Esk, Yndew & Wenser

JAAAAAAA we hebben een kloppend hartje gezien!Het zag er allemaal goed uit, ik ben nu 7 weken volgens berekening en volgens de grootte (1 cm) en waarschijnlijk is het bloedverlies een kleine beschadiging in mijn baarmoeder, nog van het innestelen, dat nog niet dicht is. Wordt vanzelf dicht gedrukt, dus ik hoefde mij geen zorgen te maken, alleen nog uitkijken voor infecties.
En over 2 weken mag ik nog een keer komen. Wow, ik kan het nu pas echt geloven.
Morgen komt Moeders voor Moeders voor de intake. Ik ben echt heel opgelucht, merk ik. Thanx voor alle medeleven ;-)

Yes, zo fijn mooi bericht! Wat een wonder weer he! Nu hopelijk lekker genieten...
Blijf lekker vaak naar het plaatje kijken en jezelf hier aan herinneren..!

Hoe gaat ie nu? T vloeien al helemaal gestopt? En dringt het ondertussen al een beetje door :)
Heb je al last van kwaaltjes oid? Ennuh wanneer ben je eigenlijk uitgerekend? Veel vragen...hoop dat alles goed gaat en je lekker kunt gaan genieten!

En hoe ist met de andere meiden? liefs, Sparkle

@ Sparkle
Hier gaat het goed! Vandaag een eitje van 15 mm voor het eerst op cyclusdag 17 dus ik ben blij!!Dinsdag insemineren, eerst maandagmiddag nog een echo om 14.40 en natuurlijk klus ik zelf ook wel ff dit weekend startend vanaaf hahahahahahaha:p
Fijne Moederdag zondag dames! (ook voor degenen zonder kindjes toch zijn jullie moeders :) )

Hier niks meer. Op naar een LEO, HSG en een biopt van het baarmoederslijmvlies. Grote schoonmaak dus.

Hoe is het met jou Sparkle?

Ha sparkle, helaas is het vloeien nog niet gestopt, dus ik ben er nog niet helemaal gerust op. Maandag weer een inwendige echo, met hopelijk nog steeds goed nieuws ;-)
Wel heel moe, en dat had ik bij mijn eerste zwangerschap ook, dus ik zie dat maar als een goed teken.
Verder super druk op werk gehad, zelfs op mijn mamadag nog 2 uur gewerkt (dochter voor de TV gezet, foei!) en dat is bij mij echt een heilige dag sinds mijn burnout.
Het biedt wel veel afleiding, dat scheelt, maar ik voel ook wel dat ik voor mijzelf moet zorgen en een tandje rustiger moet doen. Gelukkig waren vandaag een aantal deadlines, die zijn nu voorbij, dus nu de focus weer terug op mijzelf en mijn gezin....
Jullie ook een fijne moederdag allemaal. xxx

Terug
Bovenaan