Esk, Yndew & Wenser

Ik heb te horen gekregen dat ik in deze 3 rustmaanden alvast de lacrascopie mag doen, die anders na de evaluatie, na drie pogingen was ingepland. Ook wel spannend natuurlijk, onder narcose en je kunt er flink beroerd van zijn geloof ik. Maar er gebeurt dan iig. nog iets.

Wel fijn.
Verder gaat t zijn gangetje. Gisteren afgesproken om weer 2x2 uur te gaan werken. Dat is nauwelijks iets, maar voor mij een hele stap.
We gaan het zien.

gr.
Wenser

Fijn dat ze intussen iets kunnen doen... Lijkt me idd ook wel heel spannend zeg! Weet je al wanneer dat moet gaan plaatsvinden?

succes met het weer gaan werken, hoop dat het goed gaat! Misschien geeft het ook wat afleiding...!

Denk aan je!
liefs, Sparkle

Ik mag mij of deze ronde of de volgende aanmelden. Deze ronde ben ik er denk ik nog niet aan toe.
Of ik moet de komende 2 weken nog van gedachten veranderen ;-)

Daarnaast maken we nu toch weinig kans door de koorts, en wil ik het doorspuiten van de eileiders optimaal benutten, dus beter nog een maandje wachten.

Werken geeft idd afleiding, maar het is zo (in)spannend en kost zo veel energie. Hopen dat het snel wat normaler wordt.

gr.
Wenser

@ wenser hoe is het met je, heb je besloten om de ko te doen?

HOe is het met je sparkle en met de kids, hebben jullie de ergste winter al gehad, of moet het nog komen.

Hier nog steeds volop zieke, nu is Finn weer aan de beurt, heeft een flinke oorontsteking te pakken ondanks zijn buisjes, maar gelukkig heeft hij wel een loopoor klinkt vies, maar wij zijn er blij mee want dan kan het eruit. HIj is er flink ziek van geweest nu gaat het gelukkig wel de betere kant op.

Voor de rest niet heel veel te melden, hoop dat het met jullie goed gaat en weten jullie hoe het met esk gaat?

Ik ga het deze maand toch nog maar niet doen. Ik kan dat er denk ik niet bij hebben nog. Volgende maand ga ik er weer over na denken.

Mijn man zegt: kom eerst zelf maar in balans, wie weet is dat genoeg. Maar ik denk dat het niet meer vanzelf gaat lukken en voor mijn gevoel tikt de tijd ook door. Zeker omdat de gyn had aangegeven dat ik geen enorme voorraad eitjes had, en omdat ik als het kan, nog een eiceldonatie voor mijn zus wil kunnen betekenen.

Maar als je er niet een toe bent, dan is het beter om het niet te doen. Zeker omdat zo'n narcose toch ook niet niks is. En je energie nog lager wordt, en dat is al zo laag.
Veel beterschap voor Finn, ik geloof best dat jullie blij zijn met een loopoor. Oorontsteking is pijnlijk!

Wenser

Hi Wendy,

Fijn om ook weer eens wat van jou te horen!
He, vervelend zo'n lastig oorontsteking. Aaron had er vorige maand ook een, maar had er niet echt super veel last van...maar hij klaagt ook niet snel over pijn. Iig fijn dat het nu los komt.

Hier is het nog wel echt winter hoor..! Koud en er ligt sneeuw. Het is steeds heel wisselend, soms een paar dagen net boven nul met regen en dan weer -14.
Vandaag zo'n -7 met zon en sneeuw, daar houdt ik altijd wel van. Moet zeggen dat ik dit jaar erg verlang naar de zomer, waarom weet ik niet preicies, maar zie er erg naar uit om leuke dingen te gaan doen en voel me soms een beetje depri...
Ik vind het moederschap van 2 kleintjes toch pittiger dan ik dacht, en voel me soms best wel vast zitten...heb het gevoel dat ik alleen maar thuis zit en zit constant te bedenken wat ik eens voor leuks kan gaan doen...Maar geniet ook super van de kleintjes hoor! Vandaag was mijn man weg dus ben lekker boodschapjes gaan doen en toen bij de Mac geweest waar Aaron kon spelen :) hij was alleen nog een beetje klein dus een heel groot succes was het niet ;-) maar van zulke dingen kan ik dan wel genieten...

Ben nu bezig om Abigail over te laten gaan op een flesje en na veel gedoe heb ik eindelijk ontdekt dat ze wat fv uit een gewone beker drinkt! gewoon flesje pikt ze niet...en tot nu toe heeft ze alleen vooraf aangemaakte fv (koop je zo, weet niet of je dat in NL ook hebt) op..en dat schijnt weer anders te smaken dan poeder...nouja, gaan we vandaag eens proberen...wel lekker, want nu kon ik eindelijk eens weg. Dinsdag lekker een middag + avond met mn man weg geweest! Voelt heerlijk eens vrij te zijn :)

Aaron begint zo af en toe al eens zn middagslaapje over te slaan...maar als hij slaapt, slaapt hij toch wel zo'n 2,5 3 uur dus das wel lekker.

