Esk, Yndew & Wenser

Spannend Annemarie...succes met alle spanning, hoop dat het allemaal goed gaat...Hoeveel IUI's heb je al gehad? Sorry, heb af en toe wel meegelezen, maar ben niet helemaal op de hoogte van je verhaal...

Supertje, wanneer krijg je al die onderzoeken? Moet je daar nog lang op wachten.
Met mij gaat het goed...we beginnen hier langzaam ook weer een beetje aan babies te denken ;-) voel me de laatste tijd echt steeds beter...maar soms twijfel ik nog wel eens...vind jij het nooit eens zo vermoeiend met je 2 kleintjes....
Ik vind dat ik sinds mn miskraam ook veel meer last heb van mijn menstruaties en alle gevoelens daarom heen. Heel moe, en kribbig daar had ik daar voor niet zo'n last van.

Fijne dag gehad allemaal gisteren? Hier wel hoor, we hebben schitterend weer gehad. Een mooi tuinstoel gekregen :)Nog wel spannend voor jou dus Wenser...Wel fijn idd dat je je lekker bezig kunt houden. Hoe ging je echo vandaag? Merk soms idd ook wel dat filmpjes een makkelijke uitkomst zijn...:-S Nu ook, net nog even gedweild anders komt het er nooit van met twee kleintjes die constant rond rennen...

Ik moet volgende week donderdag alles doorspreken met de gyn. Ik hoop dat hij het gelijk in gang zet.

Ik vind het ook wel druk hoor. Hahaha en tegen de tijd dat ik eten klaar ga maken gaat de tv hier ook aan. De tweede is echt een donderstraal. Trekt zich van niemand iets aan. Maar die gaat over een paar weken ook naar de peuterspeelzaal. En daar kijk ik wel een beetje naar uit. Maar de oudste gaat in maart naar de kleuterschool, dus dan wordt het wel anders. Ik heb dat ook weleens hoor, dat ik het wel genoeg vind zo. Zeker als ze allebei weer in stuiterstand staan en dwars aan de steel. Maar verlang toch ook wel hevig naar een kleintje. Zeker als ze straks allebei naar school / peuterspeelzaal gaan. Maar soms lijkt het me zalig hahahaha. Ze vreten energie.

Een miskraam hakt er altijd meer in dan je in eerste instantie denkt. Ik heb er 3 gehad voor de oudste en kan daar nog weleens emotioneel van worden.

@Sparkle
Dit is mijn tweede IUI , maar wel mijn vierde IUI poging..de allereerste IUI heeft nooit plaats gevonden, omdat er volgens de FM metingen geen eitje meegroeide...Ik had toen aangegeven dat ik toch wel degelijk mijn eisprong voelde alleen werd dat weggewuifd, bleek achteraf nadat ik dus nog ruim 2 weken lang gonal-f in mijn buik spoot en ook nog 10 dagen lang dupasthon geslikt had om ongesteld te worden dat ik zwanger was!
Superblij was ik maar ik maakte me hartstikke zorgen , want dit kon toch nooit goed zijn voor die kleine?? En idd 2 dagen na de positieve test kreeg ik een miskraam...Dit was op 11 december en ik mocht toen een maand niks doen kwa hormonen...Toen kwam de 2e IUI en dat ging redelijk goed, er was alleen superlaat (cyclusdag 28) een eitje wat begon te groeien, ergens rond dag 33 werd ik toen geïnsemineerd.
Helaas werd ik 6 dagen erna al ongesteld, dus mijn lutheale fase was te kort, daarom gebruik ik nu de utrogestan bolletjes :)
De derde IUI was er geen eitje die wilde groeien en nu de vierde eindelijk al op cyclusdag 20!!!! geïnsemineerd :-D
Ik denk dat mijn lijf even heeft moeten wennen na die miskraam en dat ik dus nu op de goede weg zit, gek genoeg heb ik echt wel vertrouwen in de IUI en denk ik dat het eerdaags raak gaat zijn :)
We wachten nu braaf 16 dagen af en dan zien we wel...
Leuk dat je reageerde :)
Groetjes, liefs
Annemarie

Sparkle, wat leuk. Spannend ook. Ik snap heel goed de twijfel en van supertje ook. Wij houden het bij 2. Zeker met alle ellende rondom zwanger worden, dat wil ik nooit meer meemaken.Hier een leuke moederdag gehad. Een prachtig schilderij gekregen dat al weken in de kast lag te 'branden'. En verder kopen we met vaderdag een nieuwe videocamera, die voor moederdag en vaderdag en mijn mans verjaardag is. Dan kunnen we leuke filmpjes maken volgend jaar.

@sparkle
Het leeftijdsverschil is natuurlijk ook veel groter he. Mocht het bij jou of mij nu binnen korte tijd lukken. En de jongste zit natuurlijk in een vreselijke leeftijd. Bij jou zit er 16 maanden tussen toch? De oudste een maand ouder en de jongste een maand jonger dan bij mij als ik het me goed herinner.

Stom ik was later uitgerekend maar in mei bevallen ipv begin juni. Dus ze zijn van dezelfde leeftijd. Ik ben naar een andere mamaclub gegaan. Pffft geheugen is ook niet meer wat het geweest is.

Nou vind het al knap dat je dat onthouden hebt hoor...Idd mijn kids zijn van Jan en Mei...:)
Klinkt goed Wenser...! Wat voor een schilderij is het?
Video camera vind ik ook geweldig leuk. Wij hadden er een die ik heel veel gebruikt heb...maar na een aantal keer op de grond gevallen/gegooid was eerst het beel op zn kop en nu helemaal verdwenen...
Altijd leuk om filmpjes te versturen naar familie. :)Klinkt wel heftig allemaal Annemarie, zit ook allemaal niet mee. Dan heb je ook het gevoel dat je nog nooit helemaal de kans hebt gehad...Succes iig! Jij ook succes morgen Supertje!

Terug
Bovenaan