Ervaringen iui traject

Nee, we hebben ons er niet aan gehouden, we zitten er nu steeds grappen over te maken. Sinds vanmorgen onwijze steken in mn onderbuik. Is dat een bekend verschijnsel als er meerdere eitjes op springen staan? 

Haha je hebt gelijk! 5x kans in principe! zullen je eitjes niet al gesprongen zijn? Ik heb de dagen voor en na eisprong steken in buik dus zou goed kunnen

Aangezien het zaad van mijn vriend moeilijk door mijn baarmoederhalsslijm heen komt, acht ik de kans heel klein dat het deze keer wel een is gelukt. Dat is de reden dat we voor IUI moeten gaan. 

Hoi dames, daar ben ik weer. Ik heb het carnavalsweekend weer achter de rug. Even iets anders aan het hoofd. De gyn raadde ons beide aan niet te drinken. Dat is slecht voor het zaad en de eitjes. Nou drink ik sinds we bezig zijn al bijna niks, maar mijn vriend is niet gaan minderen. Dus die slikt nu ook 'antibiotica' ?
Afgelopen zaterdag ben ik nog bij de gyn geweest. Gelukkig zijn mijn eitjes nu wel gaan groeien. Ze zaten op 13,5 mm. Over een uurtje mag ik weer heen. Erg gekke ronde zo want eigenlijk zou ik afgelopen weekend een eisprong moeten hebben omdat we 2 weken op weg zijn na de menstruatie. Ik heb overigens wel last van extra slijm. Eigenlijk ben ik een beetje bang dat ze een eitje over het hoofd hebben gezien.
De gyn zei dat het wel eens vaker gebeurd dat eitjes niet of niet snel groeien ondanks de hormonen. Dit is ook de eerste keer dat ik er last van heb sinds ik bij de gyn loop (sinds oktober)
@lenamar wow 5 eitjes... Wat veel! Maar vind je het dan nu niet extra spannend omdat je onveilige sex hebt gehad, ondanks dat de kans klein is?

Wat bijzonder om te lezen dat iedere gyn weer wat anders zegt. Mijn gyn zegt, mbt alcohol; "ga niet ineens als een non leven. Neem af en toe lekker dat biertje of dat wijntje, maar met mate"
Nee ik vind het echt beduidend minder spannend dan na de eerste IUI. De kans is zó klein dat het raak is. Ik moet zeggen dat ik het stiekem best lekker dat ik de wachtweken niet heb. Officieel heb ik ze natuurlijk wel. Maar omdat de IUI niet door is gegaan, voelt het niet zo.

@lenamar een paar biertjes mag idd ook van onze gyn, maar sowieso niet meer dan 2 en liever zelfs niks. 
Mijn ei had ineens een groeispurt. 18 mm!! Er is meteen voor morgen een iui ingepland. Dat is dan 36 uur na een hobby-sessie, dus ik hoop dat de zaadkwaliteit goed is! 
Ik blijf het toch spannend vinden hoor die iui's. De kans is idd klein, maar het kanspercentage is veel hoger dan als we het zelf zouden proberen.
Ik vind het toch altijd een gek idee dat je dan hulp krijgt, maar het nog niet altijd meteen raak is. Het is volkomen logisch, maar ik had het me anders voorgesteld.
Succes op het wachtbankje!

Ik heb vanmorgen mn 1e echo weer gehad. De gynaecoloog snapte dr eigenlijk niks van zei ze, want het is cd 10 en ik had al 1 eitje van 19 mm maar baarmoederslijmvlies is nog te dun voor iui. Daarnaast zag ze nog meerdere eitjes zowel links als rechts waarvan ze niet weet of dat misschien overblijfselen van de vorige keer zijn of wel nieuwe. Nu donderdagochtend terug komen en verder was ze benieuwd wanneer de piek zou komen, dus moet vanavond en morgenochtend en avond met ovulatietests testen en moesten we het de avonden samen maar gezellig maken.
Heb zo'n vermoeden dat de iui dit keer niet door gaat en de eisprong eerder komt ???

Alias fijn dat je morgen al de iui krijgt. Mijn ervaring is dat het wel meevalt met hoe slecht de zaadkwaliteit is als je 1/1,5 dag van tevoren nog seks hebt gehad. 18 mm is toch nog niet heel groot voor een ei? Gynaecoloog zei dat het met clomid vaak wel 23-26 mm kan worden. Mijne was vorige keer 20,6 en toen mocht ik s avonds pas spuiten. Had ook het idee dat dat een beetje te laat was.
Anne hoeveel mm was je slijmvlies? Wat moet je doen als je je piek vindt? Behalve seks hebben haha. Gaat de iui dan nog wel door?
ik kan me lastig concentreren op werk ?. Ben zo benieuwd naar de echo donderdag. Hoop vooral niet dat ik pas maandag moet terugkomen voor een echo als mn eitje al redelijk groot is. Vorige keer was het tussen donderdag en maandag namelijk 10 mm gegroeid.

Terug
Bovenaan