Zijn de weken voorbij nu?
Rosanne, lekker een ski vakantie. Ik kan het niet en durf ook niet. Heb 2 keer een enkel gekneusd met langlaufen dus laat staan dat ik nog de latten opga, hihihi.

Ga eten koken, mmmmm  heb honger.
Groetjes Jeanette
 
 
Wauw hé, het woordje meeting valt en het is zowaar weer druk hier, hihi.

Jeanette, Jasper krijgt iets van lego (4+) of playmobil voor zijn verjaardag.
Op de psz trakteert hij vliegers. Ik heb ze al ingekocht, ze waren 89 cent bij de Wibra en in november vast niet meer te krijgen. Dus vandaar al ingslagen. Ik wil ze inpakken in een egaal cadeaupapiertje en er dan een hologe met foto van Jasper als wijzerplaat van maken. Kaartje eraan met "het is tijd om verder te gaan" en klaar is Jasper.. Voor het kdv moet ik nog wat bedenken, daar zijn de leeftijdsverschillen weer wat groter, dus een vlieger vind ik daar minder geschikt. Maar misschien maak ik daar horloges van een doosje rozijntjes en een strook papier. Komt op hetzelfde neer, toch?

Vandaag mijn eerste werkdagje weer gehad. Morgen lekker weer in mijn eigen groepje, vandaag vervulde ik een adv in een andere kleutergroep (altijd om de week op woensdag). Ik ben benieuwd hoe ze gegroeid zijn.

Het wordt de 18e dus (?), leuk!! Ik heb er nu al zin in.
Oh ja, Brenda, ik heb je nog niet gemaild met ons adres, ben deze week nl. veel uithuizig (alle dagen de hort op) en de komende weekenden is dat niet anders. Sorry, ik had jullie graag een bakkie willen aanbieden, maar ik ben er echt vaak niet. Andere keer dan maar?

Ik moet 11 november met de jongens naar het cb. Eerst Jasper en daarna Niels, dan heeft Jasper zijn prikken maar gehad. Irene, kun je Lisa niet bij je zus droppen, dan zit je zelf wat rustiger met alleen Merel, lijkt mij prettiger (sorry dat ik me ermee bemoei hoor, maar zo doe ik dat meestal. Eentje droppen en eentje mee, even de tijd voor 1 kind apart en de arts of wijkverpleegkundige).

Straks na 6 weken maar weer eens zwemmen (hmm, Jeanette, ik moet Jasper ook maar eens opgeven, de wachttijd hier is 3 kwart jaar).
't Zal wel tegenvallen, maar we gaan toch. Die conditie moeten we weer even opkrikken hè!

Doei, doei!
Groetjes Diane.
 
hoi meiden,

wat een boel reacties weer !!
ik heb wel gelezen, maar reageren wordt wat lang.....
ik ben vanavond met de scooter onderuit gegaan en met de ambulance naar ziekhuis gebracht. Schouder uit de kom en zoveeeeeeeeeel schaafwonden op arm buik been....
3 weken in doek etc etc... die wonden zijn echt diep en zitten in verband en vaseline.
Ging heel niet hard.... gewoon ineens wiel weg.

Ergste is nog dat de kids morgen zouden komen.....en dat gaat niet !!
ik wil ze wel, maar familie houdt het tegen...en is ook wel logisch.... maar toch
zeker eerste dagen zal ik veel spierpijn etc hebben.

kan de dam tot damloop ook wel vergeten!!

Diane, ik was gister met een kennis uitwaaien in schoorl!! wat een wind en zandstralen !!
Paviljoen in Hargen aan zee gezeten, haha.
En puntzak friet in Groet gehad .....

tot snel... zo typen is ook niets
san
 
Hoi meiden,

Jeanette, ik bedoel inderdaad Jasmijn (nog steeds last van zwangerschapsdementie???). Jij had al verteld van de vakantie.

Diane, bemoei je maar lekker tegen mij aan. Vind ik helemaal niet erg. Ik heb mijn zus al ingeschakeld. Die belde gisteren toevallig daarover op.

San, wat een schrik. Zo te lezen gaat het "goed" met je. Balen dat je de kinderen niet bij je hebt, maar is voor je herstel misschien wel verstandig.

Merel begint zich als een baby te gedragen. Vraagt veel aandacht, vooral als ik met Lisa bezig ben. Plast en poept weer in haar broekje. Wordt 's nachts weer huilend wakker en wil bij ons in bed. Afgelopen nacht sliep ze gelukkig wel door. Hoop dat het een fase was.
Ze luistert ook voor geen meter. Ze is echt oostindisch doof.

