Esk, Yndew & Wenser

<p style="text-align: left;">Hey dames!</p>
<p style="text-align: left;">Gisteren geinsemineerd dus nu wachten....29 maart mag ik testen. .</p>
<p style="text-align: left;">Supertje dat is echt hoog idd je suiker,  hopelijk krijg je snel alles onder controle!  Logisch dat je je nu ellendig voelt.... balen hoor ik baal ik voor jou!</p>
<p style="text-align: left;">Dank je wel lieve Wenser ik ga goed broeden inclusief utrogestan bollen haha

Inmiddels al gestopt met de metfermine. Ging helemaal niet goed met me. Nu even herstellen en op naar de volgende medicijnen.

Effe flink blijven broeden hoor annemarie. Die bolletjes doen ze normaal toch niet bij IUI? Ik moet ze trouwens ook wel gaan gebruiken als ik zwanger word. Maar dat is om de kans op een miskraam te verminderen.

Hey supertje!

Dat is balen dat je je zo rot voelde...hopelijk vinden ze iets anders wat werkt voor je!

Die bollen hebben ze toen in het leven geroepen voor Dani typen ik een keer 6 dagen na inseminatie ongesteld werd,  korte lh fase ofzo. Vandaar dat ik ze heb en ik zei al nu van toen was ik zwanger niet iets gaan veranderen wat toen  misschien geholpen heeft hihi

Ik zit op dit moment te genieten van mijn jongste die staat te dansen op de liedjes van baby tv zo schattig

Ik had nog meer getypt maar iedere keer kapt hij mijn verhaal af...

Doodmoe word ik van deze site terwijl ik er juist steun zou moeten vinden maar goed...

Supertje ik hoop dat je gauw herstelt en dat de nieuwe medicatie wel iets voor je kan doen! En dat je maar gauw verder kan met jullie droom voor een derde wondertje...

De afgelopen tijd heb ik me weer dusdanig gerealiseerd dat het echt wondertjes zijn niet iedereen is van het 'gemak' voorzien snel zwanger te raken en zowel om een gezond kindje ter wereld te brengen. Toch weet ik zeker dat jij nog eens zwanger mag raken ☺

Liefs Annemarie

Huh??? volgens mij is het bericht weggehaald , want ik zie niks.

Supertje, sterkte en beterschap. Hopelijk vind je snel iets beters voor jou!

Ja gelukkig is het weg!

Rare mensen op de wereld met die gekke berichten. Hoe is het met dames? ?

Ik ben ongesteld de iui is niet gelukt dat had ik wel verwacht dus op naar de volgende poging.

Groetjes liefs Annemarie

Terug
Bovenaan