Ik word er ook gek van. Als ik gewoon wat aan t typen ben hier, slaat mijn computer zowat op hol, zo hard moet die schijf werken. Bijzonder. En ook dat ik dan al ingelogd ben (de site herkent mij), maar als ik wil reageren, moet ik nog een x inloggen. Maargoed...
Annemarie: balen zeg. Ik hoop dat de volgende ronde beter gaat. Ga je gelijk door, of even rust. Gek dat je er nu al weer vol in zit he?
Supertje: gefeliciteerd. Heb je een leuke verjaardag gevierd? Kinderfeestje ook? Ja logisch dat je nu eerst om jezelf moet denken. Je lichaam is nu ook met alle energie bezig om er bovenop te komen. Denk om jezelf hoor.
Hier de eerst onderzoeken al weer gehad. Ook wel weer gek. Ik heb sinds ik gestopt ben met de BV ook regelmatig doorbraakbloedingen. Ik zit nog aan de minipil vanwege de BV die ik gaf. Maar mijn oestrogeen schijnt dus heel laag te zijn, vandaar die bloedingen. Gelijk mijn oude pil aangevraagd, kijken of dat beter gaat. Ik heb die 7, 5 jaar geleden voor t laatst geslikt. Voor mijn zwangerschapswens van Fem.
Over 3 weken krijg ik de uitslag of het technisch gezien allemaal goed is. Dan gaan we het psychologische traject in. Spannend.
Groeten allemaal