Esk, Yndew & Wenser

Fijn dat het zo goed gaat met de boys, Supertje. Maar eh....3 jaar en dan pas doorslapen... ow noooooo ;-(((

Ergens kriebelt het soms nog een beetje bij mij. Vooral het afscheid nemen van kleine baby's (van jezelf) vind ik heel moeilijk nu ik weet dat het de laatste keer is. Aan de andere kant zijn er zoveel rationele redenen waarom ik het niet wil.  Ik word in feb. 37 en dan wil ik mijn zus helpen. Dan zou ik 38 zijn en dat vind ik ook te oud. Nog los van financiën, werk, ruimte in huis, mijn bekken, de nachten, verzin t maar....

Maar ik denk ergens dat het altijd een beetje blijft kriebelen.

Supertje en Annemarie, veel succes de komende maanden. Idd maar even vragen over dat virus. Kun je dat met virusremmers bestrijden? Of gaat dat vanzelf uit je lichaam?

Sparkle: wat goed dat Naomi doorslaapt met BV zeg! En lekker schuiven. Hidde doet dat op zijn buik. Van de week haalde ik m zittend uit bed en gisteren hing ie aan de spijlen van de box. Hij wil zo graag staan ;-)

@supertje

Ahh lekker vakantie jeeee ben ik ook weer aan toe!  Hahahaha

Wat fijn dat je draakje doorslaapt!  En wat goed dat er geen 'ongelukjes' zijn gebeurd op zindelijkheid gebied... fijn om te horen dat je zo sterk bent en ik hoop dat jij toch nog zwanger mag raken echt!  Ik duim voor je!

Die eigen cyclus is zeker wennen dag 12 vandaag ongesteld jeujjj maar het is al behoorlijk aan het afnemen gelukkig 😙

15 oktober is de afspraak dus wie weet nog 1 x een vrije kans!?? Wat betreft je gevoel van een vierde... ik heb dat ook ik zeg heel eerlijk dat ik dat ook gerust zou willen alleen financieel denk ik dan dat ik het niet trek,  ligt meer bij mij hoor ik leef een leven waarin ik nog steeds lekker mijn kids kan verwennen (lees kleertjes en goeie schoenen geen gekke over the top dingen) en ik denk dat een vierde gewoon niet handig is....

Ook hier ben ik 34 en drie keer een keizersnede is eigenlijk de maximale toegestane hoeveelheid dus dan zou ik een lichamelijk risico gaan nemen wat ik niet eerlijk vind tegenover mijn gezin...

Dus hoe graag mijn moeder gevoelens roepen (ik zou er gerust 10 willen hoor) het houdt een keertje op hihi en ik heb gelukkig tot nu toe makkelijke kids die voorbeeldig zijn en super gezond maar wat gaat er gebeuren in die leuke puberteit?!? Halen ze dan de boel in en dat x 4 of 6 of 10 neuhhh dank je 😝

@wenser

Wat ontzettend gaaf dat je je zus gaat helpen! Respect!  Nog steeds aan de bv???

@hier Dani is super verkouden en hoest ontzettend,  Jill precies hetzelfde en ik voel het hier ook al opkomen...zo geen zin in..dus de luuf gehaald en uien op de kamer en neusjes spoelen met een zoutoplossing...

Ja sparkle ik vraag me ook af hoe jouw gevoelens betreft een vierde zijn hihi

Wij gaan binnenkort naar de bank om de hypotheek uit te breiden en dan gaan we hier verbouwen... dus voor de ruimte kunnen er nog zat komen hahahaha (grapje )

We gaan beneden de woonkamer kwa grootte nogmaals aanbouwen,  3,5 m erbij, de wc eindelijk helemaal verbouwen en boven op zolder een dakkapel over de breedte van onder dak en dan komen er nog 2 kamers bij...

Zin in!!!

Liefs

Ha meiden...
Sorry, echt al een tijd niet meer gekeken hier!! Ben heel druk met de trouwerijen in Oktober (een zus en twee weken later een broer van mn man gaan trouwen).
Even bijlezen...:)

Supertje, je klinkt al weer zo sterk en aan de slag met alles. Genoten van je vakantie?

Heb je wel eens gecontroleerd op allergieen bij je zoontje?
En klinkt ook wel enigszins als Colitis Ulserosa, dat heb ik zelf, maar dan heb je vaak bloed bij de ontlasting...er zijn zoveel dingen die het kunnen zijn, moet maar niet te veel lezen ;-)

Leuk he om te zien hoe ze zo hard vooruit gaan! Aaron is ook ineens met letters bezig, ziet ze overal en kan nu aardig zn naam schrijven...Maar daar beginnen ze hier ook weer veel vroeger mee geloof ik.

Tsja...over een vierde :) Ik heb altijd gezegd dat ik er 5 wilde. Dus ik denk dat als we er eentje mogen krijgen, er wel een 4e bij zal komen ooit!
Als ik nu zie hoe veel Aaron en Abigail aan elkaar hebben zou ik het best leuk vinden voor Naomi wat sneller, maar dat zie ik zelf nog niet zitten ;-)
Ben nu net weer op mn streefgewicht en wil daar wel weer even van genieten ook.

@ Annemarie,...leuk verbouwen...maar ook weer al die rommel....maar echt iets om naar uit te kijken!

Aaron is vandaag en gisteren ziek...dat krijg je weer als de scholen weer beginnnen...nu kikkert ie ineens weer een beetje op gelukkig!

groetjes!

Bij mijn man zit dat en bethrew in de familie en ik zelf heb een spastische darm. Dus zal er zeker niet raar van opkijken. Maar omdat het een tijdje redelijk heeft gegaan, vonden we het wel even goed zo. Zie het ziekenhuis al te vaak naar mijn zin. Moet maandag trouwens eerst een afspraak maken nog in het Sophia. Tijd voor de jaarlijkse controle van de oudste.

