Esk, Yndew & Wenser

<p style="text-align: left;">Sorry ben er even niet meer geweest. Balen annemarie. Heb je eindelijk een IUI en dan lukt het niet. Maar wie weet binnenkort. Hier is het heel druk geweest. Oudste 5 geworden en we vliegen van hot naar her. Zwanger worden zijn we eigenlijk niet meer mee bezig.  Eerst die suiker maar eens onder controle krijgen met de juiste medicijnen.</p>
<p style="text-align: left;">Hoe staat het er bij jou voor Wenser?</p>

<p style="text-align: left;">Nog gefeliciteerd met je oudste! Ja beetje balen maar ik ben nog harstikke positief. Die suiker is echt balen jow in mijn werk heb ik veel te maken met diabetes heftig hoor poe...</p>
<p style="text-align: left;"></p>

Ik word er ook gek van. Als ik gewoon wat aan t typen ben hier, slaat mijn computer zowat op hol, zo hard moet die schijf werken. Bijzonder. En ook dat ik dan al ingelogd ben (de site herkent mij), maar als ik wil reageren, moet ik nog een x inloggen. Maargoed...

Annemarie: balen zeg. Ik hoop dat de volgende ronde beter gaat. Ga je gelijk door, of even rust. Gek dat je er nu al weer vol in zit he?

Supertje: gefeliciteerd. Heb je een leuke verjaardag gevierd? Kinderfeestje ook? Ja logisch dat je nu eerst om jezelf moet denken. Je lichaam is nu ook met alle energie bezig om er bovenop te komen. Denk om jezelf hoor.

Hier de eerst onderzoeken al weer gehad. Ook wel weer gek. Ik heb sinds ik gestopt ben met de BV ook regelmatig doorbraakbloedingen. Ik zit nog aan de minipil vanwege de BV die ik gaf. Maar mijn oestrogeen schijnt dus heel laag te zijn, vandaar die bloedingen. Gelijk mijn oude pil aangevraagd, kijken of dat beter gaat. Ik heb die 7, 5 jaar geleden voor t laatst geslikt. Voor mijn zwangerschapswens van Fem.

Over 3 weken krijg ik de uitslag of het technisch gezien allemaal goed is. Dan gaan we het psychologische traject in. Spannend.

Groeten allemaal

Spannend weer wenser! Raar ook dat je weer aan de pil moet dan even voor je gevoel.

Mijn medicatie is nu redelijk goed ingesteld. Hij was vorige week 7,6. En was pas 2 weken bezig met deze medicijnen. Verjaardag was erg leuk. En het eerste kinderfeestje he. Geweldig. Hij heeft genoten.

Vorige week voor het eerst in een paar maanden weer een hele duidelijke eisprong gehad. En man, man, man dat is te voelen ook. Die voorgevel staat in brand! Dat heb ik denk ik al een half jaar niet meer gehad. Stiekem hoop ik toch dat er nu spontaan nog iets gebeurd. Dan staan we namelijk voor een voldongen feit en hoeven we er niet meer over na te denken. We wachten nog een dag of 8 af.

<p style="text-align: left;">Hey Wenser en supertje!</p>
<p style="text-align: left;">Jeetje spannend hoor dat traject...eiceldonatie was het toch??</p>
<p style="text-align: left;">Supertje wat goed ik hoop ook voor je dat er stiekem iets spontaan gebeurd zou fijn zijn!</p>
<p style="text-align: left;">Hier weer echo gehad vandaag maar niks te zien dag 13 dus zondag op dag 16 maar eens koekeloeren.</p>
<p style="text-align: left;">Ik ga nu samen met de oudste sporten hihihi</p>
<p style="text-align: left;">

Sparkle, hoe is het met jou en je man?

Annemarie, hoe was het bij dag 16?

Supertje: inmiddels zijn de 8 dagen volgens mij voorbij. Hoe voel je je?

<p style="text-align: left;">Hey Wenser</p>
<p style="text-align: left;">Niks te zien maar dag 21 een eitje van 11.5. Morgen terug ik ben benieuwd het is weer erg laat deze keer...</p>
<p style="text-align: left;">Hoe gaat het met jou??</p>
<p style="text-align: left;">Liefs</p>

Terug
Bovenaan