Allereerst de beste wensen en dat jullie dromen uit mogen komen in 2016!
Lang geleden dat ik hier was.De tijd tot de kerstvakantie heb ik zo ongeveer op mijn tandvlees doorgebracht. Weinig slaap, druk op werk... kapot. De eerste week van de vakantie zijn we allemaal ziek geweest. Femke zelfs op eerste kerstdag nog. Daarna kon de vakantie echt beginnen... eindelijk. Wat leuke dingen gedaan en verder rustig aan. Even bijtanken, spelletjes doen etc. Femke is nog een dagje met mijn schoonouders weggeweest en 1 x pw naar de BSO, en Hidde 2 x pw naar de crèche dus we konden ook nog even wat nuttige dingen doen. Het was ook fijn om om-en-om met 1 kind te zijn, even qualitytime.
We hebben de vakantie ook gebruikt om de nachtvoedingen af te bouwen. We gaan de goede kant op. Hidde heeft een paar nachten redelijk doorgeslapen, en ook een paar nachten gespookt maar geen voedingen meer gehad. Nu doorpakken tot ie gewoon iedere nacht doorslaapt. We konden af en toe nog even uitslapen of terug naar bed, dus daarom was het nu beter dan een normale werkweek om door te zetten. De borstvoeding zal er nu ook wel snel vanaf gaan. Kolven ben ik zat en de ochtend is het eigenlijk teveel gestress voordat ik met de bus moet. Alleen vind ik het ook wel moeilijk om er zelf afscheid van te nemen. Het heeft toch iets intiems en moois en die 'band' verbreken is toch even een stap. Maar het gaat wel rust geven. Hoe is het met jou afgelopen sparkle met die overnachting, of moet je nog?
Hoe gaat het met alle kindjes?
Annemarie en supertje weer veel succes met de behandelingen.
groetjes