Esk, Yndew & Wenser

Jeetje Sparkle. Dat is heftig een burnout. Heel veel sterkte er mee!

Sneu dat ze allemaal oorontsteking hebben zeg. De jongste hier 2 weken geleden ook, spuugt nu weer en de oudste heeft kinkhoest. De jongste heeft net na oud en nieuw roodvonk gehad, dus ben er nu wel klaar mee hier.

Hier 4 dagen overtijd en een omowitte test. Kramp in mijn buik dus het zal morgen wel weer beginnen. Dinsdag uitslag gehad van de gyn. Heb dus inderdaad verhoogde kans op trombose. Dat is wat minder. Maar het positieve hiervan is, dat er een duidelijk plan is. Wel hetzelfee als we al hadden, maar de kans op een miskraam wordt met 50% minder.

Nou klinkt bij jou ook allemaal niet zo fijn, Supertje, jij zit ook iedere keer te tobben.
Wij zijn gelukkig weer een beetje in de normale routine beland en Naomi slaapt de laatste 3 nachten gelukkig weer door...dat scheelt al zo veel.

Hoe gaat dat nu bij jou Wenser, met doorslapen?
Ja, jij weet er alles van, raar als je er midden in ziet dan kijk je er ineens anders tegen aan. Je hoort zoveel mensen over een burnout, maar wat er eigenlijk allemaal bij hoort realiseer je je niet! Kunnen wij anderen misschien ook weer beter helpen en begrijpen denken we maar :)
We hebben inderdaad een 'counceller' en hij heft medicijnen. Het is nu 3 weken geleden dat hij echt op zn dieptepunt zat en we zien nu wel echt vooruitgang gelukkig. Ook best mild weer gehad en daar ook van genoten! Lekker gewandeld met de kinderen!

Ja, dacht dat ik niet meer zo veel melk had, maar nu na ruim 2 weken heb ik nog steeds last van harde plekken in mn borsten....En begin meteen weer aan te komen. Even weer goed op gaan letten!

En deze week wordt onze kleine wup alweer 1 Jaar!

Nou spannend  blijft het allemaal Supertje...haha, voor jou waarschijnlijk niet zo grappig, maar je schrijft altijd zo leuk!
Eng idee he die trombose, maar kanssen zijn maar kansen, al moet je er natuurlijk wel rekening mee houden.

Oja, we hebben ook weer tickets geboekt voor NL, ik 3 weken en mn man 2, alhoewel hij er nu over denkt om misschien toch 3 te gaan...heb ik meteen wat hulp bij t reizen.
Is dan alweer 2 jaar geleden dat we geweest zijn, en t wordt tijd dat mijn zussen onze Naomi eens kunnen zien!

Nou na 4 dagen overtijd te zijn geweest en natuurlijk weer teveel zwangerschapstesten, eindelijk ongesteld geweest. Dus weer door. Vrijdag naar de internist geweest voor die trombose kans. Maar klinkt meer als een storm in een glas water. De afwijkende waarde kan zichzelf weer herstellen. Nu elk jaar langs de internist. Nog 2 maanden en we kunnen eindelijk weer junk gaan spelen. Klinkt stom maar ik kijk uit naar het spuiten en slikkenwerk.

Fijn dat je weer naar Nederland komt Sparkle. Lijkt me zo moeilijk als je familie hier zit. Gefeliciteerd met de kleine meid! Bizar eigenlijk ook. Ik had toen ook een licht streepje. Daarna de miskraam waarbij ik met kerst uitgerekend zou zijn en het is zo weer april. Dan zou ik uitgerekend zijn van de tweede miskraam vorig jaar. Maar we hopen en bidden gewoon verder.

De jongste staat nu weer onder de uitslag. Hij heeft na nieuwjaar eerst roodvonk gehad, toen oorontsteking, vorige week flinke buikgriep en nu lijkt het wel mazelen. Morgenochtend de huisarts maar weer bellen.

Hoe staat het bij jou annemarie? Weer druk met echo's nu?

Hey dames!

Wat leuk sparkle naar Nederland  :) Nog gefeliciteerd met Naomi!  Leuke bday gehad? ? Jill is zondag jarig en Dani vrijdag 26 februari ook 1 echt wat vliegt de tijd...

Wenser hoe gaat het bij jou allemaal?  Lukt het zo zonder bv? Is toch best even wennen zeker?

Supertje ik begrijp je gevoel!  Ben ook blij dat ik weer spuit, zometeen echo voor follikeltracing maar het doet niks...dus als er nu wat te zien is vind ik het bijzonder....jeetje dat is ook best confronterend al die 'uitgerekende' datums :-(

Ik hoop echt dat je overal snel en goed op reageert en dat het snel raak mag zijn!! Ik hoop dat mijn eierstokken wakker gaan worden alleen voor deze poging zal het wel ophouden komende vrijdag...dan hoop ik een goede menstruatie te krijgen van de dupaston en verder te kunnen....

Dames fijne dag vandaag!

Liefs Annemarie

Zo jij hebt alle kinderziekten langs gehad supertje. Wat erg. 1 heel klein voordeeltje in deze enorme tegenslagen bij jou: een baby had  het met die enorme me berg aan infectieziekten zwaar gehad, omdat die gevaar opleveren voor (niet gevaccineerde) baby's. Pas een filmpje gezien van een babytje dat (vlak erna) was overleden aan kinkhoest, echt gruwelijk.

Maar natuurlijk duim ik net zo hard weer mee, t wordt nu wel eens tijd, want volgens mij ben je mij zelfs voorbij gegaan nhu (bijna 3 jaar bezig voor Hidde). Ik gun het je zo. En Annemarie ook.

Ik heb 31 maart een afspraak voor het eiceldonatietraject voor mijn zus. Spannenh. Het is de tweede afspraak, moest eerst van de BV af zijn. (Trouwens nog steeds lichte melkaanmaak Sparkle... duurt lang he?) en de arts wilde mij nu alleen spreken om te zien of ik niet onder druk ben gezet oid. Ja er komt een hoop bij kijken. Volgens mij is het traject tot start ook nog eens een maand of 4, incl psychologisch onderzoek en afspraken met maatschappelijk werkster. Best pittig en ik hoop dan ook van ganser harte dat het voor onze zomervakantie mag lukken (we gaan in juli). Waarschijnlijk begin ik in sept met een zwaar opleidingstraject  en dat kan ik niet combineren.

Sparkle: heel heel veel sterkte met je man. Ik hoop dat het vooruit blijft gaan, al komt er vast ook wel weer een dipje. Fijn dat er een reis geboekt staat, hopelijk kan het met zijn tweeën drie weken. Het lijkt mij trouwens vreselijk om alleen te reizen met 3 kinderen.

<p style="text-align: left;">We zitten nu op 3,5 jaar inderdaad. Jeetje wat "kennen" we elkaar al lang op dit forum.</p>
<p style="text-align: left;">Heftig traject hoor. Voor je zus, maar wel heel mooi dat je het kunt en wil doen.</p>

Terug
Bovenaan