Esk, Yndew & Wenser

Hey Wenser!

Zo 13 maanden ja dacht ik al scheelde 2 maandjes toen hihi! En gestopt met bv poe lang volgehouden knap hoor!

Ow dat komt vast goed met Hidde in de nachten ☺

Ondertussen ben ik al weer 3 dagen 125 eenheden aan het spuiten en dat gaat prima nu hopen dat er volgende week maandag al iets van groei te zien is.. .

Ik hou jullie op de hoogte  ☺

Liefs Annemarie

Thnx annemarie. Dinsdag uitslag van de tweede keer bloedprikken. Cyclus blijft gelukkig wel vrij goed. Dus blijven maar proberen. Net weer eisprong gehad, maar verwacht er niks van. Uitzitten tot april en dan weer aan de hormonen. Begin er af en toe wel moedeloos van te worden. Vorig jaar had ik er eigenlijk wel vrede mee, maar na die 2 miskramen wil ik zo graag nog een kleintje. Op het schoolplein is het niet anders dan kinderwagens en zwangeren. Inclusief de juf. Buurvrouw op haar 40e ongepland zwanger. Nicht ook een oeps. Schoonzus zwanger. Al die buiken staan me deze week echt tegen.

In mei gaat de tweede ook naar school. We gaan van de zomer verhuizen en ook dat is confronterend. Ik wil de jongens op de zolderkamer hebben, want wie weet hebben we de kamer naast ons nodig... of niet meer. Man wil ze eerst op die kamer hebben.

Ben pas bij een nicht geweest die pleegkinderen heeft en nu ook zwangere tieners opvangt. Geweldig wat ze doet en ze heeft me het een en ander uitgelegd. Maar ook geadviseerd nog een tijdje te wachten met pleegkinderen tot de jongens een stuk ouder zijn. Misschien wel verstandig.

Fijn dat alles zo gaat met jullie kleintjes. Wat gaat het hard he. Straks lopen ze alweer. En slaapt Hidde door wenser ;-) Bij de jongste is het ook goed gekomen inmiddels. Na 3,5 jaar kan ik ook eindelijk 5 uur achter elkaar slapen hahahah.

Hey supertje!

Jeetje 5 uurtjes functioneer ik helaas niet op maar volgens mij wen je er ook aan denk ik?

Tuurlijk staan al die buiken je tegen! Heel normaal hoor ...logisch dat je wens nog meer versterkt doordat je 2 keer zwanger bent geweest...

Ik gun je dit jaar een goede en vooral blijvende zwangerschap want het is nu mooi geweest voor je en ik wil verdorie ook leuk nieuws van je horen!

Vandaag nog geen groei woensdag hoop ik op beter nieuws...

Liefs

Hey Meiden!

Zo, hier ook weer eens een berichtje van mij :)
Drukke weekjes gehad hier...zo'n 2 weken geleden kreeg Naomi ineens hele hoge koorts. Na drie dagen niet echt opknappen toch maar naar de eerste hulp genomen (dat werkt hier zo, in t weekend) en bleek een oorontsteking te hebben. Die avond terug uit het ziekenhuis, vertikte ze ineens volkomen om bij mij te drinken.
Daarna bleek ze ineens helemaal niet  meer te willen....:-S Dus ik ben nu ook van de bv af! Wilde het al wel, maar dat was allemaal wel weer een beetje abrupt! Nog steeds een beetje last, maar gelukkig wordt t nu wel minder.
Daarna heel de tijd blijven tobben, bleek ze ook nog 4 tanden bovenin te krijgen en aften in haar mond te hebben! Pfff...ze begint nu een beetje bij beetje te drinken, maar echt veel wil er nog niet in en 'snachts ook steeds wakker worden etc.

Vrijdag ook met Abigail naar de huisarts bleek ook een oorontsteking te hebben en gisteren begon Aaron te klagen over zn oor, en tot middernacht in de weer geweest...Pff, weet ook eindelijk eens waar anderen het over hebben met zieke kids!

Verder gewoon rare weken, mn man is helemaal ingestort en blijkt ook nog eens een burnout te hebben!

Succes allemaal meiden met jullie ontwikkelignen...Spannend weer Annemarie. Supertje...lasting he, om te moeten gaan met al die blije mama's-to-be...kan je soms gewoon echt ff te hoog komen zitten.

Wenser, hoe gaat het nu verder met de flesjes?

Zo Sparkle, dat is heftig van je man zeg. Heb zelf natuurlijk 2 jaar geleden een burnout gehad, en dat is zo heftig. Hebben jullie hulp? Zowel in het bedrijf als misschien een psycholoog? Ik kon er toen echt niet uitkomen alleen. Ik hoop dat hij snel weer een beetje overzicht krijgt en de druk kan verlagen.

Zielig van de kindjes, allemaal oorpijn. En wat apart dat Naomi ook zo abrupt stopte, Hidde had toen ook pijn van zijn tandjes, verkoudheid enz. En ineens was het klaar. Nu een maand verder en deze week is de productie pas helemaal gestopt. Tenminste, onder de douche verschijnt er nog wel eens een druppeltje, maar verder niet.

Supertje: logisch dat de kinderwens nu meer speelt en ook heel logisch dat je nadenkt over kamertjes etc. Ik hoop dat je voor de zomer gewoon lekker zwanger bent en de keuze voor je gemaakt is.

x

Terug
Bovenaan