Esk, Yndew & Wenser

Allereerst de beste wensen en dat jullie dromen uit mogen komen in 2016!

Lang geleden dat ik hier was.De tijd tot de kerstvakantie heb ik zo ongeveer op mijn tandvlees doorgebracht. Weinig slaap, druk op werk... kapot. De eerste week van de vakantie zijn we allemaal ziek geweest. Femke zelfs op eerste kerstdag nog. Daarna kon de vakantie echt beginnen... eindelijk. Wat leuke dingen gedaan en verder rustig aan. Even bijtanken, spelletjes doen etc. Femke is nog een dagje met mijn schoonouders weggeweest en 1 x pw naar de BSO, en Hidde 2 x pw naar de crèche dus we konden ook nog even wat nuttige dingen doen. Het was ook fijn om om-en-om met 1 kind te zijn, even qualitytime.

We hebben de vakantie ook gebruikt om de nachtvoedingen af te bouwen. We gaan de goede kant op. Hidde heeft een paar nachten redelijk doorgeslapen, en ook een paar nachten gespookt maar geen voedingen meer gehad. Nu doorpakken tot ie gewoon iedere nacht doorslaapt. We konden af en toe nog even uitslapen of terug naar bed, dus daarom was het nu beter dan een normale werkweek om door te zetten. De borstvoeding zal er nu ook wel snel vanaf gaan. Kolven ben ik zat en de ochtend is het eigenlijk teveel gestress voordat ik met de bus moet. Alleen vind ik het ook wel moeilijk om er zelf afscheid van te nemen. Het heeft toch iets intiems en moois en die 'band' verbreken is toch even een stap. Maar het gaat wel rust geven. Hoe is het met jou afgelopen sparkle met die overnachting, of moet je nog?

Hoe gaat het met alle kindjes?

Annemarie en supertje weer veel succes met de behandelingen.

groetjes

Hey! Jullie ook allemaal een gelukkig nieuw jaar gewensd!!

Pas je wel een beetje op jezelf Wenser?? Je hebt er wel eens vaker helemaal door heen gezeten, dat dat niet weer gebeurd. Ik vind het knap hoe je het allemaal doet.

Ja wij hebben toen gewoon Naomi meegenomen met ons nachtje uit...
Ze neemt af en toe wel eens de fles, maar echt drinken doet ze niet...ze sabbelt er af en toe aan....en neemt af en toe een slokje.
Hoe gaat dat met Hidde, wil hij wel flesvoeding?
Naomi doet het in ieder geval al beter dan Abigail in het begin, daar ben ik 4 maanden mee bezig gweest. Ik ben er ook nog niet heel erg mee bezig gweest, maar ik vind het wel eens tijd worden.
Wat ik wel een groot voordeel vind is dat ik van alles kan eten zonder aan te komen :-$ Maar ze is nu bijna 11 maanden en dan vind ik het wel eens tijd dat ze er van de borst af gaat...Maar vind het ook altijd wel even moeilijk hoor...hoewel ik het altijd fijn vind als ze er eenmaal vanaf zijn ;-)

Hey meiden.

Allemaal de beste wensen voor 2016. Kerst en oud en nieuw waren heftig voor mij. 1e kerstdag zou ik uitgerekend zijn geweest. En oud en nieuw viel me gewoon echt aan. Alle verdriet kwam even boven. En mijn schoonzus vertelde net voor de kerst dat ze zwanger is. Hartstikke fijn en gun ze het van harte. Maar had het ook zo graag gewild. Nog 4 maanden en we kunnen weer aan de clomid. Moet deze week of volgende week nog een keer bloedprikken voor dat onderzoek. Zit nu aan het einde van deze cyclus en heb weer ongelooflijk zere borsten. En allerlei andere kwaaltjes, waardoor je toch een fractie van een seconde gaat denken: zou het dan toch? Maar realistisch gezien kan het deze keer niet. Hebben weinig slaapkameractiviteiten gehad. Man heeft spit en zit flink aan de medicatie. Dus zou het wel een heel lucky shot zijn. (Wel de dag dat ik een eisprong gevoeld denk te hebben) Gelukkig waren de zwangerschaptesten bij de kruidvat uitverkocht en kom ik niet in de verleiding om te testen.

Ik snap je helemaal supertje. Hoewel ik natuurlijk geen miskraam heb gehad, waren de oud-en-nieuw's bij mij ook altijd in het teken van: weer een jaar dat het niet gelukt is. Ik heb nog steeds en hekel aan oud en nieuw.

Ik hoop zo dat jij en Annemarie volgens jaar anders terug kunnen kijken naar 2016.

