Ervaring Ovaleap

Bedankt meiden voor jullie lieve berichtjes!? @Lara wat fijn dat je zo kort daarna bij de verloskundige nog een echo hebt! En ook heel fijn dat je je zo goed voelt en lekker aan het genieten bent hoor. Nu aftellen naar vrijdag en alles wat nog komen gaat ?
Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen/doen momenteel. Ik kom net wéér van het ZKH vandaan. Eigenlijk was het bloedverlies al gestopt vandaag dus ik was weer helemaal happy en vol vertrouwen. Ik ging in de lunchpauze een stuk wandelen (wat ik dagelijks doe) en ik voelde er weer iets uit stromen, thuis gekomen en alles onder bloed. Ben naar toilet gegaan en heb in totaal vier (in onze ogen) grote stolsels opgevangen deze ook mee moeten nemen naar het ZKH. En daar weer een inwendige echo gehad en het vruchtje zat er gelukkig nog! het was zelfs mooi gegroeid binnen die 24 uur en we zagen nu ook het dooierzakje zitten! De gyn maakte zich niet zo druk om de stolsels en ziet het wel vaker, zelfs nog veel groter. Maar het is wel letterlijk erop of eronder zei ze.. en echt heel spannend allemaal :( Ik moet geen buikkrampen gaan krijgen oid want dan weet ik dat het mis is. En verder is het duimenduimenduimenduimen dat het goed mag gaan. ?
Ik weet ook niet meer waar ik goed aan doe of niet.. zo onzeker en je wilt zo graag alles doen wat in je macht ligt.. :(

@Louisa, jeetje meid. Wat een onzekerheid zo. Aan de ene kant zeggen ze dus zich geen zorgen te maken maar aan de andere kant zeggen ze het is erop of eronder? Pffffff en nu? Is er iets afgesproken ofzo? Als het weer gebeurd dat je dan langs moet komen of iets dergelijks? Wat een onzekerheid zeg! Ik ga heeeeeel hard duimen dat alles gewoon goed blijft gaan en blijft zitten ?? 

@Louisa Pff wat heftig allemaal zeg! Wat moet dit stressvol zijn voor jullie! Gelukkig mocht je meteen weer naar het ziekenhuis komen en zat het vruchtje er nog steeds! Fijn dat het zelfs al wat gegroeid was, dat is ook een goed teken!! Snap wel dat je je machteloos voelt hoor, je kunt er echt niks aan doen, je moet het allemaal maar over je heen laten komen! Doe rustig aan en ik blijf duimen voor je dat het goed gaat komen!! ???

@Lara, ja behoorlijk tegenstrijdig zo he! Ja het vruchtje ontwikkelt zich goed en van binnen ziet het er dan ook goed uit maar het kan nog steeds twee kanten op gaan. Bloedverlies kan uiteindelijk het vruchtje ook meenemen en er zat wat bloed naast het vruchtje. echt DOODENG :( Als het nu weer gebeurt moet ik het maar op me af laten komen want ze kunnen toch niets doen. En krijg ik erge krampen ja dan weet ik het zelf wel in te vullen...Verder geen afspraken gemaakt, behalve dan maandag de echo die ik al had staan. Dus ook weer heel spannend, hopelijk zien we dan een kloppend hartje erbij ?
@Sil ja stressvol inderdaad.. merkte dat ik er gister wel een beetje doorheen zat, was heel emotioneel en ook heel moe. Ik voelde gewoon aan m'n lichaam dat het wel even te veel was de afgelopen drie dagen. 
Maar ik heb lekker rustig aan gedaan, veel plat gelegen en even geen wandeling of iets en het bloedverlies is weer zo goed als weg!?

@Lara, meid morgen al!! je eerste echo!! Spannend he? Maar ook vooral een heel mooi moment ?

@Louisa Heeel erg eng lijkt me dat inderdaad! Maar blijf hooop houden!! Voor nu zag het er verder goed uit zeiden ze toch en het groeide mooi! ?? Snap ik wel hoor dat je er helemaal doorheen zat, heel begrijpelijk! Goed je rust pakken!! Jij werkt thuis toch of niet? Heel fijn dat het bloeden nu ook gestopt is! Ik blijf duimen!!?
@Lara Spannend morgen! Daar heb je nu zo lang na uit gekeken je eerste echo!! Heeeel veel succes alvast en houd je ons op de hoogte morgen? ?? Geniet er ook van he!! 
Ik zit vandaag op CD7 en sinds gister echt heel erge last van opgezwollen buik en veel druk op me rug daardoor! Ook wat misselijk vandaag! Dit had ik vorige keer ook toen bleek dat het overstimulatie was. Ben nu zo bang dat dit weer zo is he.. maar weet niet of dit nu al kan op dag 7! We gaan het maandag zien! 

@Sil ja ik werk thuis (nu wel heel fijn) en heb mijn leidinggevende wel moeten inlichten.. alle begrip gelukkig ? Ik hoop dat je vermoeden niet waar is hoor ? dat zou echt vervelend zijn! En ook wel bijzonder omdat je nu weer gestart bent met een lagere dosering toch?! Al weet je het maar nooit met ons lichaam ? ik ga duimen voor jou voor een positieve echo maandag ??? Hopelijk zijn het hooguit 2 eitjes die nu hard aan het groeien zijn? 
@Lara nogmaals succes morgen ?? duimen voor een mooie echo ?? 

@Louisa, hopen dat het bloeden nu weg blijft. Probeer vooral je rust te pakken????Nog een paar daagjes en dan heb je hopelijk weer een goede echo. Het zag er goed uit, het groeide mooi en het bloeden is zo goed als gestopt. Allemaal positieve tekenen?
@Sil, hopelijk groeien er maar 1 of 2 eitjes. Ik ga voor je duimen dat je maandag een mooie echt hebt met geen overstimulatie?
Morgen dan eindelijk de echo, zo spannend maar heb er ook onwijs veel zin in en kijk er echt naar uit. ??

Zo ik heb me eerste echo gehad, zo bijzonder om het hartje te zien kloppen?? het zag er allemaal mooi en goed uit. De echoscopiste had berekend op 7.1 zoals ik ook had berekend maar de gynaecoloog zei exact 7 weken vandaag omdat de iui precies 5 weken geleden heeft plaatsgevonden. Ik hou dus aan dat ik vandaag 7 weken ben. Ik ben weer iets meer gerustgesteld nu en op naar de volgende echo ?????

Terug
Bovenaan