Esk, Yndew & Wenser

Mijn ouders zijn van plan om in September te komen...ze hebben al geboekt...dus iets leuks om naar uit te kijken. Mijn oudste zus denkt er over om in Oktober te komen met haar gezinnetje...maar daar moet nog het een en ander voor gepland worden (met de scholen enz).

Griekenland klinkt heerlijk..! Al eens eerder geweest? Femke zal er vast van genieten lekker zwemmen enz!

Goed dat je even rustig aan doet met beslissingen nemen, je zult vanzelf wel meer duidelijkheid krijgen.

Hier heelrlijk aan het genieten van het lekkere voorjaar, al dagen fantastisch weer! Aaron is zo makkelijk nu hij lekker de ruimte heeft en mee mag op de trekkers enz..Hij was er aan toe! De laatste tijd kon hij zich echt wel eens een beetje vervelen en wilde hij er echt graag even op uit.

Vanochtend even bij mn schoonzus gweest, die heeft afgelopen week een dochtertje gekregen.. Heerlijk even mn 'baby-fix' gehad zoals ze dat hier noemen.
Jullie ook lekker kunnen genieten van t lekkere weer?

groetjes!

Ja het is hier ook lekker nu. Vooral vandaag, gisteren was het nog wat fris. We hebben gisteren nieuwe zomerschoenen gekocht voor Fem en vandaag naar een opendag van een natuurcentrum geweest, was paardrijden, schapen scheren, schminken en een leuke speeltuin. Samen met een vriendinnetje van Fem, dus die heeft zich heerlijk vermaakt. En vanmiddag nog in de tuin gezeten met mijn zus en zwager.

Ik ben zelf wel eens in Griekenland geweest, maar dat is al even geleden en nu gaan we toch wel een ander soort vakantie vieren dan toen (een feestvakantie ;-)

Fijn dat Aaron lekker naar buiten kan. Gaat hij nu wel naar een speelzaal ofzo? Of heb je dat niet?
Gefeliciteerd met je nieuwe nichtje, heerlijk weer zo'n kleintje. Baby-fix, war grappig dat ze er een naam voor hebben.

Gr.
Wenser

Nou we gaan toch weer een IUI poging doen. Ik twijfelde heel erg, maar voel me goed genoeg en wil niet weer zo lang wachten. In juli en augustus zijn ze een poos dicht en in september gaan wij zelf op vakantie. Toch nog proberen 2 pogingen te doen.

Het was nogal een gedoe want we hadden blijkbaar al voor deze ronde een nieuwe opzwemtest moeten doen, maar we dachten dat dat tegelijk kon met mijn start. En nu staat er natuurlijk een lang pinksterweekend voor de deur. Een hele aardige dame heeft bergen voor ons verzet en nu kunnen we vrijdag terecht voor de opzwemtest, toch alvast starten met uitgangsecho en spuiten in de veronderstelling dat de uitslag goed zal blijken. Zo niet, dan wordt het afgekapt.
Duimen dus maar.

gr. Wenser

Hey Wenser,

Bedacht me net ineens dat ik hier al heel lang niet meer gekeken had!!

Hoe is het allemaal afgelopen? Heb je de inseminatie al/nog gehad?
Spannend allemaal weer zeg! Toch knap dat je er weer voor gaat!
Ook wel eens fijn om te merken dat er mensen zijn die nog wat voor je proberen te bereiken. (Krijgt soms wel eens het idee dat er alleen maar van die afgestompte mensen werken bij zulke klinieken ;-) )

Hier gaat alles zn gangetjes. Abigail is 20 Mei alweer 1 geworden! :) Hebben afgelopen zaterdag feest gevierd met nog een paar nichtjes en neefjes (veel verjaardagen in Mei).
Ze zijn aan de bouw van de stal begonnen...dus extra drukte :) Al veel lekker weer gehad ook, heerlijk! Was er echt aan toe!

Nou, hoor het wel hoe het verlopen is!

liefs,
Sparkle

Hoi, ik kijk toch wel regelmatig even en vind het zo leuk om weer wat te lezen. Ydnew regeert ook niet meer helaas, we blijven nog met zijn tweetjes doorbabbelen ;-0.

