Esk, Yndew & Wenser

Ik kijk ook iedere dag even hoe het met sparkle gaat maar helaas nog geen nieuws, hoop dat het goed gaat met je sparkle, naar omstandigheden dan.

MEid wse denken aan je.

lfs

Hoi meiden...
Tijd geleden!! Sorry...veel gebeurd. Twee weken geleden ben ik het vruchtje verloren. Het was allemaal heel heftig. Je hoort altijd verhalen dat het psychisch zo moeilijk is, maar de lichamelijke kant viel me zwaar tegen.
Ik verloor heel erg veel bloed (kon het niet opvangen met maandverband) en we zijn vlug naar het ziekenhuis gereden. Daar ben ik veel bloed verloren en ook het vruchtje, daarna werd het gelukkig minder.
De volgende morgen had ik weer heel veel bloedstolsels die ik verloor en ik voelde me zo beroerd, dat ik op het punt stond weer naar het ziekenhuis te gaan toen het bloeden weer minder werd. Daarna heel zwak gevoeld. Nu voel ik me sinds 2 dagen weer beter.
Was echt ontzettend moe. Mijn ouders waren hier juist, dus heel blij dat zij voor de kids konden zorgen. vond het wel heel jammer dat we nu weer niet veel tripjes konden doen (mijn ouders zijn de laatste 2 x gweest toen de kinderen allebei geboren waren). Maar uiteindelijk toch nog wel wat daagjes weggekund, maar dan was ik aan het einde van de dag wel gesloopt.
Helemelaal niet verwacht dat een miskraam zo veel van je zou vergen.
Gelukkig bleek bij een echo een week later dat alles schoon was, dus ik hoefde geen curretage...daar was ik heel opgelucht over.
Nu denk ik dat de moeilijke kant pas komt. Je ziet nu overal berichtjes van mensen die vertellen dat ze rond die tijd een kindje verwachten (zou nu zo'n 12 weken geweest zijn) En de dag dat we het eigenlijk zouden gaan vertellen vond ik ook wel moeilijk. Verder moet ik zeggen dat het redelijk gaat.. Je denkt wel over hoe het had geweest enz.
Maar heb daarin veel steun in mijn geloof :)

Hoe was jouw vakantie verder Wenser, heb je lekker kunnen ontspannen en je gedachten op nul kunnen zetten? Hoe vond Femke het?

Wendy al weer helemaal terug in de schoolroutine? Hoe vind Amber het, nu ze wat langer op school zit?

lief dat jullie aan me denken! Zowieso heel veel steun gehad van mensen uit de omgeving!

groetjes!

Jeetje, dat wist ik ook niet hoor, dat dat zo veel impact heeft. Geestelijk hoor je idd wel, maar dit. Maakt het niet makkelijker, maar heel fijn dat je zoveel steun hebt om je heen en in je geloof.

Wij hadden een fijne vakantie, echt weer even met het gezinnetje bij elkaar en lekker uitgerust en nog wat dagtripjes gemaakt. Helaas werd ik daar ongesteld en ook nog eens zo vroeg dat ik weer een cyclus geen IUI kan doen. Ik heb me de eerste dagen thuis heel rot gevoeld en zag overal zwangere buiken etc. Nu heeft het weer zijn plekje en ik denk dat de volgende ronde wel een IUIronde wordt, hoewel ik dan wel stage loop, dus me er ook wel wat ongemakkelijk over voel om steeds weg te moeten voor echo's. Maar dat houd ik maar op wat anders denk ik, ga het daar niet vertellen. Het idee dat we maar 7% kans hebben met IUI stemt mij niet hoopvol. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Sterkte sparkle.
Het lijkt me echt moeilijk.
x

Hi,

Fijn om te horen dat je vakantie leuk was!! Wel weer ff vervelend zo...Maar daar was je ook al een beetje bang voor geloof ik...

Hier gaat het stukken beter...voel me eindelijk weer eens de oude. Voor mijn gevoel al weeeken niet meer. Was daarvoor natuurlijk ziek.

Gaan jullie nu binnenkort weer voor n IUI?

grtjs!

Nou 2 a 3 dagen later dan verwacht, maar nu toch ongesteld geworden :-(.

Zometeen maar bellen voor weer een IUI. Spannend wel weer.
xxx

Ja we mogen door voor de IUI. ik heb zelfs al weer twee avonden gespoten. Zondag tweede echo om te kijken hoe goed de eitjes groeien.

Het was inderdaad weer spannend, elke dag die ik te laat ben is hoop. Maar ja, aan de andere kant, na 34 rondes moet je toch ook de conclusie trekken dat de kans dat het niet lukt groter is ;-(

We gaan t zien, we pakken deze kans toch maar weer met open armen aan.

Thanx. Hoe is het met jou? Met je darmen en natuurlijk alle ellende van je miskraam? En met de kinders? Hier is t weer dramatisch nat geweest, wij hebben t gelukkig droog gehouden maar veel ovestomingen in de buurt en lekkages. Hoe is het bij jullie?

Wenser

Terug
Bovenaan