Esk, Yndew & Wenser

Joh dat is vervelend. Wel fijn dat ze iets gevonden hebben, maar als dit chronisch is, is dat toch een tegenvaller. Moet je ook op je eten letten dan? En hebben die medicijnen geen bijwerkingen? Is het erfelijk of hoe krijg je zoiets ineens?
Fijn dat je weer thuis bent iig.

Ik heb op 'als het langer duurt' en klein verslagje geschreven over gisteren. Viel gelukkig mee en er kwam niks uit. Dat had ik eigenlijk al verwacht. Ze hebben nog wel twee monstertjes genomen die onderzocht worden, maar daar verwacht ik ook niks van.

Dus nu een maandje op eigen kracht en volgende maand een IUI als het nog lukt voor de vakantie.
Anders nog een maand wachten.

Groeten
Wenser

Ja, had het gelezen. Fijn dat alles goed gegaan is.
Nee, eten opletten helpt niet echt. Soms zou iets een trigger kunnen zijn, maar alle berichten daar over zijn een beetje vaag..
Het is vaak wel erfelijk ja, maar niemand in mijn familie heeft het voor zover ik weet.
Medicijnen merk ik niet echt veel van...moet ook prednison, maar dat is maar tijdelijk....

Nog een beetje genoten van het lekkere weer?
Hier is het lekker, maar niet superwarm. Vanmiddag naar de trekker trek :) Ben benieuwd of Aaron het mooi vind!
Heb wel behoefte aan tijd saampies met mn mannetje, vond het wel jammer dat onze daagjes samen afgebroken werden....het is al zo druk gweest de laatste tijd...wie weet over een klein poosje weer!

sterkte, hoop dat je je snel helemaal goed voelt..en geniet van de komende tijd en je vakantie!

Sparkle

Ja hoor we hebben er wel van geprofiteerd. 's Avonds na werk de BBQ aan, of picknicken bij een meertje achter ons huis. De weekenden/papa en mamadagen staat het badje buiten en zijn we veel in de tuin. Heel fijn.

Nu is het al weer een paar dagen minder warm en wat regenachtig. maar dat had de natuur ook wel nodig. En ik moet 3 tuinen watergeven ivm vakantie van buren, dus het komt wel goed uit dat het niet loeiheet is.

Heel jammer dat die spaarzame vrije dagen nu door zoiets worden verpest. Hopelijk was dit eenmalig zo erg en kun je er (met wat aanpassingen) idd goed mee omgaan straks.

Wenser

Heb net effe at bijgelezen, telkens als ik iets wil gaan schrijven kwam er wat tussen, maar nu er fijn de tijd voor.

Ik heb alles gelezen van je wenser, hoop dat nu tijdens je "vrije"maand zelf proberen het toch gaat lukken dat was toen toch ook de vorige keer na je hsg dat je zelf zwanger werd, ik hoop het zo voor je meid, het heeft lang genoeg geduurd.

@sparkle wel een hele tegenslag dat je naar het ziekenhuis moest en zeker niet fijn dat je nu iets chronisch hebt en dan nog dat je medicatie nog niet goed zn werk doet, prednison is ook geen pretje.
Hoop dat het snel zn werk gaat doen.
Hoe is het verder met Aaron en Abigail? Komen ze zo de zomer wel door samen?

@wenser, hoe is het met femke heeft ze veel last van de warmte gehad?

Hier gaat het nu gelukkig goed nu het wat minder warm is, want man o man wat is het heet geweest, Finn kan er helemaal niet tegen, die is zo actief en dat ging natuurlijk niert samen met die extreme warmte. Eerste 4 weken van de schoolvakantie heb ik ook veel thuis doorgebracht en voornamelijk binnen. laatste 2 weken was mn man er en als er dan een wat mindere dag was gingen we wat doen. Maar in het zuiden hebben we echt 6 weken mooi weer gehad, nu is het nog goed gelukkig neit te warm, zeker nu hier de scholen weer begonnen zijn. Amber zit nu in groep 3 en begint nu dus te lezen en schrijven is heel leuk om mee temaken. Vandaag zelfs voor eht eerst een echte gymles gehad.

Voor de rest gaat het echt heel erg goed, gelukkig geen trubbels met wat dan ook, dat mag ook wel een keer dat het gewoon goed gaat en zn gangetje.

Ik ga proberen watmeer te schrijven :).