Vervelend voor je man ook, spit. Dan wil jij geen kansen verspillen en hij kan niet. Dat had mijn man ook met een hernia toentertijd. Hoewel het natuurlijk niet eerlijk was tegenover hem en ik er helemaal niet mee bezig wilde zijn, baalde ik toen ook enorm als het niet ging.

Hier heeft de kleine man ineens besloten dat hij de borst niet meer wil. Hij krijgt kiezen en heeft er last van. Ik denk dat drinken m pijn doet. Hij hapte wel aan maar liet gelijk los en brullen. Nu al drie dagen. Ik ga nu ook afbouwen. Zo nodig hoef ik het niet in stand te houden dat ik nu met man en macht hem er weer aan wil krijgen. Hij drinkt een mix van nog wat afgekolfde melk (mijn borsten kunnen niet ineens 'uit') en melk uit de vriezer gemengd met poeder. En hij drinkt ook al alleen poeder, maar nog niet altijd met volle overgave. Ik denk dat hij er zo aan gewend is en dat ik binnen 2 weken klaar ben. Inderdaad een dubbel gevoel, maar het is goed zo. Fijn bijna 13 maanden kunnen voeden.

Hey lieve dames

We zitten bijna door de eerste maand van 2016 heen hoe vergaat het jullie?

Aanstaande dinsdag is Dani al weer 11 maanden wat vliegt de tijd...ze doet het erg goed heeft nu 2 ondertanden en haar boventandjes komen nu langzaam verder naar beneden, dat zorgt af en toe voor slapeloze nachten maar meer een fractie wakker/huilen dan tukt ze weer in.

Wenser wat ontzettend knap van je dat je nog bv geeft ik ga het bij de 3e weer proberen en dan wil ik doorpakken tot 6 maanden (ik hoop dat het me gegunt is) maar tot nu toe hoor ik om me heen gebroken nachten van bv gevers en dat vind ik echt een minder punt (hoewel ik wel meteen doorsliep van bv toen ik kleine was en mijn zusje weer niet)

We zullen zien eerst eens zwanger worden...Morgen 11.00 een echo dan start ik weer met spuiten...nha ja technisch spuit ik vandaag voor het eerst 3e cyclus dag vandaag

Hey lieve dames

We zitten bijna door de eerste maand van 2016 heen hoe vergaat het jullie?

Aanstaande dinsdag is Dani al weer 11 maanden wat vliegt de tijd...ze doet het erg goed heeft nu 2 ondertanden en haar boventandjes komen nu langzaam verder naar beneden, dat zorgt af en toe voor slapeloze nachten maar meer een fractie wakker/huilen dan tukt ze weer in.

Wenser wat ontzettend knap van je dat je nog bv geeft ik ga het bij de 3e weer proberen en dan wil ik doorpakken tot 6 maanden (ik hoop dat het me gegunt is) maar tot nu toe hoor ik om me heen gebroken nachten van bv gevers en dat vind ik echt een minder punt (hoewel ik wel meteen doorsliep van bv toen ik kleine was en mijn zusje weer niet)

We zullen zien eerst eens zwanger worden...Morgen 11.00 een echo dan start ik weer met spuiten...nha ja technisch spuit ik vandaag voor het eerst 3e cyclus dag vandaag

Potverdorie hij kapt weer mijn verdere verhaal af grrrr!

Supertje ik had nog wat liefs voor je getypt maar nu dan in het kort....

Ik gun jou een derde wondertje en dat je er niet te lang op hoeft te wachten! !

Ik heb een luie zondag met de familie dus wens jullie een fijn weekend!

Tot gauw! Liefs

Annemarie

Ja 11 maanden al weer. Hidde al weer 13! En gestopt met de BV. Hij was er twee weken na zijn verjaardag ineens helemaal klaar mee. Eerst leek het door keelpijn te komen, maar zelfs na een paar dagen hoefde hij niet meer. Mooi moment om te stoppen. Ben daar nog wel even mee bezig geweest, maar nu is het bijna gestopt. Hoef iig niet meer te kolven.

Nachten gaan beter. Meestal is ie wel een of twee keer wakker. We kunnen m vaak even troosten en weer terug leggen behalve tegen de ochtend. Ik kan  m 's avonds namelijk niet lang wakkerhouden.  Als we zelf thuis zijn ligt ie al tussen 18 en 18.15 en vanaf de crèche 18.30. Helaas heeft ie om 5 uur dus wel honger. Maar dan slaapt ie meestal zo weer in.

Ik duim voor je Annemarie.

Terug
Bovenaan