Esk, Yndew & Wenser

He Wenser...wat moeilijk weer voor jullie...:( Had het zo gehoopt...! Sterkte om je ook hier weer door heen te zetten...!

x knuffels,
Sparkle

Dank je wel.
Het gaat wel weer iets beter. Maar zoals je op het 'langer duurt' forum hebt kunnen lezen, ook wel een hoop twijfels erbij. Heb het gevoel dat we op IVF afgaan ;-( En heb het er best moeilijk mee.
We proberen nu eerst meer even een rustige en mooie zomer te hebben en te genieten van ons gezinnetje. Wel IUI's maar IVF nog even niet.

gr.

Ja, moeilijk meid!!
Hopelijk even lekker de tijd om je hoofd een beetje 'leeg' te maken.
Blijf genieten van al het moois dat je hebt!
Nu lijkt de tijd zo lang he...maar als je straks terug mag kijken...hoop ik dat het rijker heeft gemaakt. (ik heb er vertrouwen in dat je nog een kindje mag krijgen)...
Weet niet of je begrijpt wat ik bedoel...vind het lastig om zo op te schrijven :)

liefs!

Ik begrijp zeker wat je bedoelt. En hoop dat ik er later ook zo op terug mag kijken. Maar ik heb echt wel twijfels of er nog een kindje komt.

Daarom wil ik vooral de focus op al het moois dat ik nu heb. Zodat dat mij niet ontglipt of ontgaat en ik straks met spijt terugkijk naar deze periode in mijn leven.

liefs
wenser

Ja, dat kan ik ook heel goed begrijpen. En het is heel belangrijk om dat te beseffen denk ik...
Al moet je niet vergeten om te 'rouwen' over dat wat zo moeilijk is...het moet een plekje krijgen.

liefs

Hysteroscopie is het en die krijg ik morgen. Vanavond moet ik een pijnstiller innemen en morgen bij opstaan weer.

Het is hier bloedheet, dus ik hoop dat ik morgen niet de hele dag plat hoef, maar me redelijk okay voel.

Bedankt voor het duimen, we zullen zien of het erger of minder is dan een HSG. Voor de uitslag ben ik niet zo bang, ik denk dat ze niks zullen vinden, maar het is een voorwaarde om verder te mogen. Gelukkig hoef ik niet onder narcose.

Is het bij jullie ook zo heet nog?

Wenser

Ha meid,

Heel veel sterkte, dit zul je niet meer lezen voor die tijd :)
Nu ik het zo las...haha geen hysterectomy...:s
Ja, las dat het heet was. Hier niet zo heel warm...steeds zo rond de 23.

Hoor wel hoe het verder gaat. Hoop dat je je snel erna weer fit voelt...

hier een 2 dagen in het ziekenhuis geweest...:( Ik had al een tijd last van diarree, (bloederig) en nouja, om een kort verhaal lang temaken uiteindelijk uitgevonden dat ik Ulcerative Colitis heb... een chronische aandoening aan de dikke darm, je kunt er goed mee leven maar moet wel altijd medicijnen blijven slikken en het kan terug komen.
Super blij om weer lekker bij mn kindjes thuis te zijn en mijn eigen dingetjes te kunnen doen. Blegh. was dat ziekenhuis snel zat....

Nouja, liefs van hier!
Sparkle

Terug
Bovenaan