Wat bijzonder dat Abigail uit een beker drinkt. Maar super fijn joh, ik kan mij zo goed voorstellen dat je even blij bent eruit te kunnen!
Ik snap ook heel goed dat je je 'vast' voelt zitten, ik zie dat aan twee vriendinnen met 2 kindjes onder de 3 om mij heen. Als wij direct zwanger waren geworden toen we er weer voor gingen, hadden wij ook twee kindjes onder de 3 gehad en dat in combinatie met eerst de hernia van mijn man en nu mijn burnout, dat had het niet beter/makkelijker gemaakt. In die zin denk ik ook wel dat alles met een reden gebeurt.
Hoewel het mijn kinderwens niet minder maakt. Maar ik kan er wel wat losser mee om gaan. Moet ook wel ;-)
Reed daarnet langs het ziekenhuis en toen voelde ik aan heel mijn lijf dat ik er nog niet klaar voor ben om daar weer naar binnen te gaan voor kijkoperaties, echo's, inseminaties etc. Daarom sta ik achter de keuze om het nu even te laten.
Verder zijn er wel vooruitgangen hoor. Ik heb al weer 2 x een ochtend gewerkt en hoewel het heel zwaar is (alleen maar er zijn, mijn mail lezen en koffie drinken), is het wel weer een grote stap vooruit. Thuis gaat het ook wel beter, alleen mijn energie is nog minimaal en mijn emoties erg hoog.
Volgende week weer naar de shiatshumasseuse en de week ernaar naar de alternatief arts, kijken of mijn lijf weer wat meer in balans is. Zo hoop ik de energie weer langzaam op te bouwen.
Ik zie Esk hier ook nauwelijks meer, maar ik kan mij goed voorstellen dat zij het ook druk heeft met twee kleintjes en haar werk. Dan ga je als eerste bezuinigen op dit soort dingen toch?
Hier lijken alle griepjes nu wel voorbij. Alleen heeft Fem nu weer een bacteriële huidinfectie in haar gezicht (lijkt op krentenbaard) en nu een antibioticazalfje ervoor. Hopelijk stopt het snel met uitbreiden. Mijn man heeft weer spierverstijvingen in zijn 'herniabeen', dus we hopen niet dat dat ook weer erger gaat worden. Het was een poos weg. T is nu wel even genoeg met alle zorgen ;-)
Veel sterkte nog met de laatste winterse weken, hopelijk breekt snel de lente door. Hier sneeuwt het nu ook een beetje, afgelopen nacht -6 en het voelt overdag door de wind als -10, maar is -2 ofzo.
Zo weer een heel verhaal, ik zag dat we over de 100 posts zitten hier ;-)
gr.
Wenser