Esk, Yndew & Wenser

Hey meiden,

Sorry weer veel te lang geleden dat ik hier eens gekeken heb!
Wij zijn ondertussen 3 weken naar NL geweest en eigenlijk was ik deze site weer een beetje vergeten...oeps!

Baal ook een beetje van deze site...even snel wat schrijven is er niet bij.

Met mn man gaat het duidelijk beter, maar echt de oude is hij nog niet...kan nog niet echt veel aan en gesprekken voeren en veel lezen, is erg vermoeiend.

Ondertussen is het hier wel echt lente gewordne! Heerlijk aan het genieten daarvan. Voor de eerste ook zo leuk, lekker buiten kliederen...
Heel wat meer kleren de was in, haha, maar ze hebben er zo veel plezier van!

Ga snel verder, moet ff de kids in de gaten houden ;-)

Hey dames

Ik ben ongesteld sinds zondag dus vandaag weer echo gehad en verder gaan met 150 eh naar liefst.

We zullen zien. ..

Ik ga zo werken en idd sparkle hier even snel iets schrijven is niet handig hij kapt steeds verhalen af !!

Ik ga even wat doen en schrijf van het weleens iets dan heb ik vakantie!!

Xxx

Goh we hebben het allemaal druk, wordt weinig geschreven.

Hier alles goed. . Kindjes doen het goed, worden beiden groot ineens.

Onze liever trouwe hond is overleden (9 jaar bij ons) en we hebben inmiddels een 8 maanden oude adoptant uit Spanje. Handen vol, met 2 kinderen en een nieuw 'kind' ;-) Ze is wel lief maar onopgevoed. En best hoog (50cm al) dus in haar lompheid kan ze Hidde aardig omver lopen. Maar we mogen niet klagen met haar vorderingen nu ze pas 1 week hier is. We gaan op cursus en heel veel oefenen met uitlaten. Vergt veel aandacht maar leuk als het goed gaat.

Op het gebied van donatie is het even stil. Als het goed is wordt het in juni bij de ethische commissie voorgelegd. Ik denk dat daar een positief advies uit volgt. Aangezien wij in juli op vakantie gaan en ik onder geen beding het risico wil lopen dat ik dan ziek ben oid., gaan we pas in augustus van start. Arggghhh spannend.

hoe gaat het met jullie allemaal?

Dat was het zo wel een beetje.

Het is hier heel rustig inderdaad. Moet eerlijk zeggen dat ik hier ook al een maand niet meer ingelogd heb. Vorige week hebben we de knoop doorgehakt. De babyspullen staan allemaal op marktplaats. We zijn nu druk met een verbouwing en binnenkort gaan we verhuizen.

Joh supertje, dat is toch een heftige knoop die je hebt doorgehakt. Wel fijn dat je voor jezelf nu rust hebt gecreeerd (al zal dat misshcien nog niet zo voelen). En op de verhuizing en jullie gezondheid kunt focussen. Hoe is het met jou nu?

Waarom ga je eerst verbouwen en dan verhuizen? Kwam het zo op je pad of een bewuste keuze?

Heel veel sterkte met de drukte de komende tijd.

Wenser

ha meiden!
Sorry ben ook niet erg trouw hier. Heb wel een paar keer hier gekeken, maar dan geen zin gehad om 'helemaal' in te loggen etc.

Hier erg aan het genieten van het zomerweer, al weken veel mooi weer gehad. Tegenovergestelde van NL begreep ik, het is hier juist aardig droog.

Naomi loopt nu sinds een paar weken, deze week begint ze echt uit zichzelf te stappen (zonder dat we haar roepen oid). Ze is zo trots, en altijd zoo schattig dat gehobbel in het begin.

Wij hebben er ook een pup bij! Weer een kleine Berner Senner. (Onze vorige was vorig jaar zomer overreden).

Morgen heerlijk een nachtje weg samen met mijn man, mn lieve schoonmoeder past op!

Hoe gaat het allemaal met jullie verder.

Wenser, vind je het spannend allemaal?
Supertje, moeilijk en knap, hoop dat je er rust in kunt vinden, maar nu ook weer goed om je op iets anders te richten...
Annemarie, hoe gaat ie verder bij jou. Vind je het moeilijk om nu weer door alles heen te moeten, of kun je het goed aan?

liefs!

Ha dames,

Ook hier even een formupauze. Niet aan gedacht, druk allemaal en zo weer een maand voorbij ;-) Hoe is het hier?

Wij hebben een fijne vakantie gehad. We waren er mega aan toe. Mijn man zit nu ook overspannen thuis dus zowel thuis al sop werk mega druk.
We zijn 9 dagen naar Portugal (Algarve) geweest, gelijk in de eerste week, en daarna nog bijna twee weken thuis. Portugal was lekker warm, veel gezwommen en een heel rustig dagritme aangehouden. Thuis was ook lekker, ondanks af en toe slecht weer wat uitstapjes en bezoekjes gedaan waar je normaal eigenlijk niet aan toe komt.

Al met al wel echt weinig tijd gehad voor een boek of andere eigen dingen. Hidde zit nu in de fase van lopen, klimmen en klauteren en niet luisteren en de middagslaapjes worden steeds korter. Femke heeft nog volle begeleiding nodig bij het zwemmen, geen diploma en het kinderbadje is natuurlijk ‘te kinderachtig mam’ en de andere twee weken wilde ze toch veel samen met mij doen. Logisch natuurlijk, maar soms dacht ik wel: waar is mijn me-time? Daarom vorige week een dag naar de sauna geweest. Dat was zaaaalig.

Nu weer enkele dagen aan t werk. Volgende week stat als het goed is het eiceldonatietraject. Spannend. Uiteraard zie ik tegen het (IVF)traject op, maar het komt vast goed. Hopelijk gaat t in 1 x goed zodat ik nog een beetje kan bijkomen voor de start van mijn opleiding dit najaar. Dan kan ik me daar volledig op concentreren.

Ik ben benieuwd naar jullie verhalen over de zomer.

Sparkle: wij hebben ook een nieuwe hond, een 9 maanden oude Podenco x herder. Handen vol want weinig opvoeding gehad en wel al groot dus met de kindjes erg oppassen. Verder is ze wel lief hoor, alleen zo onbehouwen. Soms denk ik wel: hadden we maar even gewacht. Maargoed ik kon het enthousiaste thuiskamp niet tegenhouden in mijn eentje ;-)

groetjes

Terug
Bovenaan