Esk, Yndew & Wenser

<p style="text-align: left;">Hey supertje!</p>
<p style="text-align: left;">Wat ontzettend goed!! Ik ga zo.hard voor je duimen!</p>
<p style="text-align: left;">Wenser wat een goed idee! Ik zit ook ff te denken hoe en wat met de sint. Hoe komt het dat je zo moe bent?</p>
<p style="text-align: left;">Hier eerste follikel meting gehad nog niets te zien maandag weer terug....ik spuit 112,5 dus was wel teleurgesteld dat er nog niks zat maar goed geduld...</p>
<p style="text-align: left;">Groetjes Annemarie</p>

Ik ben al een tijd geleden begonnen voor sinterklaas. Lego voor allebei. Had erg mazzel dat iemand hier aan het opruimen was en met boekjes en de doos verkocht voor een prikkie. Verder krijgen ze allebei een gezelschapsspel en had ik in de schoen  loco boekjes . Doen ze erg graag en is gelijk leerzaam. Zaterdag krijgen ze bij mijn schoonouders ook lego. Bij mijn moeder allebei een dekbedovertrek van buurman en buurman. Hahaha.

Hier eisprong toch ergens geweest. Borsten zijn weer killing. Zal het eind van de week eens testen als ik nog niet ongesteld ben. Wordt een korte cyclus dit keer. Zit nu op dag 22.

Godsamme ik had een heel verhaal getypt en nu is het weg!!!

Fijne feestdagen dames ik hoop dat supertje al meer weet???

Hier nog niks even een break van de iui...

Liefs Annemarie

Zo, heb het weer gevonden...
fijne dagen gehad allemaal?
Wij hebben de 22ste een gymzaal gehuurd met alle famillie van mn mans kant en gisteren lekker met ons gezinnetje naar de kerk geweest en daarna gegourmet en daarna een wandelin gemaakt langs de licht panelen (allerlei figuren, huisjes, trucks etc) gemaakt. Kinderen vinden het echt leuk om nu zelf te gourmetten etc :)

Gisteren berichtje gekregen van mn schoonzus en zwager dat ze een kleintje verwachten! Zijn in Oktober getrouwd :)
Mn andere schoonzus loopt 3 dagen overtijd...4 jongens dus iedereen is benieuwd of het deze keer een meisje zal zijn!

@supertje

Ja er was geen groei te zien kwa folikels en toen kwam er een bloeding op cyclus dag 25 ofzo....dus het duurde weer lang en nu ben ik ongesteld

Ze sluiten hier de afdeling van 21 dec tot 3 januari. ..daarom ff een break...

@sparkle

Ow wat leuk zeg☺ gourmetten is ook erg lekker ik heb het 2e kerstdag gedaan en daarna weer flink op de plee gezeten dat is het nadeel. ....

Wat gezellig al die zwangerschappen hier ook een aankondiging van mijn zwager en schoonzus alleen vind ik dat niet zo leuk.

De manier waarop en gewoon meer factoren die meespelen geven het een nare smaak.

Ik hoop zelf gauw weer verder te mogen met iui ☺

Groetjes xxxx

Terug
Bovenaan