Esk, Yndew & Wenser

Goed zo, fijn om te lezen. Ik zat met 10 maanden ook op 2 voedingen en met 11 maanden was ik er vanaf. Maar Fem dronk al goed uit de fles (al van af 3 maanden, gekolfde melk). Dat was niet het probleem, maar meer de mogelijheid tot melkallergie, omdat dat in de familie voorkomt.

Leuk dat je een nachtje weg gaat. Wij gaan in april ook 2 nachtjes weg, zonder Fem, voor ons 5 jarig huwelijk.

Het gaat iets beter, werk nu 2 ochtenden, daarnaast nog ongeveer 4 uur voor opleiding per week en mijn reïntegratieprogramma waar ik ook wel een hoop voor moet doen. Het is te doen, maar wel zwaar. Mijn energie is laag, ik heb nog veel lichamelijke klachten en overzie veel (relatief makkelijke dingen) nog niet.

Maar er zit vooruitgang in en daar houd ik mij aan vast. Maar nog even geen medisch circuit verder, daar ben ik niet aan toe.

Mijn man zijn rug gaat beter, hij bleek tijdens een val zijn ruggewervel verschoven te hebben en dit is nu recht gezet door een fysio en de klachten nemen af. Waarschijnlijk dus geen hernia!!! Fem is van haar ontsteking af, maar heeft wel een litteken overgehouden, hopelijk wordt dat nog minder.

Het weer is erg wisselend, een paar mooie dagen, dan weer 13 graden vorst en vanmorgen reed ik door een sneeuwbui en nu schijnt de zon... Maart roert zijn staart!

Groetjes
Wenser

Fijn dat het stapje voor stapje beter gaat...Klinkt toch wel als een diep dal waar je bezig bent uit te klimmen, meid!

Gelukkig dat het verder niets was met je man...Fysio kan soms wonderen doen!

Wat had Femke precies dan? Vervelend dat ze er een litteken aan heeft overgehouden....vaak neemt het toch nog wel af na een paar mdaanden.

Ja idd echt Maart weer...nouja, hopelijk komt de lente snel!

Wat voor opleiding doe je? Verder leren in je werkgebied, of iets heel anders?

Groetjes!
Sparkle

Femke had een bacteriële ontsteking op haar gezicht en op haar been. Het begon met kleine wondjes, maar werd steeds groter. Ja, ik denk ook wel dat het met de tijd wel slijt.

Ik doe een talentenprogramma van mijn werk. Daarin versterk je bepaalde vaardigheden, om richting (project)management of advies te groeien. Een goede kans om met de valkuilen waar ik tegenaan ben gelopen, te leren dealen. En aan de andere kant heel pittig en confronterend natuurlijk. Maar het is een superfijne groep en er is alle ruimte.

Ja het is een pittige tijd, ik hoop dat ik het diepste van het dal nu achter mij gelaten heb. Het is bijna een droom - of nachtmerrie meer- waar ik in zit, zo surrealistisch.

Ik ben ook zo blij dat het goed gaat met mijn mans' rug. Dat willen we er nu echt even niet bij hebben hoor.

Thanx voor de lieve woorden.

Groeten
Wenser

He, ik merk dat er een klein beetje licht in de duisternis komt. Thuis gaat het inmiddels best goed, natuurlijk nog wel moe, maar wie is dat niet?
Op werk heb ik andere werkafspraken gemaakt van de week, war ik mij veel beter bij voel. De tijd moet het leren want ik ben er nog niet aan begonnen, maar vooralsnog geeft het mij in ieder geval weer beter vooruitzicht.

Wat ook scheelt is dat de collega die mijn werk heeft overgenomen nu ook zegt dat het pakket te complex en te groot is. Dan voel ik mij in ieder geval niet zo 'zwak' meer dat ik ben uitgevallen.

Op zwangerschapsgebied helaas nog niks te melden. En ik weet ook niet wanneer we weer verder gaan met hormonen en/of kijkoperatie. Verschillende professionals raden het mij nu af, ik heb er een stukje over geschreven onder 'als het langer duurt'. Dus ik twijfel sterk.

De tijd moet het leren.
Met Fem gaat het gelukkig goed. We zijn er via de kinderopvang achter dat ze hypersensitief is, en daardoor moeten we extra goed opletten hoe we dingen aan haar vertellen. Al het verdriet en de stress van de afgelopen periode heeft zij ook opgepikt, waardoor ze onzekerder is. Komt wel weer goed, maar wel iets om goed om te denken. Veel positieve stimulatie toepassen en goede uitleg bij verdriet of boosheid helpen gelukkig wel. En op de peutergym doet ze het enorm goed, ze groeit ervan als ze iets goed heeft gedaan. Superleuk dus.

En hoe is het met jullie? Sparkle: is de winter aan zijn eindje nu? En Wendy, hoe is het met Finn?

Zijn jullie ook weer babyboom aan t kijken? Erg emotioneel hoor, maar ik kijk het toch. Vind het zo n mooi programma!

gr.
Wenser

Hey meid,

Fijn weer van je te horen!! Ik ben blij om te horen dat het langzaam weer wat beter gaat.
Idd fijn dat je ook bevestiging krijgt van je collega, dat geeft toch ook een stukje rust.

