Esk, Yndew & Wenser

Hey dames!

@wenser ik heb idd besloten dat ik nog even iui ga doen dit ga ik vertellen aan de gynaecoloog dinsdag. Technisch gezien kan ik idd zwanger worden dus iets in me zegt dat ik ivf echt nog niet nodig heb!

Wanneer mag je zus testen?? Spannend en het zou fijn zijn zo'n voorraad

Ik snap het wel hoor ik denk na een derde dat ik altijd nog het heerlijk vind dat zwanger worden etc maar eens houdt het op...

Supertje leuk om iets van je te lezen en wat enorm dapper dat je zo nu in het leven staat ik hoop nog steeds stiekem dat je zwanger wordt :)

Ik ga gauw douchen het is hier weer schooltijd hihi Brabant was de laatste met zomervakantie

Liefs xxx

Zo weer even bijgelezen...ben hier niet zo vaak meer.
Wat is er veel gebeurd. Wenser...spannend ook en lijkt me wel moeilijk ook als het zoveel met je eigen lichaam doet.
Wanneer weet je zus meer? Lijkt me echt heel dubbel en moeilijk. T is toch ook een gedeelte van jou, en als het ook nog eens je zus is.

Supertje...hopelijk doet even je rust je goed.!

Annemarie: fijn dat je een keuze hebt kunnen maken, kan t wel begrijpen, IVF is toch weer een hele stap.

Hier druk geweest! Mn nichtje is hier 3,5 week geweest, ook om te helpen op de boerderij, ik geef een ochtend in de week een Preschool klasje les (Abigail zit daar ook) en gisteren was dan eindelijk Aaron zn allereerste echt school dag! Hij vond het echt geweldig...daarna stopte zn  mondje niet meer. Ik geloof dat ik alle details gehoord heb. Errug leuk, dacht dat ik het een beetje uit hem zou moeten trekken. Vooral de bus was ook erg indrukwekkend natuurlijk. Ik vond het wel spannend en was blij toen ie er weer was :)
Wel heerlijk hoor, Naomi slaapt nog lekker lang in de middag, dus fijn tijd samen met Abigail is ook wel bijzonder!

Naomi wordt echt een klein eigenwijs en begint al behoorlijk te kletsen...ze is echt om op te vreten. Ik vind deze leeftijd zo leuk (Nu 19 maanden)...!

<span style="color: #333333; font-family: 'Georgia','serif';">We hebben eergisteravond mooie nieuws gekregen van mijn zus. Een positieve test ;-) Nu duimen dat t blijft zitten. Ze heeft iets meer afstotingsgevaar dan bij een eigen eicel. Ze heeft nog medicijnen tot 12 wk. Met 8 wk krijgt ze een echo, tot die tijd blijft het zeker nog even spannend. </span>

<span style="color: #333333; font-family: 'Georgia','serif';">Moest toch ook wel even slikken, merkte dat ik ook een beetje dubbel gevoel had. Ik ben 1,5 en 3,5 jaar bezig geweest en zij nu 'in 1 x'. </span><span style="color: #333333; font-family: 'Georgia','serif';">Ik heb zelf  het gevoel gehad dat die jaren bij mij alleen in het teken hebben gestaan van (wens tot) zwangerschappen. Ik heb er in die jaren ook wel heel veel  voor gelaten (geen opleiding of andere baan begonnen, want wat als... niet (veel) drinken, geen verre reizen, seks op de 'juiste momenten' etc). Ik ervaar het met terugwerkende kracht nog steeds als zwaar en een rotperiode met heel veel verdriet en onmacht. </span><span style="color: #333333; font-family: 'Georgia','serif';">Ik denk dat ik spijt voel dat ik er niet luchtiger mee om kon gaan. Raar he, hoe dat dan ineens weer zo naar voren komt ;-(</span>

<span style="color: #333333; font-family: 'Georgia','serif';">Ik gun het ze wel echt uit de grond van mijn hart en een neefje of nichtje erbij vind ik helemaal top. Dus mijn d</span><span style="color: #000000; font-family: Times New Roman;">uimen draaien en hopelijk in mei een nieuwe telg in de familie. </span>

x

Wenser

Spannend. En kan je gevoel wel wat begrijpen. Het is ook allemaal niet niks en vind het knap dat je het zo kan uiten.
Wat zou het fijn en bijzonder zijn voor hen als alles goed blijft gaan!

@sparkle wat leuk om wat van je te lezen! Ik vind die 19 maanden (is hier pas 26 september)ook erg leuk! Maar ze kan ook drammen hoor poe! Als ze iets niet mag vergaat de wereld hahaha

Ik ben me een partij vroeg wakker dat is niet handig...vandaag alweer een bruiloft, 2 weken geleden ook al...En om met wallen te moeten gaan is niet handig hihi

@wenser ow wat een mooi nieuws zeg jeetje! Wat snel idd...Ik begrijp dan ook je gevoel...mijn zusje was ook beide keren zwanger zonder medisch traject wat mij best zeer heeft gedaan waarin zij wel en ik niet!?

Tuurlijk gun je het haar dat begrijp ik het is alleen ook een zware reis er naartoe en als het jezelf betreft is luchtig erin staan lastig ;-)

Nou mijn duimen draaien dat alles goed blijft gaan...toch gek want in principe is het jouw helft van dit kindje lijkt me een wat 'gek' idee...

Hier de laatste duphaston geslikt gisteren en wachten op mijn menstruatie...Ik wil graag verder want heb nu bijna een maand overgeslagen en dan komt januari erg dichtbij!

Liefs

Ja het is ook wel wat raar, maar ik denk dat ik dat gevoel ook wel weer los kan laten. Mijn zus lijkt op mij, dus qua uiterlijk had een eigen kindje waarschijnlijk ook wel op mij geleken. En ik ben er ook van overtuigd dat omdat haar bloed door het kindje heen stroomt, dit ook het wat meer 'eigen' maakt voor haar. T was anders als ik het kindje ook had gedragen (had ik niet gedaan hoor, dat kan ik echt niet).

We zijn nu een week verder en ze heeft wel bloedverlies gehad, maar er lijkt qua bloedwaarden en een verdikking in de baarmoeder toch 'wat' te zitten. Maandag heeft ze een echo en hopen ze wat te kunnen zien. Ze denken dat er mogelijk een (eeneiige) tweeling heeft gezeten waarvan 1 is afgestoten. Maar helemaal zeker kunnen ze dat niet zeggen. We blijven duimen en hopelijk maandag wat meer zekerheid.

Mijn zus is zwanger! Ze hebben een kloppend hartje gezien, alles lijkt goed te gaan. Wow.

Blijft nog even spannend natuurlijk, want het is toch maar pril. Maar een kloppend hartje is altijd wel een belangrijke stap.

Gefeliciteerd wenser! Wat fijn dat de eerste poging gelukt is! Hoop dat je zus kan gaan genieten nu. En jij als Tante die kleine door en door verwennen zeker?

Wat leuk om weer eens wat te lezen van je sparkle!

Hier is het traject van de baan. Het is toch een behoorlijk pittig iets en mijn broer is er niet zeker van dat hij daadwerkelijk ooit die eitjes zou gebruiken.  Dus doen we het niet. Ik zit heel kort voor NOD en mijn borsten zijn echt killing. Mijn man maakte een grapje,  ik heb je deze keer zwanger gemaakt hoor. Waarop ik hard lachtte en zei, jij wel, dat lukt je niet meer. Maandag zal de rode zee wel weer gaan stromen. Dat ik ongesteld word vind ik allemaal niet zo erg (meer) maar die week er voor blijft een hel.

Terug
Bovenaan