Esk, Yndew & Wenser

En dan zit er toch 1 van 13 mm. Dus zaterdag weer een fm. Zit inmiddels op dag 23. Had eigenlijk liever gehad dat er nu ook niks zat eigenlijk. Klinkt raar, maar dan had het wel iets makkelijker geweest voor mij.

Waarom is het dan makkelijker? Sorry, ben niet zo thuis (meer) in alles rondom IUI...:S
Wenser...heb je al een 2e echo gehad, of moet die nog komen?

@ supertje

Dat heb ik dus ook steeds zo 'laat`
Maar ik snap je gedachte... Je wilde nu liever die andere onderzoeken of begrijp ik het verkeerd??
Deze dagen zijn voor mij zo vervelend ik ben super sagerijnig en ik voel me beroerd van die utrogustan bolletjes... Niemand heeft last van die dingen behalve ik, ik hoop dat ze werken want ik wil er over 13 dagen echt mee stoppen en ze nooit meer hoeven gebruiken... Wat moet dat moet dan sprokkel ik mijn positiviteit wel weer bij elkaar *zucht*

Succes meisje!

@sparkle ik zit nog niet in de iui's. Maar omdat ondanks de hormonen nog niet te voorspellen is wanneer ik ovuleer, zou ik liever hebben dat er nu geen zat, zodat inderdaad de onderzoeken sneller plaats zouden vinden.

@annemarie31 vervelend zeg dat je er zoveel last van hebt. Ik had dat van de clomid. Ik duim voor je.

Thanks!
Ik hoop dat ik ook ga wennen aan die duizeligheid dan maakt het me niet uit maar ik zit nu in de auto voor school mezelf bij elkaar te rapen omdat ik zo licht in me kop ben en misselijk...
Stopte dat bij jou uiteindelijk??
Anders ga ik toch echt het ziekenhuis contacten hoe kan ik verantwoord op deze manier mensen verzorgen en injecteren als ik me zo van de wap af voel??
Lijkt me niet verstandig daarbij ga ik me toch echt niet ziek melden hiervoor
:-\

Alles komt goed... Ook bij jou dat weet ik zeker xx

Ik ben gestopt met clomid en overgegaan op tamoxifen. Daar heb ik helemaal geen last van. Ik hoop voor jou dat het snel minder wordt.

Vervelend Annemarie. Ik zou zeker bellen! Heb jij niet (ook) iets anders onder de leden?
Sparkle ik heb afg. maandag een echo gehad. Die was goed en di tot vandaag geen bloedverlies gehad, maar daarnet begon t weer. Ook heb ik iets verkeerd gedaan en loop ik krom vsn de rugpijn. Bekkenpijn eigenlijk. Ik hoop niet dat het nog 8 maanden duurt. Vorige zwangerschap heb ik ook best last gehad, maar pas aan het eind. Nou ja, maandag naar een bekkentherapeut en hopelijk helpt t als ik mij aan de oefeningen houd. Op dit moment kan ik niks. Komt ook door de fysio die mij woensdag heeft behandeld maar dit niet goed heeft gedasn. Hij had t over wervels losmaken en daarna ben ik 3 x flauwgevallen van de pijn. De dokter waar ik donderdag brn geweest zei dst hij de verkeerde diagnoseheeft gesteld.
Groet Wenser

Het ging stukken beter na vanochtend!
Gelukkig :)
@ wensen het zou best kunnen dat ik gewoon ziek word maar heb deze klachten iig nog geen 1 ronde gehad, vandaar dat ik de schuld schuif op de utrogestan
:p
Ik kijk het nog even aan dit weekend moet ik werken en als dat prima gaat dan is het afwachten...

Thanks voor jullie berichtjes xxx

Terug
Bovenaan