Esk, Yndew & Wenser

Hey Wendy, leuk weer van je te lezen....!
Mooi om te horen dat het iig goed gaat :)

Wenser...sterkte meid...kan me goed voorstellen dat het allemaal weer zo tegenvalt...
Ik ga even snel mn kerel uit bed halen, ligt al n hele tijd in bed, maar wil maar niet in slaap vallen alhoewel hij heel moe is :s
Kids zijn wel weer beter, maar nog niet helemaal de oude.

Oja, over een derde, het speelt heel de tijd in mn hoofd, maar echt er voor gaan doen we nog niet...Ik vind het moeilijk, ben er op dit moment nog niet heelmaal aan toe..maar het speelt zo in mn achterhoofd dat het weer lang kan duren...

Schrijf snel meer!
liefs,
Sparkle

Lijkt me ook een lastige keuze. Zeker als je er nog niet helemaal aan toe bent en geen idee hebt of het kort of lang duurt... Daarnaast, als je eenmaal weer bezig bent, kun je je toch niet helemaal ontspannen, het houdt je toch bezig lijkt mij.

Ik weet zeker dat ik geen derde wil. Het is financieel al lastig te doen met drie, maar zwanger worden en alles wat erbij komt kijken wil ik na een evt. tweede zeker afsluiten, het geeft mij al zo lang zoveel onrust en verdriet. En mijn leeftijd (nu 34, man 38) speelt ook mee.

Wendy: leuk weer wat te lezen. Ben benieuwd!
Wenser

Pfff. warm hier! 30 graden....gevoels 38...en de airco doet het niet zo goed, moet even naar gekeken worden.
T zwembad is open en is nu aan het vollopen (duurt wel een paar dagen ;-) )

Het bbq seizoen is weer begonnen ;-) Vanavond en morgen avond een bbq, vanavond zonder kids, morgen met :)

Hoe gaat ie nu met je Wenser, t idee dat je weer een beetje tot rust kunt komen of nog niet echt?

Kan me goed voorstellen dat je vind dat weer voor een kindje gaan te veel onrust zou brengen... T kan mij geen rust brengen om er niet meer 'voor te gaan'. Maar als het niet zo zou zijn kan ik ook heel tevreden zijn met mijn kleintjes. Ik heb alles wat mijn hartje begeert een jochie en een meisje, en die op mij lijkt en een die op mijn man lijkt ;-)

Jullie gaan in Sept op vakantie toch? dus nog eventjes voor jullie, maarook wel lekker nog even voor de boeg!

groetjes ,
Sparkle

Nou goed als je er zo in kunt staan toch?
Heerlijk dat het zomer is. Hier lijkt t wel herfst. Volgende week zijn wij anderhalve week vrij, ik kijk er zo naar uit. Even ontspannen, en hopelijk dat het stopt met regenen ;-)
En mocht de derde IUI raak zijn, dan weten wij dat volgende week. Dat zou wel een heel fijn bericht zijn in de vakantie. Als het niet raak is, dan lassen we even rust in voordat we weer verder gaan(kijkoperatie en nog meer IUI's).

In sept gaan we naar griekenland, dus daar verwacht ik in ieder geval zon.
Veel plezier in het zwembad. Heerlijk voor de kids ook. En succes met je airco ;-(
Wenser

Hi Wenser,

O spannend, meid...wist niet dat jullie er toch al weer mee verder gegaan waren!...Wat zou het mooi zijn....!! Hoe sta je er zelf in, heb je veel hoop/voorgevoel? Soms zou ik wel eens wat voor je willen kunnen doen! Heel veel sterkte met het wachten iig!

Balen dat het weer niet zo is nu...:( hopelijk straks beter...!
De airco doet het hier weer (snoertje bleek helemaal niet aangesloten, dus klopte wel dat ie niet veel deed...:-S)...heerlijk!

groetjes!

Ja nog 1x proberen. De vorige keer kon ik het goed hebben en ik wil gewoon niet aan die kijkoperatie.

Maar deze keer is het wel pittiger, zowel fysiek als psychisch. Moet nu ook na de iseminatie nog 2 x prikken, om de HCG waarde kunstmatig hoog te houden ivm mijn korte cycli.
Ik heb geen voorgevoel, alles wat ik voel komt nu toch door die HCG-prikken. Maar ik hoop het wel, want anders komt die kijkoperatie er toch aan. En daar ben ik niet aan toe, dus dan moeten we weer wachten, wachten, wachten....

Met Fem's verjaardag in juli 'vieren' we ook ons tweejarig jubileum van proberen voor een tweede kindje. Hopelijk hoeven we alleen het leuke jubileum te vieren ;-)

Soms is een oplossing voor iets zo makkelijk (je airco) hihi.

gr.
Wenser

Zo spannend meid! Wanneer mag je testen?
Idd hopelijk alleen het leuke jubileum voor jullie! Dat klinkt al lang zeg, 2 jaar....

Mijn afgelopen menstruatie duurde wat langer, terwijl ik normaal regelmatig ben...dus krijgt toch meteen weer gedachten...zou het misschien? Mijn man was er niet echt aan toe om weer te gaan proberen, maar als je dan weer een paar dagen met de gedachten leeft eventueel een 3e te krijgen, zet dat je wel aan het denken...
Ws duurt het niet te lang todat we de natuur zn gangetje weer laten gaan ;-) Hoop dat ik er dan wel een beetje los in kan staan...we zien het wel!

Terug
Bovenaan