Een heel fijn weekend LFS

Hey Wendy leuk weer een stukje te lezen van je!!
Fijn te horen dat alles goed loopt!
Vervelend dat je mannetje niet goed tegen de warmte kan zeg...lijkt me heel lastig. Wij kunnen ons huis lekker koel houden...Deze zomer is zowieso niet echt heet (Een week heel heet gweest) maar nu is het eigenlijk steeds vrij koel.
Vind Finn t leuk om te zwemmen? Dat helpt meest wel...maar worden ze vaak ook weer erg moe van he? hihi, is het zo'n kleine druktemaker?

Zo, Amber is al een hele meid zeg...dat weet ik zelf nog zo goed dat ik naar gr. 3 ging. Vond ik zo bijzonder :) Leuk hoor! Houdt ze er van om naar school te gaan.

De medicijnen slaan goed aan. Nog een week en dan kan ik echt stevig gaan afbouwen met de prednison. Ik slaap de laatste tijd heel onrustig en heb t idee dat het daar van zou kunnen komen, alhoewel ik op het moment ook een vervelende kriebelhoest heb, dus dat helpt niet erg.

En hoe gaat het met je Wenser, kun je je een beetje ontspannen, of zit je hoofd erg vol?

liefs!

Fijn Wendy dat alles zijn gangetje weer gaat. Wij hebben wel genoten van het warme weer, allen slapen is idd. wat lastiger. Leuk om weer wat te lezen over Finn en Amber. Joh al naar groep 3, dat gaat hard! Lijkt me ook wel weer een leuke fase. Hoe doen broer en zus het samen?

Sparkle: ben je inmiddels van de prednison af aan het bouwen? Hopelijk knap je snel op. Hoe gaat het bij jou tussen broer en zus eigenlijk?
Hebben je man en jij nog een inhaalmomentje gepland waarin jullie even tijd hebben voor zijn tweetjes?

Hier helaas weer een ronde verder, ronde 32 om precies te zijn. Deze ronde heb ik mijn ei waarschijnlijk precies op een dag dat ik moet overnachten, dus maar goed ervoor en erna klussen. Ik ben het klussen op commando zo zat.
Deze ronde geen IUI, want ik kan de hormonen niet meenemen als we op vakantie gaan. Ik spuit op dag 22 en 27 nog pregnyl en dat moet gekoeld mee en dan moet je ook nog verklaringen aanvragen enzo. Dat zie ik niet zitten.

We komen waarschijnlijk ook te laat terug van vakantie om de eerste follikelmeting te doen voor de volgende cyclus. Uitgaande van mijn normale korte cyclus ben ik al op dag 5 als we weer terug zijn. En ze meten op dag 3. Ik hoop dat mijn ongi een dag langer uitblijf en dan 'lieg' ik wel dat het dag 3 is (zijn ze hoogstens verbaasd over de grootte van de eitjes misschien). Maar t geeft weer een hoop extra spanning en dat wil ik helemaal niet.

Verder wel veel zin in de vakantie hoor, we gaan naar Kreta en zijn er met het hele gezin aan toe.

Gr.
Wenser

Hey meid,

Lastig allemaal zo rond die vakanties...hoor je wel meer meiden over. Dat klussen is echt vervelend ja...de lol van de seks gaat er zo wel een beetje af...

Geniet iig van Kreta, klinkt heerlijk! Mn zus is er vorig jaar geweest en t zag er allemaal prachtig uit!
Femke zal het ook heerlijk vinden!

Hier gaat het de laatste tijd een stuk beter tussen broer en zus. Ze zijn dol op elkaar hoor, daar niet van, maar als ze bij elkaar zijn is het altijd gezeur.. met speelgoed enz. En vooral een tijdje geleden had Aaron zo'n fase dat hij haar steeds duwde enz. Hij is nogal groot, dus wil graag even kracht meten...
Maar de laatste tijd slapen ze ook zo'n beetje om en om, dus dan spelen ze allebei wat liever :)
Vandaag zo schattig, ging naar de winkel, en Abigail kan nu aardig lopen, dus die mocht ook zelf lopen. Aaron hield heel stevig haar handje vast, en op t moment dat ik moest betalen ging Abigail er net vandoor natuurlijk...Aaron haar weer netjes terug brengen...Zulke momenten zijn zo mooi!

Wanneer gaan jullie precies weg?
Heel veel plezier iig!

liefs,
Sparkle

Schattig lijkt me dat! Fem liep vandaag ook met ene meisje van bijna 2 op een verjaardag hand en hand en te helpen met over de drempel stappen enzo. Smelt.
Ze heeft het er ook vaak over: 'als ik grote zus ben'.. Tsja wat ga je zeggen...

We gaan 9 sept weg, dus nog even weg.

Gr.
Wenser

Terug
Bovenaan