Esk, Yndew & Wenser

Ach, wat lief....tsja zulke dingen zijn dan wel even slikken....

Begint ook al wel op te schieten...lekker om naar uit te kijken iig. T zal wel voorbij vliegen!

Mijn ouders komen de 10e hier heen voor ruim 2 weken. Dus daar kijken wij naar uit :)

Veel plezier met je ouders.
Ik heb vandaag laatste werkdag, morgen mamadag, dan nog 2 dgn opleiding en dan... vakantieeeeee!

Ben dus waarschijnlijk voorlopig weinig online.
groetjes

Hey Meid,
Ik had dit berichtje gisteren al geplaatst, maar nu zie ik dat er niets staat!!

Ik wilde vertellen dat wij ons 3de kindje verwachten...!
Vind het een beetje moeilijk, maar echt een goed moment is er niet om te vertellen is er niet, dus doe ik het nu maar.

Het is allemaal heel vlug gegaan, pas 1st of 2de maand dat we weer 'voor een babietje' gingen....het is hier nu dus omgekeerde wereld als eerst...heel onwerkelijk.
Heel vreemd ook, want in het ziekenhuis tegelijk met mn diagnose gehoord dat ik zwanger was! Was nog niet eens 4 weken!

Ik moet nu ook meteen naar de gyneacoloog ivm met de medicijnen die ik moet slikken...beetje spannend allemaal dus....Vrijdag moet ik daar voor t eerst heen. Ik ben nu ruim 9 weken zwanger...

Zag dat iemand op het zwanger worden forum al over me schreef, dus wil niet dat je het ergens anders leest!

Heel veel liefs,
Sparkle

HIer weer een berichtje van mij...
Helaas hebben we vanochtend te horen gekregen en gezien dat ons kindje niet meer leeft....
Ik was nu zo'n 10 weken en het kindje zag er uit als ong 9 weken. Heel onwerkelijk nog...Nu wachten tot de miskraam vanzelf op gang komt.

Sparkle

He bah wat lees ik nu ik moest effe bijlezen en dan zie ik eerst een heel fijn bericht om te lezen en dan het trieste bericht dat jullie derde wondertje een klein lief sterretjes is geworden, ik heb er geen woorden voor, hoop dat je het een plaatsje kunt geven, zoals je schreef de omgekeerde wereld eerst zoveel moeite en nu zeer snel zwanger en dan dit.
Meid heel veel sterkte. Fijn dat je ouders komen om je te steunen.

@ wenser, een hele fijne vakantie geniet ervan.

Ik dnek aan jullie beiden

Jeetje wat een heftig bericht Sparkle. Natuurlijk superfijn dat het zo snel ging, maar daarna het slechte nieuws. Gaat t een beetje?

Wij zijn gisteren terug gekomen van 11 dagen vakantie. Een hele fijne vakantie, helaas wel weer ongi geworden en ook zo vroeg dat ik niet meer op tijd in NL was voor de volgende IUI (= vanaf 3e dag echo's en prikken). Dus nog een ronde wachten.

Sterkte Sparkle. Ik kan mij goed voorstellen dat dit inslaat als een bom.

Wenser

Terug
Bovenaan