Ervaring ontpillen.

@mrkl
hoop dat je nog wel van je vakantie kan genieten!
Ieder lichaam reageert er blijkbaar anders op. Het geeft me toch wel een goed gevoel om al deze reacties terug te lezen.
thanks ladys!

Sinds januari gestopt met de pil en op de normale tijd onttrekkingsbloeding. Daarna na 25 dagen en daarna 29 dagen. Heb verder helemaal nergens last van voel me eigenlijk precies hetzelfde. Had ook de normale pil maar wel voor 12 jaar. Enige is dat mijn borsten iets gevoeliger zijn maar niet uitzonderlijk. Weet niet of ik me na een aantal maanden nog anders ga voelen maar ik denk zomaar van niet. Tenzij.... ik zwanger word natuurlijk. 
Sterkte met je klachten erg vervelend !!

Hoi!
vandaag getest voor de zelerheid maar had een heeeeeeeel licht streepje.. nu ben ik een beetje onzeker.
wou een foto toevoegen maar weet niet hoe?

Hoi!

Ik ben ook in februari gestopt met de pil... Eerst ontrekkingsbloeding natuurlijk en daarna na 25 dagen ongesteld. Super natuurlijk en hoopte ook dat ik gelijk regelmatige cyclus had. Nu na 32 dagen nog niks helaas, al een test gedaan maar ook helaas negatief... Hoop nu eigenlijk dat ik ongi word, zodat we weer voor een nieuwe ronde kunnen gaan. Herkennen jullie dat? :) 
Verder ook wel klachten zoals buikkramp en hoofdpijn... 
Geduld maar toch? Is soms lastig...

Ik voelde me net of ik zwanger was.. Geen menstruatie, misselijk, zere borsten.. Paar keer getest, ervan overtuigd dat het echt zo was. Maar we deden het toen nog veilig dus t kon ook bijna niet. Na 3kwart jaar, toen mijn cyclus goed regelmatig was, zijn we er voor gegaan. Al snel voelde ik me weer alsof ik zwanger was, toch maar getest en hartstikke positief! Nu al weer 6mnd mama. 

@evietje hier hetzelfde! In januari gestopt, ontrekkingsbloeding gehad en na 28 dagen ongesteld. Ik dacht ook echt dat het meteen regelmatig was dus maar nu alweer 3,5e week ‘overtijd’. 3 testen gedaan en allemaal negatief helaas. 
Zit nu ook heel hard te hopen dat ik zsm ongesteld wordt zodat we weer nieuwe kansen hebben! 

Terug
Bovenaan