Ervaringen delen traject zwanger worden

Ik ben nu al vreselijk ongeduldig en dat in ronde 1. Merk dat ik ook al heel erg op de feiten vooruit loop, mijn pinterest staat vol met ideeen over hoe de zwangerschap aan te kondigen bij familie. En mijn lijstje met namen is al in de maak :)  Hebben jullie dit ook?

@Jeffie! Super herkenbaar. Ik heb al 2maanden versiering in huis voor een aankondiging en inderdaad een lijstje met namen en en en... haha
8februari zou mijn eisprong moeten zijn. Stiekem hoop ik door mijn korte menstruatie ook op een eerdere eisprong. Ben niet meer zo geduldig als in de eerste ronde merk ik wel! Ga zo nog maar even extra ovulatie testen halen bij de action! 

Jeffie: heel erg herkenbaar! Word soms gek van mezelf. Voelde vanmiddag wat steken en toen dacht ik hmm zal dit de innesteling zijn

Wat heerlijk om te lezen dat wij vrouwen ook allemaal hetzelfde zijn. Zodra ik ongesteld word kan ik het forum aardig achter me laten maar hoe dichter telkens bij een eisprong en een eventuele zwangerschap dan zit ik er ook weer non stop op en duurt te tijd zoooo lang. Gelukkig zitten we allemaal in hetzelfde schuitje. Hopen dat februari een goede maand voor ons wordt!

Nou dames, gister gereageerd op dit topic omdat mijn menstruatie uitbleef.. na werk direct naar de Kruidvat gereden om voor een klein vermogen allerlei testen te kopen.. op het toilet om te testen, komt mijn menstruatie op gang! Wellicht was hebt ook iets te enthousiast om te hopen op 1 ronde dus positief op naar de volgende! 
Vind het wel heel vreemd dat ik altijd een cyclus van 28 dagen heb en deze keer voor het eerst over tijd, wellicht dat er toch iets geweest is? Heb ook vreselijke buikkrampen, ook nooit eerder gehad. 
Kan nu wel gaan starten met de ovulatie testen, heel benieuwd hoe dat allemaal werkt :).. 
Bedankt voor jullie reacties! 

Ik heb in september 2018 mijn spiraal eruit laten halen. Ben afgelopen december zwanger geworden helaas werd dit een miskraam op 8 januari. 
Nu is mijn lichaam schoon en heb volgens clearblue ovulatietseten ( roze en paarse ) op 23,24 en 25 januari een piek gehad. Ergens daar is mijn ei gesprongen. We hebben rond deze dagen erg veel geklust. Nu wachten tot 10 februari. En mag van mijzelf ook niet daarvoor testen. Heb afgesproken na 4 dagen overtijd te testen. Vorige keer had ik 3 dagen voor mijn menstruatie positief getest. 
Weet wel dat ik zwanger kan worden en hoop dat het snel weer raak is en blijft plakken. Succes iedereen op het wachtbankje. 

Heftig vlindertjeeee en nog vrij recent ook! Wel fijn om te weten dat je ieder geval zwanger kunt raken. Ik hoop dat je komende ronde meer geluk hebt! Ik zal voor je duimen  

Terug
Bovenaan