Ervaringen iui traject

Die hormonen is idd wel een dingetje hoor! Ik reageer soms ook erg raar en kan minder hebben dan anders. Ik word uit het niets boos of emotioneel.
Dit weekend baalde ik ook enorm trouwens. Ik hoorde dat een bekende ongepland zwanger is geworden van een one night stand (het is zelfs zo erg dat ze niet weet van wie...). En wij willen zo graag, maar het lukt niet. Zo gemeen...

Ik heb verder geen ervaring met pregnyl. Alleen met gonal f en ovitrelle, maar dat zal ongetwijfeld anders werken

@alias, ik kan me voorstellen dat je er van baalt. 
Verder had ik echt geen last van de hormonen, was heel vrolijk, maar dat draaide in het weekend 180 graden om. 

Ik heb met het ziekenhuis kunnen regelen dat we volgende week dinsdag (dag 10, in plaats van dag 9) voor een echo kunnen. Mocht kiezen. Ben benieuwd volgende week weer. 

@alias dat is altijd zo naar om te horen inderdaad! Wij maar moeite doen en anderen lukt het onbedoeld terwijl ze het misschien ook niet eens willen? Ik zag gister op Facebook ook weer een zwangerschapsaankondiging en foto's van iemand die bijna is uitgerekend. Ga maar minder op Facebook kijken.
@anne fijn dat je het hebt kunnen regelen!
Ik heb volgende week donderdag pas echo.. ze wilde eigenlijk op vrijdag inplannen dan zit ik op dag 13. Toen zei ik dat mijn eisprong niet altijd regelmatig was. Nu dus donderdag, dan kan eventueel zaterdag de inseminatie nog plaatsvinden. Ben benieuwd of ze op zaterdag ook echo's doen als het nog niet groot genoeg is. Anders zou ik weer moeten wachten tot de maandag erna maar dan zit ik alweer op dag 16! 

Het verschilt dan erg per ziekenhuis. Ik moet altijd de 8e cyclusdag voor echo's heen.
Confronterend he al die aankondigingen en foto's van baby's. Ik kan er ook erg slecht tegen

Ja vind het ook laat.. ze keek in het systeem op welke cd ik vorige keer iui had gehad. Maar goed meestal had ik ook nooit voor cd 14 een positieve ovulatietest

Maar hoe later hoe minder vaak je heen moet. Dat is natuurlijk wel een voordeel. Ik moet soms wel 6x voor follikelmetingen per cyclus.
Vandaag had ik ook weer een afspraak. Ze zitten nu op 10.5 mm. Erg klein. Volgend weekend zou mijn iui moeten zijn als ik het aantal cyclusdagen na tel... Ik ben heeeel erg benieuwd

Vind het eigenlijk wel fijn om wat vaker te gaan omdat ik dan meer inzicht heb in hoe snel het groeit etc. 6 keer lijkt me dan weer wat veel haha. 

je bedoelt dit weekend? Nouja misschien lukt het wel. Vorige keer was mijn follikel op donderdag 10 mm en op maandag opeens al 20,6!

Vandaag had ik weer een afspraak. Het was nog steeds 10.5 mm. Ik snap dr niks van
Hebben jullie inmiddels al weer updates?

Terug
Bovenaan