Lisa lijkt geen last te hebben van de prikjes.

Verder niet veel te melden.

gr. Ireen

 
Goedennmiddag allemaal,

Ik heb vanmorgen mijn andere scooter opgehaald, maar lees al dat ik voorzichtig doen moet.
San Sterkte ermee.

Hier momenteel druk druk alle dagen werken vanavond ook weer tot 12 uur.
Maar bevalt goed en ik heb zo mooi de kans om goed in het ritme te komen dat is dan wel een bij komend voordeel.

Daan heeft krentenbaard dus daar wordt   je niet vrolijk van zijn hele been zit er onder en op zijn arm en in de hals krijgt hij ook al plekjes, nu heb ik er een zalf voor gekregen.

De scholen zijn hier weer begonnen dus daan heeft de eerste ochtend er alweer op zitten, straks moet hij weer heen.
Dan even vragen of hij een tekening maken mag voor ouwe oma, die ligt in het ziekenhuis. Arm mensje.

De meeting 18 oktober zal ik proberen bij aanwezig te zijn, zal vanmidddag gelijk doorgeven dat ik dan niet werken kan, maar we hebben op het moment niet zo heel veel personeel dus duimen maar.

Zo ga even met Daan een boterham eten want voor wij het weten is het alweer tijd om naar school te gaan.

Liefs Saskia
 
Hoi hoi
Geeft niet hoor Ireen, kan de beste overkomen .
San, dat is schrikken zeg. Sterkte met je verwondingen. Balen dat de kinderen nu niet komen maar misschien wel het beste voor nu.
Sas, idd opletten maar.

Vanochtend een aanvaring gehad met Niels zijn knie. Als de wekker gaat mag hij bij ons in bed komen. Dit deed hij vol overgave en net op dat moment draaide ik me om.
Zijn knietje midden in mijn oog. Er leek niets aan de hand maar toen ik op mijn werk was begon het allemaal te draaien en duizelig. Paar keer gaan zitten, wat eten tegen de slapte maar niets hielp. De dokter gebeld maar kon zo ook niets zeggen. Ben om 11.00 uur gegaan, kon niets meer. Ben voor de zekernheid toch even langs de huisarts gegaan en achter het oog is toch iets gekneusd. Zolang ik geen hoofpijn heb en goed kan blijven zien is er niets aan de hand.  Hij raadde een paar uur slaap aan en deze heb ik nu achter de rug. Voel me nu goed al voelt het alsof ik een blauw oog heb maar er is niets te zien. (gelukkig maar)
Vervelend maar ja, San als ik jou verwondingen zo lees  ben ik erg blij.

Niels is nu dus bij opa en oma. Ik ga zo boodschapen doen en hem ophalen.  
We gaan een lekker klusweekend tegemoet. De eetkamer is dan (hopelijk) aan het einde van de week klaar. Dan  komt er ook een einde aan alle troep hier!

Ga me even douchen en dan maar weer eens echt actief worden.
Fijn weekend allemaal!

Groetjes Jeanette    
 
Hoi,

Zo, het forum werkt ook voor mij weer wat verslavender.

Wat een pech gevallen zeg. Beterschap Jeanette en San. Doe het beiden maar even rustig aan, dan ben je sneller weer de oude.

Zeg San, je hebt toch mijn mobiele nummer?? Dan had je best even mogen bellen hoor voor een  (veel goedkoper als in Hargen en Groet )! Oké, ik werk dan wel op woensdag, maar 's middags zijn de scholen vrij. Het is daar erg leuk. Ben je in Schoorl nog naar het Klimduin geweest (een duin om te beklimmen midden in het centrum, geweldig voor kids, enne... gratis)?

Ja, sorry hoor Ireen. Het zit gewoon in mijn aard om iedereen van tips en adviezen te voorzien. Komt in mijn werk wel van pas, maar is hier niet altijd gepast. Gelukkig neem je het me niet kwalijk .
Jasper zit dus ook weer in de "ik poep lekker in mijn broek" fase. Heel fijn. Van de week wilde hij geen meisjesonderbroek aan, dus ik dacht, ik zal je krijgen. Ik heb net bij de Action 3 meidenonderbroekjes gescoord (Ik kom ze wel weer kwijt aan mijn zusje). Die mag hij aan als het weer mis gaat. Ik ben benieuwd hoe snel het weer over is.

Tot snel weer!
Groetjes, Diane.
 
Terug
Bovenaan