Ervaringen delen traject zwanger worden

[quote quote=10163633]Vinden jullie het ook af en toe lastig met dingen plannen? Ik heb nu in mei een weekendje weg gepland naar een pretpark. Als ik dan zwanger ben kan ik eigenlijk niet eens in de meeste attracties[/quote]

Hoi Irene,
ik vond dat in het begin ook lastig, maar heb uiteindelijk besloten dat je van tevoren toch niet weet hoe lang het gaat duren dus houd er nu geen rekening meer mee. Juist ervan proberen te profiteren dat je nu nog dingen kunt gaan doen die met een kindje net even wat lastiger zijn! Ik heb bijvoorbeeld in november kaartjes voor een concert, stel dat ik nu zwanger zou zijn of binnenkort zou worden, dan ben ik in oktober uitgerekend of op dat moment hoogzwanger, maar mocht dat zo zijn dan verkopen we die kaartjes wel weer.

Jubi oke dat is dan wel vreemd ja! Wel goed dat je gelijk begonnen bent nu weet je in ieder geval dat je hem niet gemist hebt of dat je te laat begonnen bent met testen. 
Hopelijk heb je een positieve test volgende week! Jullie allemaal trouwens ?. 
En ik heb niet zo veel moeite met plannen. Hou er eigenlijk nog niet zo veel rekening mee. Mocht het raak zijn en er staat iets op de planning dat ik beter kan vermijden dan doe ik dan mocht ik zwanger zijn met alle plezier. Zo niet dan kun je gewoon mee doen hihi! 

Ik vind het nu ook wat lastig met die ovulatietesten. Al 7 dagen een licht streepje. Heb nu wel het ovulatiegevoel net als voorgaande keren. Dus verwacht hem nu eigenlijk wel. Misschien dan morgen de knaltest?

Heb weer eens zo'n *moe van mezelf* momentje, ik heb juist de afgelopen dagen redelijk wat klachten gehad (rommelende buik, krampjes baarmoeder en gevoelige borsten) en vandaag juist helemaal niks... Hoewel ik toch zou zweren dat ik normaal kleinere borsten heb...    Haha dit dus..
Zit nu 2-4 dagen voor NOD. Normaal juist in de week voor menstruatie nergens last van (behalve van een slecht humeur) en dan pas dag ervoor of op de dag dat mijn menstruatie doorbreekt klachten.
Te gefocust op mijn eigen lijf of zou het toch.. Aah ik weet het niet en ik mag niet testen van mezelf voor zondag. Zo irritant dit!

Hi meiden,
Ook ik sluit aan:) inmiddels zijn wij bezig met poging 5. Wij hebben al vrolijk 2 kindjes in huis lopen. Deze zijn uit een eerder huwelijk van mijn man. Ik kijk er zo naar uit om nog een herrieschopper bij te hebben en een echte minimi. Over 2 dagen is mijn NOD, vandaag zeeeeer zeeeer zeeeeer licht positief getest, maar dit was echt zoeken hoor, dus wij gaan er nog eventjes niet vanuit:)
Ovulatietesten van sesitest zijn trouwens top!
komen jullie de ''wacht weken'' een beetje door?

Jeffie, Jubi en Kimmiea, toevallig inderdaad.
Jubi wat gek geen positieve test. Ik heb dat ook eens gehad maar was toen naar Canada.. jetlag. Jij iets anders gedaan dan normaal? Misschien heb je ook toevallig de piek gemist.
Oohhhh Kabouter. Begrijp je volkomen. Zo maak ik mezelf soms ook gek.
Laten we duimen voor elkaar dat we onze mannen het mooiste Valentijn cadeau ooit kunnen geven!!

Hallo FloortjeB,
Mijn vorige bericht zegt denk ik genoeg over hoe ik de wachtweken doorkom :D
Hopelijk lopen jouw testen mooi op dan, even spannend dus nog.

Ja he Skipbo, ondertussen proberen te denken, 'het wordt vanzelf zondag en je kan er toch niks aan veranderen', maarja toch draait de molen door in je hoofd. 

Echt  hè Kabouter..  Nu ga ik even lekker tennissen. Zinnen verzetten. Wel hoofdpijn vandaag... maar kan toeval zijn. De NOD duurt nog 8/9 dagen....

Terug
Bovenaan