Hi Wendy,
Fijn om ook weer eens wat van jou te horen!
He, vervelend zo'n lastig oorontsteking. Aaron had er vorige maand ook een, maar had er niet echt super veel last van...maar hij klaagt ook niet snel over pijn. Iig fijn dat het nu los komt.
Hier is het nog wel echt winter hoor..! Koud en er ligt sneeuw. Het is steeds heel wisselend, soms een paar dagen net boven nul met regen en dan weer -14.
Vandaag zo'n -7 met zon en sneeuw, daar houdt ik altijd wel van. Moet zeggen dat ik dit jaar erg verlang naar de zomer, waarom weet ik niet preicies, maar zie er erg naar uit om leuke dingen te gaan doen en voel me soms een beetje depri...
Ik vind het moederschap van 2 kleintjes toch pittiger dan ik dacht, en voel me soms best wel vast zitten...heb het gevoel dat ik alleen maar thuis zit en zit constant te bedenken wat ik eens voor leuks kan gaan doen...Maar geniet ook super van de kleintjes hoor! Vandaag was mijn man weg dus ben lekker boodschapjes gaan doen en toen bij de Mac geweest waar Aaron kon spelen
hij was alleen nog een beetje klein dus een heel groot succes was het niet ;-) maar van zulke dingen kan ik dan wel genieten...
Ben nu bezig om Abigail over te laten gaan op een flesje en na veel gedoe heb ik eindelijk ontdekt dat ze wat fv uit een gewone beker drinkt! gewoon flesje pikt ze niet...en tot nu toe heeft ze alleen vooraf aangemaakte fv (koop je zo, weet niet of je dat in NL ook hebt) op..en dat schijnt weer anders te smaken dan poeder...nouja, gaan we vandaag eens proberen...wel lekker, want nu kon ik eindelijk eens weg. Dinsdag lekker een middag + avond met mn man weg geweest! Voelt heerlijk eens vrij te zijn
Aaron begint zo af en toe al eens zn middagslaapje over te slaan...maar als hij slaapt, slaapt hij toch wel zo'n 2,5 3 uur dus das wel lekker.
Wenser...meid...gun het je zo dat er straks een kleintje mag komen...blijf er vertrouwen in hebben hoor! Hoop dat je snel uit deze vervelende periode komt...
Van Esk hebben we al een hele tijd niets meer gehoord...kijk ook niet veel op de rest van dit forum, dus weet niet of ze daar actief is?
liefs!
Sparkle