Dinsdag nacontrole en plan van aanpak gehad bij de gyn. 11 buisjes bloed afgestaan voor een stollingsonderzoek. De pregnyl is weer veranderd...... zodra ik nu positief test moet ik 8 weken bolletjes inbrengen. In de hoop dat het dan wel houdt. Gelukkig ook een recept meegekregen, voordat hij weer wat anders verzint. Hahaha. Hij wil nu alles uit de kast gaan trekken om het de volgende keer toch te proberen te voorkomen dat het voor de 6e keer fout gaat. Volgens hem was ik nog wel aangeslagen. Heb af en toe wel dat ik hevig geëmotioneerd ben hoor. Gaat me ook niet in de koude kleren zitten. Maar ben inderdaad wel vrij nuchter. Het ligt nou eenmaal toch niet in mijn handen.

Ik heb altijd gezegd dat ik heel graag 4 kinderen zou willen als dat mocht lukken. Gezien mijn leeftijd mag ik blij zijn als er nog 1 komt. Ik blijf het zo mooi vinden. Kleuter is ook leuk en peuter (soms iets minder) is ook grappig. Maar zo'n klein baby'tje blijft het mooiste.

Wat ontzettend mooi dat je je zus wil helpen wenser!

Fijn dat de gyn zo meedenkt. Hopelijk is dat de oplossing. T zijn kleine knopjes waar ze aan kunnen draaien, denk ik. Het is toch een wonder, een zwangerschap. Dus een mens kan dat nooit helemaal doorgronden. Duimen staan weer aan voor jou!

Dank je Wenser. Maar ik heb enkele uitslagen terug nu en twijf3l nu heel erg of we door moeten gaan zetten. Ik blijk tot nu toe 2 afwijkende waardes te hebben. De ene had wat met auto-immuun en reuma te maken. ( vraag me niet meer wat, ben het even helemaal kwijt) en de tweede had met de kans op trombose te maken. Die laatste test moet over 3 maanden opnieuw. Mocht ik in de tussentijd zwanger raken moet ik vanaf week 6 bloedverdunners gaan spuiten. Over 2 weken krijg ik de rest van de uitslagen. Maar die verhoogde kans op trombose (erfelijk) zit me niet lekker. Mijn broer is aan een beroerte gestorven. Mijn vader had op zijn sterfbed trombose in zijn nieren en ogen. Mijn zus heeft bekkentrombose gehad en heeft nu weer een trombosebeen gehad. Oftewel hoe ver wil ik mijn eigen leven gaan riskeren om nog een baby te krijgen. We hebben geen negatief advies gekregen. En hij had het zelfs over hormonen opstarten. Maar dan onder strenge controle.

Merk de laatste 3 dagen dat ik er steeds meer vrede mee krijg en dat we misschien terug moeten naar het plan van een jaar geleden. Pleegkinderen een rustig en liefdevol huis bieden. Volgens de psychologische testen zijn we zeer geschikt hiervoor. Plaats en liefde hebben we meer dan genoeg. Over een half jaar gaat de tweede ook naar school. Dus veel meer tijd.

Dank je dat je aan me denkt. Doet me goed.

Hoe is het met Hidde? Al flink zeker? Nog even en dan de eerste verjaardag. Wat gaat dat hard.

Sparkle hoe is het met jullie meisje?

Annemarie veel succes met de IUI's weer. Hoe us het met Dani?

Jeetje supertje, dat is een moeilijke keuze zeg. Inderdaad je moet er niet aan denken dat je je eigen leven op het spel zet. Ik kan mij voorstellen dat dit alles in een ander perspectief zet, maar niet makkelijker maakt.

Wel heel mooi dat jullie (nogsteeds) het pleegouderschap overwegen. Lijkt me zeer heftig, maar ik denk ook heel dankbaar werk/roeping. Ik vraag mij oprecht af (zonder oordeel dus): ben je niet onzeker over de uitwerking op je kleine boys, als er steeds andere kinderen je gezin in- en uit vliegen. Met rugzakjes, waar jullie denk ik wel mee kunnen dealen, maar wat toch extra energie en aanpassing van je eigen gezin vraagt. Het is niet niks, super mooi dat jullie dat overwegen!

Sterkte met alle moeilijke keuzes. Tuurlijk denk ik aan jou ;-)

Hidde doet t goed, afgelopen week 10 mnd geworden en het is een flinke knul, die laat weten wat ie wil. Hij lacht enorm veel, maar laat zich met een lach op zijn gezicht ook niet wegdrukken door kinderen van bijna 4 op de creche, of door zijn zus van 5.... Hij wordt wat eenkennig nu, dus even aan een ander 'geven' is niet zo makkelijk, want hij wil gelijk terug naar mama of papa. Maar op de creche zet ie een pruillip op en als de leidster zich omdraait is het al weer weg. (Ik kijk na 30 seconden altijd nog even door het raam, zoals zoveel moeders ;-)

Zelf ben ik wel een beetje aan de kwakkel. De gebroken nachten beginnen te wegen, dus al 3 weken oorpijn, keelpijn, van de week een borstontsteking en nu toch 2 dagen thuis geweest om uit te zieken. De eerste dag ben ik in een coma van 6 ur gevallen (met 1 x wakker voor een hap brood en een slok drinken die mijn man had klaar gezet). Man wat was ik moe. Ik ga nu ook maar gauw slapen. Want de klok verzetten betekent voor mij iig. niet een uur langer slapen, maar de komende weken om 5 uur wakker, omdat de kinderen nog op de zomertijd 'staan'.

Terug
Bovenaan