Ervaring Ovaleap

@louisa ik vond hem eigenljk niet vervelender dan ovitrelle, misschien ook omdat ik een beetje gespannen was en het daardoor niet echt voelde. Ik heb de injectie wel even op temperatuur laten komen. Ik moet zeggen dat ik tot nu toe eigenlijk ook geen bijwerkingen heb na het zetten van de injectie. Hoe was dat bij jou? of kan het nog komen?

Gelukkig heb je niet veel last van Ovitrelle! Had ik van Pregnyl ook niet eigenlijk, alleen het zetten ietsjes vervelender! Vroeg me ook af hoelang dat in mijn lichaam zou zitten, maar dan zal dat met Pregnyl ook wel 10 dagen zijn! Vind het nu toch wel spannend worden hoor, volgende week donderdag mag ik testen, maar merk nu dat ik er wel vaak aan denk.. ook lastig om er helemaal niet aan te denken natuurlijk! 
Bij ons is de familie en vrienden ook op de hoogte van ons traject dus misschien dat wij het ook wel meteen zouden vertellen hoor! Lijkt me zo leuk om te doen haha! Kan niet wachten! 
Mocht deze ronde niet lukken dan ga ik ook acupunctuur erbij doen! Heb ik weleens eerder gedaan in het eerste jaar toen we nog niet in het traject zaten, toen heeft het niks geholpen, maar hoorde dat het met zo'n traject en PCOS wel echt kan helpen!

@sil ik had vandaag later op de dag wel even zo'n misselijk moment en beetje buikpijn. Maar ik voel nog helemaal niks bij m'n eierstok gebeuren, is dat niet vreemd? Ik zit bijna op 36 uur naar ovitrelle. Dan zou die toch bijna moeten springen?  Ik snap dat je het nu spannend vind worden. Wat betreft bekendmaking aan ouders / familie en vrienden zal hier ook snel gebeuren mocht het zo ver zijn denk, iedereen leeft zo met ons mee dat als het zo ver is je het geluk ook wilt delen. Hopelijk komt dat moment snel. Heb jij nooit de angst dat het of nooit gebeurd of nog heel lang duurt? Ik wel, ik probeer dan maar zo snel mogelijk mijn gedachten te verzetten anders word je gek..

Mijn eisprong heb ik ook later gehad denk ik dan! Ik voelde mijn eierstokken tussen 40 en 48 uur na het zetten denk ik! De angst dat het echt nooit gaat lukken hebben ik eigenlijk niet, daar heb ik wel vertrouwen in, heb wel steeds eisprong en zaad van mijn vriend is super goed, maar wel de angst dat het nog lang gaat duren en dat we bijv op IVF uit gaan komen! 

I@sil tot nu toe nog niks gevoeld in ieder geval, bij letrozol voelde ik het altijd wel. Ik heb ook telkens wel een eisprong en zaad van mijn vriend is ook goed maar toch heb ik wel de angst...en zeker dat het ook nog lang gaat duren en op ivf uit draait inderdaad. Hoeveel dagen na het ovitrelle/pregnyl test jij? 14 of 16? 

@lara Je hoeft natuurlijk niet altijd iets te voelen van je eisprong en misschien komt het nog? Kan tot 48 uur erna en misschien heb je hem al wel gehad! Volgens mij heb je zoiezo een eisprong met Ovitrelle, had dat nog gevraag aan gyn. Ik ga proberen om op dag 16 te testen als ik dan nog niet ongesteld ben,maar ik weet niet of ik dat ga volhouden haha, meestal test ik dan toch al eerder! Gyn zei dat ik donderdag zou mogen testen, dan zou het 16 dagen na pregnyl zijn. En jij? Wanneer wil jij gaan testen? 

@sil dan maak ik het voor de zekerheid vanavond nog maar een x gezellig haha. Ik ga ook op z'n vroegst pas 14 dagen na ovitrelle testen....anders is het miss of vals positief of te vroeg. Voor jou word het nu wel spannend hoor pfoee.... ik ga zo hoor je duimen op een knaltest! ☘️ 

Ik ga ook hard duimen voor jullie! ? op naar de volgende positieve testen!
Ik heb trouwens de eisprong ook niet echt gevoeld hoor. althans, ik had ongeveer 30 uur na het zetten Vd Ovitrelle een apart/ gespannen gevoel in m'n buik..en dat hield een hele dag aan. Maar ja was dat voor de eisprong? of erna? of was dát de eisprong.... geen idee ? je krijgt iig een eisprong begreep ik inderdaad. En dat bleek bij mij ook wel (met letrozol niet gehad) ☺️

Voor mij kunnen de dagen ook niet snel genoeg gaan.. ??  

Terug
Bovenaan