Hoe oud is Femke nu? Zeker ruim 3 al? Goed om te weten dat ze hypersensitief is, dan kun je er toch beter op in spelen. Apart he, hoe klein ze ook zijn dat ze zulke dingen al zo oppakken. Maar ze heeft een mama die daar volgens mij best goed mee om kan gaan! ;-)
Leuk dat ze op gym zit...kan die dikke peuter van mij ook wel gebruiken...haha, maar dat zie je hier niet zo veel van die activiteiten.

O, is babyboom weer begonnen? ga ik het kijken op uitzendinggemist...Maandag avond is mn mannetje altijd weg, dus heb ik iets 'leuks' om bij weg te dromen..Altijd confronterend maar ook een soort fijn herkenbaar om het te kijken, vind je niet?.Moet eerlijjk zeggen dat ik onderhand ineens weer baby kriebels krijg...heel raar, had dat niet verwacht, maarja, met je geschiedenis ga je toch denken is het uberhaupt nog een keer mogelijk, hoe lang gaat het duren enz...denk nog wel even rust hier hoor...haha.. Abby is nog maar 10mnd. maar de gedachten vliegen af en toe al eens door mijn hoofd...Je weet gewoon niet wat je te wachten staat.

Ja, het weer is hier vandaag heerlijk! 15 gr. en zonnetje wolkje...straks nog even lekker buiten zitten...iedereen slaapt :) t is soms ineens heel lekkeer weer, en dan ineens weer heel koud. Beetje vergelijkbaar met NL dus...:)

Ben benieuwd hoe t met de anderen gaat idd... Misschien moeten we weer eens naar de 1st blz verhuizen?
Zal ook je stukje op t andere forum eens lezen...denk best wel eens aan je! Hoop dat het steeds beter blijft gaan!

liefs!

Hihi weer babykriebels, wie weet joh. Wij zijn met 11 mnd weer gaan denken over stoppen en vanaf 1 jaar er vol voor gegaan.

Fem is nu 33 maanden, in juli wordt ze 3. Dus nog wel een beetje klein hoor ;-)
Lief van je dat je zegt dat ik er wel mee om kan gaan. Ik hoop dat ze het ook zo ervaart en er niet nog onzekerder door wordt. We proberen natuurlijk rekening met haar te houden, maar emotie is niet altijd te verbergen.

Leuk he, babyboom, ik vind het ook zo mooi. Mijn man helemaal niet, ik kijk het ook alleen.

Het weer begint hier iets beter te worden, van t weekend was het lekker, nu wel wat warmer, maar regenachtig. Van mij mag het nu wel lente worden.

Ik ga mij even verder oriënteren op een zomervakantie, iets leuks om naar uit te kijken!
Ik denk trouwens dat het topic naar 'voren' halen geen verschil maakt, want Wendy weet dat het hier staat en Esk zie ik eigenlijk nergens meer echt meeschrijven.
Dus da staan we hier misschien juist wel lekker 'verstopt' ;-)

gr.
Wenser

Heey Wenser,

Blijven we lekker hier kletsen toch?
Jammer dat we niks meer van Esk horen...!

Vandaag schitterende dag hier! Lekker aan het genieten...alhoewel ik altijd moeite heb om mn huishouden even te laten liggen...
Kids liggen nu allebei in bed, dus zo nog maar even aan de slag, en straks gwoon makkelijk patatjes met een bbqtje :)

Hoe gaat ie nu met je? Heb je voor jezelf al een beetje meer duidelijkheid kunnen krijgen?

En..heb je nog een leuke zomervakantie kunnen vinden? Of nog niet zover dat je gaat boeken?
Wij gaan dit jaar daagjes weg, omdat er een stuk aan de stal gebouwd gaat worden en in combi met de rest van het werk op het land enz. is het lastiger om een hele week weg te gaan. Voor de kids ook wel makkelijk,kunnen ze lekker in hun eigen bedje slapen.

Fijne koniginnedag alvast! Wordt vast een bijzondere! Dat mis ik wel eens, vond het toch altijd wel een speciale dag!

groetjes
Sparkle

Zo een hele verbouwing in t verschiet. Tsja dan is vakantie misschien niet zo handig. Gelukkig ben je al naar NL geweest, komen ze ook noog naar jou?

Wij hebben ook vakantie gepland, we gaan half september naar Griekenland! We hebben een kleinschalig complex met zwembad en strandje gevonden, waar je ook kunt eten. In september is het lekker daar, het zeewater warm en dan hebben we de hele zomer iets om naar uit te kijken.

We zijn er qua vruchtbaarheidsbehandelingen nog niet uit. Ik kijk maar even van maand tot maand. We proberen het zelf nog wel, maar zonder hulp.

Morgen gaan we lekker naar Leiden met vrienden met twee kindjes. Spelletjes doen, rommelmarkt bezoeken enzo ;-)
Het wordt volgens mij best lekker weer.

Groetjes
Wenser

Terug
Bovenaan