Ervaring Ovaleap

Ja ik weet dus ook niet zeker of ik de eisprong heb gevoeld of dat die steken die ik de heel dag gevoeld heb erna waren? Maar ik heb hem zoiezo gehad gelukkig. Ik snap dat de dagen voor jou ook niet snel genoeg kunnen gaan Louisa! Wachten duurt lang haha.. Hoe voel jij je nu? 

@louisaa ik snap dat de dagen voor jou ook niet snel genoeg kunnen gaan. Met letrozol voelde ik wel altijd mijn eisprong, nu echt niks gemerkt of gevoeld maar ga er vanuit dat ik wel een eisprong heb gehad. 

Spannend allemaal hoor. Ik voel me goed ? ben alleen einde middag heel moe en op wat pijnlijke/gespannen borsten na, heb ik nergens last van.
hoe voel jij je nu @Sil? Komt voor jou ook steeds dichterbij nu. Ga je het volhouden om tot donderdag te wachten? ?

Gelukkig niet te veel symptomen dan!! Hopelijk blijft het zo! ?
Ik voel me opzich wel goed hoor, ben alleen verkouden geworden en daardoor af en toe misselijk/duizelig! Ben mezelf ook weer helemaal gek aan het maken, echt verschrikkelijk deze laatste dagen haha! Denk ik zal ik morgen al testen, maar dat is eigenlijk veeel te vroeg natuurlijk. Net ook weer van 2 stellen zwangerschapsaankondigingen gehad, vind dat dan super leuk voor hun, maar denk dan pfffff hoelang duurt het bij ons nu nog.. 

@sil ik zou denk ik nog niet testen hoor, op z'n vroegst pas 14 dagen na pregnyl als ik jou was...dus dat is dinsdag toch? Hier ook vandaag weer een zwangerschapsaankondiging en dan denk ik ook van hoelang gaat het bij ons nog duren? heel normaal dat je dit voelt en denkt. Tuurlijk ben je blij voor een ander maar zelf gun je het jezelf ook zo erg! Ik denk echt dat deze dagen voorbij gaan kruipen. Gelukkig morgen weer aan het werk dan gaat het iets sneller?

Ja inderdaad hoop dat het zo blijft! Al maakt het me af en toe ook wel weer onzeker. Ik laat het maar op me af komen☺️

zo benieuwd hoor @Sil! Nog een paar dagen. Ik zou zeker niet te vroeg gaan testen, maakt je misschien alleen maar onzeker. En daar heb je ook niets aan.  Dat had ik zelfs nog bij dag 16. Snap dat het lastig is hoor, zeker die laatste dagen pfff dat kruipt voorbij?
ik begrijp de gevoelens rondom aankondigingen.. Maar jullie tijd komt ook dames ??? 

@louisaa daar gaan we gewoon vanuit dat onze tijd komt, en hopelijk snel? 
@sil ik vind het echt heel spannend worden voor jou, leef zo met je mee.
Ik had normaal nooit zo'n moeite met op het wachtbankje zitten en stond er de laatste maanden met letrozol niet eens meer zo bij stil. Ik merk nu ik voor het eerst heb gespoten ik het moeilijker los kan laten. Maar ook ergens diep van denken denk ik, het zal wel weer niet zo mogen zijn.. mijn wachtbankje duurt nog even?

Super lief dat jullie zo meeleven! Bij ons stond het afgelopen maanden ook even stil dus denk dat ik daarom nu minder geduld heb! ? maar ik denk dat ik ongesteld ga worden hoor.. heb nu heel licht bruinverlies! Zou echt zo jammer zijn pffff! 

Terug
Bovenaan