Ervaring Ovaleap

Snap wel dat je daar onzeker van word als je al een miskraam hebt gehad! Ik zou ook zoiezo heel onzeker zijn denk ik in het begin! Heb nog nooit een miskraam gehad hoor, ook nog nooit zwanger geweest! Gek die levendige dromen haha! Witte afscheiding heb ik nu ook, maar ik kan nog niet zwanger zijn nu dus dat zal bij mij geen symptoom zijn! Hebben jij en je vriend het al tegen ouders etc verteld? Ik vind dat dus best lastig aangezien iedereen zo erg meeleeft, maar het lijkt me toch ook fijn om eerst de echo af te wachten, maar aan de andere kant denk ik wat maakt eigenlijk uit om te wachten! 
Benieuwd naar jou eerste echo Lara! ?

Ik zie nu dat ik mijn bericht geplaatst heb na al jullie berichten? maar wat super fijn Lara! Wel beetje jaloers dat het bij jullie al zo snel goed was haha, maargoed! Fijn dat je morgen nog een keertje langs mag komen om je twijfels weg te nemen! Bij mij zeiden ze als het eitje 17mm is is het groot genoeg om ovitrelle/pregnyl te spuiten! 

@sil ik ben heel blij dat ik morgen alsnog mag komen. Ik stond ook echt verbaasd dat ik zo snel resultaat had. Maar dit zal vast wel eenmalig zijn vermoed ik. Met Letrozol heb ik ook heel wat afgezien namelijk en uiteindelijk stabiel iedere maand een eisprong met de hoogste dosering. Zie dat maar als een eenmalige gelukstreffer. Of het werkt gewoon wel veel beter voor mij dat kan natuurlijk ook, ik blijf nog even sceptisch haha. Ook ben ik natuurlijk wel gestart op 75 eenheden. 

Dat is waar idd, je hebt met letrozol ook veel afgezien! Hopelijk werkt dit gewoon veel beter bij jou! Ik hoop gewoon alleen niet dat iedere ronde nu 6,5-7 weken gaat duren bij mij.. maar we zullen volgende ronde zien! Gek dat echt ieder lichaam er zo andere op reageert! 

Hoi meiden, mijn ei was gegroeid naar 19.4mm dus mocht vandaag ovitrelle zetten wanneer ik wou. Ze adviseren mij om 12 en 36 uur nadien gemeenschap te hebben. Ik heb de injectie om 13.30 gezet. Zou dit echt zo op uur en tijd uitkomen of is vanavond laat en morgen avond laat dan ook prima? 

Wat een goed nieuws!! Fijn! Volgens mij komt dat niet zo op tijd aan hoor! Wij hebben het volgens mij iets van 30 uur erna gedaan, op advies van gyn! Anders zou je je wekker moeten zetten vannacht, al heb je dat er ook wel voor over natuurlijk, maar ik denk vanavond laat dat dat ook wel goed is hoor! 

@sil ja werd er al zenuwachtig van dat ik echt dacht van, ik snap dat het belangrijk is maar echt 12 en 36 uur klokslag dat is onmogelijk...even ons best doen en dan zit ronde 1 erop, dan weer op het wachtbankje. Hoelang blijft de ovitrelle / pregnyl eigenlijk in je lichaam?

@xxLara, Ah goed zeg! Fijn! ? vond je hem ook vervelender dan ovaleap? 
Ik denk dat vanavond laat ook goed is hoor! Het overleeft toch ook zoveel dagen in jouw lichaam zegmaar (Heb ik wel eens gelezen ?). In de bijsluiter en op internet staat dacht ik dat het 10 dagen in je lichaam te vinden is. Maar je leest wisselende verhalen dus ik heb zelf 16 dagen na het zetten van de Ovitrelle getest. En 17 dagen later contact met het zkh en die zeiden toen ja dat kan er dan niet meer van zijn hoor. 
Spannend joh voor jullie! @sil, jij nu nog precies een week afwachten toch? Ik ga heel hard duimen voor jullie! ??? 
@sil, wij hebben het inderdaad al aan onze ouders verteld en aan beste vrienden. Zij waren ook op de hoogte van ons traject en ook de miskraam zijn we heel open over geweest destijds. Na het delen van verdriet, nu ook tijd om deze (voorzichtige) blijdschap te delen ?. Maar is persoonlijk natuurlijk ?  

Terug
Bovenaan