Wenser...meid...gun het je zo dat er straks een kleintje mag komen...blijf er vertrouwen in hebben hoor! Hoop dat je snel uit deze vervelende periode komt...

Van Esk hebben we al een hele tijd niets meer gehoord...kijk ook niet veel op de rest van dit forum, dus weet niet of ze daar actief is?

liefs!
Sparkle

Wat bijzonder dat Abigail uit een beker drinkt. Maar super fijn joh, ik kan mij zo goed voorstellen dat je even blij bent eruit te kunnen!

Ik snap ook heel goed dat je je 'vast' voelt zitten, ik zie dat aan twee vriendinnen met 2 kindjes onder de 3 om mij heen. Als wij direct zwanger waren geworden toen we er weer voor gingen, hadden wij ook twee kindjes onder de 3 gehad en dat in combinatie met eerst de hernia van mijn man en nu mijn burnout, dat had het niet beter/makkelijker gemaakt. In die zin denk ik ook wel dat alles met een reden gebeurt.
Hoewel het mijn kinderwens niet minder maakt. Maar ik kan er wel wat losser mee om gaan. Moet ook wel ;-)

Reed daarnet langs het ziekenhuis en toen voelde ik aan heel mijn lijf dat ik er nog niet klaar voor ben om daar weer naar binnen te gaan voor kijkoperaties, echo's, inseminaties etc. Daarom sta ik achter de keuze om het nu even te laten.

Verder zijn er wel vooruitgangen hoor. Ik heb al weer 2 x een ochtend gewerkt en hoewel het heel zwaar is (alleen maar er zijn, mijn mail lezen en koffie drinken), is het wel weer een grote stap vooruit. Thuis gaat het ook wel beter, alleen mijn energie is nog minimaal en mijn emoties erg hoog.
Volgende week weer naar de shiatshumasseuse en de week ernaar naar de alternatief arts, kijken of mijn lijf weer wat meer in balans is. Zo hoop ik de energie weer langzaam op te bouwen.

Ik zie Esk hier ook nauwelijks meer, maar ik kan mij goed voorstellen dat zij het ook druk heeft met twee kleintjes en haar werk. Dan ga je als eerste bezuinigen op dit soort dingen toch?

Hier lijken alle griepjes nu wel voorbij. Alleen heeft Fem nu weer een bacteriële huidinfectie in haar gezicht (lijkt op krentenbaard) en nu een antibioticazalfje ervoor. Hopelijk stopt het snel met uitbreiden. Mijn man heeft weer spierverstijvingen in zijn 'herniabeen', dus we hopen niet dat dat ook weer erger gaat worden. Het was een poos weg. T is nu wel even genoeg met alle zorgen ;-)

Veel sterkte nog met de laatste winterse weken, hopelijk breekt snel de lente door. Hier sneeuwt het nu ook een beetje, afgelopen nacht -6 en het voelt overdag door de wind als -10, maar is -2 ofzo.

Zo weer een heel verhaal, ik zag dat we over de 100 posts zitten hier ;-)

gr.
Wenser

Hey Wenser...

Moest aan je denken...hoe gaat het nu met je?
Werk je nog steeds af en toe?

heerlijke dagen in NL al geweest hoorde ik...hier ook al heerlijk weertje geweest, maar vandaag weer een pak sneeuw...maar de zon wordt al lekker sterk, kun je goed merken :)

En hoe gaat het met je man? Je schreef vorige keer dat ie weer last had van zn been.
En Femke's infectie weer weggegaan?

Ik ben nu aan het afbouwen met de bv...wilde het eignelijk al langer, maar Abigail weigerde de fles (en vooral de voeding) uiteindelijk voeding gevonden die ze wel lekker vond, maar wil ze nu ook niet echt meer...vandaag voor het eerst een flesje met gewone melk dan maar, en dat ging goed...Gisteren dronk ze voor het eerst echt een beetje sap (zoog ook daadwerkelijk aan de speen, want dat vertikte ze eerst) dus vandaag melk en dat ging ook aardig! dus er zit schot in de zaak..nu krijgt ze nog 2 voedingen bij mij en dat vind ik wel lekker. Ze wordt volgende week 10 mnd dus ik vidn het wel genoeg geweest, mijn goal was 6 mnd...:)

In April een nachtje weg gepland met mn man, daar zie ik wel naar uit...dus dan moet ze er helemaal af zijn...

groetjes!
Sparkle

Terug
Bovenaan