Ja ik heb de inseminatie gehad. En nu in de wachtperiode. Die vind ik minder heftig dan de eerste helft van de cyclus met prikken, echo's, afspraken etc. Telt ook mee dat ik niet echt hoop heb, dat komt ook omdat ik mijzelf wil beschermen denk ik ;-) Maar ik sta er redelijk relaxt in. We weten zelfs nog geeneens of we gelijk doorgaan voor de volgende ronde. Omdat die hormonen best heftig zijn en de afspraken mij stress geven.

Al weer een jaar, jee wat gaat dat snel.
Over een maand zijn wij al weer twee jaar bezig joh, Dat kan ik mij ook niet voorstellen. Als het gelijk gelukt was had ik nu een kindje dat iets ouder was dan Abigail.

Met mijn herstel gaat het goed vooruit. Ik werk nu 4 x 6 uur en ga in een maand opbouwen naar 4 x 8. Daar zie ik wel tegenop, want dan wordt het weer zo'n logistieke uitdaging met crechetijden en koken enzo. Ik slaap nu ook regelmatig even als ik rond 16 uur thuis ben en Femke pas rond 17.30 uur op moet halen. Dat zal wel wennen worden. Aan mijn avonden heb ik vaak niet veel. Ik lig meestal voor half 10 in bed en Fem spookt tot half 9 of later ;-).

Nou ja, hoort erbij denk ik dan maar.
Veel succes met de verbouwing. Hier hadden we vandaag een lekkere dag en aan het eind van de week wordt het 18-20 graden geloof ik. Was ik ook aan toe, zeker!

Tot spreeks.
x
Wenser

Spannend allemaal weer. Knap dat je er wat relaxed in kunt staan.. al doet het altijd veel met je denk ik. Wanneer is je NOD?

Veel slapen helpt vaak t beste he. Lekker dat dat zo nu voor je uitkomt. Zal wel weer ff wennen zijn zeg!

Slaapt Femke smiddags nog wel eens? Zit hier nu een beetje te knoeien soms. Aaron valt soms smiddags pas heel laat in slaap maar lijkt het nog wel nodig te hebben...misschien beginnen we een beetje aan een overgansfase.

De laatste paar dagen zieke kindjes :( ben niks gwend want mijn kids zijn niet veel ziek. Overgeven en diaree..blegh....vandaag begon Abigail ook met spugen, maar de rest van de dag ging het eigenlijk best..Aaron heeft gelukkig al weer wat streken ;-)

Ja, best jammer dat Wendy hier ook niet meer komt...nouja, misschien komen ze nog eens buurten, wie weet!

groetjes en sterkte met wachten!
Sparkle

Je had het al gelezen op het 'langer duurt forum", dus inderdaad weer een ronde verder.
Ging het vorige keer redelijk, ik heb nu veel meer last van de hormonen en twijfels of ik er wel goed aan heb gedaan om nog een poging te wagen. Komt ook mdat ik een klein terugvalletje heb in mijn herstel van de burnout. (Of is het andersom, dat dit mijn herstel wat belemmert? Ik weet t niet).

Fem slaapt wel eens, maar zeker niet elke dag. Ze moet wel uitrusten van mij, dus gewoon even op bed liggen met een filmpje, boekje oid. Soms valt ze dan alsnog in slaap. En als we iets intensiefs ondernomen hebben, of ze vroeg wakker is, dan gaat ze echt nog even naar bed. Maar dan slaapt ze s avonds wel laat.

Sterkte met de zieke kindjes (hopelijk is het al weer over). Fem is wel veel ziek geweest, ook deze winter weer 2 x koorts, 3 x buikgriep/diarree en heel veel verkoudheidjes, waaronder nu weer. Maar dat komt echt door de creche.

Ach, dan krijgt ze het op school straks niet meer ;-)
Vandaag weer boerderijdag hier in de buurt,dus we gaan zo lekker op stap.

Denken jullie eigenlijk nog over een derde?

Groetjes en fijn weekend. Wenser

ik ga snel wat bijlezen hoe en wat druk druk en dan vergeet je te lezen, ik lees snel bij en reageer dan effe persoonlijk, het gaat iig goed hier.
Wens jullie morgen ene fijne vaderdag toe!!!

Terug
Bovenaan