Ervaringen iui traject

@alias heb je nog gevraagd wat dit betekende? Je zou toch verwachten dat het na een paar dagen wel gegroeid is? En wanneer moet je weer terug?

Hier nog geen verdere updates. Heb inmiddels 3 dagen Clomid geslikt en gisteravond beetje last van de bijwerkingen gehad. 
Dinsdag naar het ziekenhuis

Ik heb weer 5 dagen clomid geslikt en ga straks kijken of er eitjes groeien! Toch weer best spannend!
Wat gek dat het niet groeit Alias! Waar kan dat door komen?

Alias wat gek dat het niet groeit.. hopelijk gaat dat nog wel komen!

Anne dan lopen we precies tegelijk ?. Hier nu ook 3 dagen geslikt, vanavond de 4e.

Lenamar toch weer spannend hè. Succes vandaag!

Helaas pindakaas. Nu al door naar de volgende ronde. Er groeien 5 eitjes die nu al zo'n 23mm zijn. 3 eitjes is de max. Voor de volgende keer moet ik 1 tablet clomid slikken ipv 2. Blijkbaar is er nu sprake van overstimulatie. 
Ook gaf de gyn aan om geen onveilige seks te hebben tot de volgende menstruatie. M'n partner en ik zijn eigenlijk van plan om dit advies te negeren. We hebben heel weinig kans om op natuurlijke manier zwanger te raken, dan zal het toch niet zo zijn dat dit keer alle 5 de eitjes worden bevrucht?! Of ben ik nu echt heel naïef? Hoe zouden jullie omgaan met dit advies?

Wat balen! Op welke dag zit je nu? Hoeveel eitjes had je vorige keer? Ik zou het advies denk ik ook negeren. Hoe groot is de kans nu inderdaad dat ze alle 5 worden bevrucht. Maar ik vind het lastig want stel je voor dat je net iemand bent waarbij dat opeens wel gebeurt. Aan de andere kant is het al die tijd ook al niet gelukt met 1 ei.. Volgens mij was er in het clomid topic ook iemand die 3 eitjes had en tegen advies van de artsen in ook seks heeft gehad, ze is ook niet zwanger deze ronde. Of ik heb het ergens anders gelezen dat kan ook ?

Ik zit nu op cyclusdag 12. Vorige keer had ik 3 eitjes, dus dat was al tricky. Ik baal wel. Vooral omdat ik voor niet hormonen in mn lijf heb gestopt en dat er weer een maand voorbij is...

Ja snap dat je baalt. Voelt toch weer als een verloren maand. Hmm als je vorige keer ook 3 eitjes had zou ik het toch zelf wel gaan proberen denk ik

Terug
Bovenaan