Esk, Yndew & Wenser

6,5 jaar zit ik hier nu ja. Bedoelde dat we al 3,5 jaar bezig zijn voor een 3e.

We hebben hier al heel wat meiden zien komen en gaan.

Hey dames!

Eindelijk kon ik weer inloggen jeetje mina wat een ellende pffff

Wenser wat ontzettend gaaf dat je dat doet!

Supertje hoe gaat het nu met je?? Hier nog niks het lijkt wel of ik totaal niet reageer op de hormonen gek genoeg

Vrijdag cyclus dag 13 eens kijken of er wat groeit. Tussendoor verlies ik vaak bruin slijm ik begrijp dat niet heb ik nog nooit gehad!

Nou de ziekenboeg had hier ook toegeslagen mijn god wat zijn we hier allemaal ziek geweest...Dani is eindelijk 1 hierperdepiep hahahaha en Jill is nu 9  :)

Fijne dag!

The never ending story...... Ik blijk diabetes te hebben. En een bmi van 23,8. Dus dieet is geen optie. Daat was ie ook te hoog voor. Het kan er allemaal nog wel bij. Sorry voor het geklaag hoor, maar vind mijn lijf op dit moment gewoonweg K*T. Suiker zit helemaal niet in de familie, ik heb geen overgewicht. Dus waar komt dit dan weer vandaan ?

Jemig dat is ook k*t nieuws! !

Ik weet dat je met pcos en verhoogd risico hebt maar met een bmi van 23,8 denk ik wtf?? Kijk ik heb een bmi van 35.5 dus ik moet echt dringend uitkijken zeker na 2 x zwsngerschapssuiker daarom sport ik weer en ben ik streng bezig...

Maar dit is gewoon ronduit balen want het dat invloed?  Ik dacht van wel maar ja wat gaan ze dan doen?  Metformine geven ok neem aan dat je type 2 hebt?

Meis een dikke knuffel

Jeetje Supertje, jullie krijgen alles voor je kiezen. Hoe is dit nu weer boven gekomen? Ik weet weinig van diabetes, maar hoop dat je met de juiste begeleiding je snel weer beter gaat voelen. Heeft dat ook gevolgen voor een zwangerschap?

Heel heel veel sterkte en een dikke knuffel

Hallo dames!

Alles goed? Bijna pasen misschien helpt het voor ons supertje!! Hier gaat het eindelijk goed! Morgen weer een echo vanmiddag was mijn ei 16mm!

Als alles meezit zondag inseminatie dit is dan mijn 1e iui ben erg benieuwd maar ook gewoon blij dat er nu iets groeit...

Ik probeer jullie op de hoogte te houden!

Supertje nogmaals een knuffel vanuit hier

Inderdaad metfermine 500 mg 2x daags. Ik moet van de huisarts een afspraak maken met de gyn. Metfermine mag niet in een zwangerschap. Het is bovengekomen toen ik nog een keer extra bloed en urine moest laten testen van de internist /hematoloog. Daar had de gyn me naar toe gestuurd ivm de verhoogde kans op trombose.

Ik weet niet goed wat we nu verder moeten.

Hopelijk zet je ei nu wel een keer door annemarie! Go for it!

Het rare is dat ik nergens last van had. Maar in mijn urine kwamen ze suiker tegen. Toen heeft hij mijn bloed laten testen en daar kwam 15,2 uit. En het advies was om bij de huisarts opnieuw te laten prikken. Daar was ie nuchter 15,3. Geen grensgeval. Echt diabetes. Voel me nu de laatste dagen slecht. Maar dat komt omdat ik nog moet wennen aan het dieet en de medicijnen.

Lieve supertje wat vervelend allemaal. Ik ben wel blij voor je dat ze het überhaupt gevonden hebben, want wat als je er mee had doorgelopen. Dat kan hele erge gevolgen hebben.

Ik hoop dat de medicijnen snel aanslaan, jij je beter voelt en jullie toch verder de toekomst in gaan kijken. Ik kan mij voorstellen dat dit je kinderwens (weer) op een lager pitje zet. Niet gewild natuurlijk, maar omdat het allemaal niet kan tegelijk. Meis wat een pech hebben jullie toch. Ik hoop dat het nu het laatste is. Sterkte en ik denk aan je. x

Terug
Bovenaan