Ervaring Ovaleap

@Louisa Fijn dat je thuis werkt en dat ze begripvol zijn op het werk! Wat ook wel normaal zou moeten zijn natuurlijk! Hopen op een goede echo maandag!!?? 
@Lara Wat super goed om te horen zeg dat de echo goed was!! ? zo bijzonder dat je het hartje hebt horen kloppen! Is je vriend toch ook mee na binnen gemogen? Volgende echo is bij verloskundige met 8.5 week toch en moet je nu nog terugkomen in het ziekenhuis of word het nu overgedragen naar de verloskundige? 

@Sil, het hartje hoor je niet kloppen maar je ziet het kloppen? mijn vriend zag een papier hangen en hij zei, volgensmij mag ik niet mee hoor. Ik zo jawel joh! Gewoon meekomen haha. Ze zeiden er niks van. Ik ben nu overgedragen aan verloskundige. Bij een eventuele volgende zwangerschapwens als je weer het traject in moet starten ze ook direct met iui. Je begint waar je geëindigd bent. Ze gaf aan dat ik op 16 en 24 weken extra geprikt word op suiker vanwege pcos. En verder niet veel van bijzonders. Ik heb nu 16-3 de echo bij de verloskundige en zal dan 8wk en 4dgn zijn. Ik reken nu maar dat ik vandaag 7 weken ben.

@Lara aah wat super! ? heel bijzonder hè om zo'n kloppend hartje te zien flikkeren op het scherm.? En fijn dat je vriend ook gewoon mee is gegaan. Ze doen inderdaad niet zo moeilijk, vorige week is de mijne ook gewoon meegegaan. 
Nu weer aftellen naar de volgende echo?? 
En ook wel fijn, even niet meer dat ziekenhuis in maar naar de verloskundige. 
geniet er lekker van samen meid! 

@Louisa ja echt heel bijzonder?? morgen ben jij weer aan de beurt. Heel veel succes!!! Is het bloeden nu inmiddels wel helemaal gestopt?
@Sil, jij ook heel veel succes morgen. Hopelijk groeit er een mooi eitje ???

@Lara Horen kloppen is pas over een tijdje misschien? Fijn dat je het in ieder geval hebt zien kloppen! En ook heel fijn dat je vriend gewoon mee na binnen is gegaan! Toch iets heel speciaals om samen mee te maken! Dat scheelt als je straks nog een kinderwens hebt dat je dan meteen met IUI mag gaan starten en dat je niet eerst weer bij het begin moet beginnen! Die suikertest heb ik ook een keer gehad in het begin van het traject, jullie ook misschien? Wist niet dat je dat dan nu weer moest doen als je zwanger bent! Bij mij was het toen allemaal wel gewoon goed gelukkig! Hoe gaat het verder nu met je? Nog steeds niet veel symptomen? Geniet lekker van je zwangerschap! ?
Morgen inderdaad eerste echo! Ben heel benieuwd, heb er wel echt weer zin in eigenlijk haha! Voor zover je daar zin in kan hebben dan! Gewoon weer nieuwe kansen hopelijk! Afgelopen dagen niks meer gevoeld van mijn eierstokken ofzo dus ik verwacht eigenlijk dat er nog niet echt iets gegroeid is! 
@Louisa jij ook heeeel veel succes morgen!! Ik duim voor je voor een goede echo!! ??

Zojuist mijn echo gehad en er is 1 follikel van 15mm te zien en BMS van 11! Nu zat ik wel ineens bij een andere arts dan die ik eigenlijk zou hebben en hij meet het altijd wel wat groter op dan de rest heb ik altijd het idee. Nu woensdag terug en dan hopen dat er 1 follikel blijft en dat hij dan groot genoeg is! Ben al heel blij dat er niet teveel zitten nu! BMS van 11 is best veel toch? Ik vroeg ook nog of het erg is dat ik afgelopen 2 rondes niet ongesteld ben geworden uit mezelf, maar het enige wat hij zei was; nee.. ik dacht echt hallo kan je het niet wat meer toelichten! Maaargoed dat zijn we wel gewend in het ziekenhuis haha! 

Hi Louisa,
Ik zie toevallig nu dat je zwanger bent, gefeliciteerd!
Wij hebben een tijdje terug via dit forum ook contact gehad over factor V Leiden. Ik heb namelijk ook 2 miskramen gehad door mijn bloedstollingsprobleem. Ik was al eigenlijk heel erg benieuwd hoe het met jou ging en of je in de tussentijd al zwanger was geraakt! Ik kan me voorstellen dat het nu nog heeeeeeeel erg spannend is voor jou.. Maar wat fijn dat je in ieder geval zwanger bent geworden en er weer voor kan gaan. Ik duim heel hard voor jullie! Ik was 2 keer heel snel zwanger (1ste x ronde 3 en miskraam met 8,5 week en 2de x direct na miskraam weer zwanger miskraam met 6,5 week). Nu helaas al weer in ronde 6 gekomen maar nog geen zwangerschap te bekennen. Dat maakt mij wel erg onzeker en opeens ben ik bang dat het niet meer gaat lukken (al is 6 maanden nog gewoon "normaal"). Na hoeveel rondes was jij weer zwanger na je 2de miskraam? Ik heb gelezen dat je wel wat bloed en stolsels hebt vorloren, ik hoop echt dat het daarbij blijft en dat het vanaf nu goed mag gaan!!! Groetjes, Mel 

@Sil al wel een goede echo. Hopelijk heb je woensdag iemand anders voor de echo en krijg je groen licht om pregnyl te spuiten?? BMS van 11 is echt top! Heel dik al!! Goed voor de eventuele innesteling. 
@Louisa, ben zo benieuwd hoe je echo was ????

Terug
Bovenaan