@ Wenser
Jeetje wat vervelend jow die bekken! Ik had toen met Jill ook al bij 8 weken bekken klachten, ik zat met ongeveer 25 weken 100% in de ziektewet, heb enorm veel pijn gehad toen.. Dus ik hoop dat de therapeut je kan helpen! Verder gaat alles los van je bloedverlies wel goed toch? Lekker genieten hihi
@ Supertje
Hahahaha ja jow ik let overal teveel op omdat ik juist nooit wat mankeer dat is het probleem XDVerder voel ik me dus sinds vrijdagmiddag gewoon prima! Ik ga dan niet het ziekenhuis meer lastig vallen nu hahahha
Succes met je ei!! Wie weet...je hebt het al een soort van opgegeven en dan hoppa zul je zien ben je gewoon zwanger zo (ik blijf positief he hahah)Alvast een hele fijne week met het voorbereiden van jullie verjaardagsfeestje van jullie kleine :-D
@ Sparkle
Ja ik voel me nog wel enigszins anders, maar dat heb ik wel vaker gehad en daar ben ik voorzichtig mee hihiMijn buurvrouw is nu pas de 1e ronde bezig gewoon natuurlijk en die maakt me af en toe helemaal gek! Gisteren heeft ze steeds naar me geappt met allerlei schermafbeeldingen en linken naar internet sites die dan beschrijven wat je zou kunnen voelen als je zwanger bent nu...helaas moeten wij allebei op 26 mei officieel ongesteld worden volgens mij is zelfs pas 27 mei...en dat geeft stress want stel dat zij gelijk in 1 keer zwanger is?? Ja dan denk ik dat ik haar even niet wil spreken of zien puur omdat zij echt een bizarre opvatting heeft over het hele zwanger worden verhaal..Zij denkt echt dat dit een wedstrijdje is, ze stond van de week te verkondigen dat ze dan graag eerst een meisje wilde want als het geen meisje zou zijn dan wilde ze er perse nog 1 en misschien ook wel een derde mochten de eerste 2 jongetjes zijn, dan spoor je in mijn ogen niet hoor!
Ze is ook precies 6 maanden geleden gestopt met de pil om dat half jaar met een condoom te vrijen zodat de pil goed uit haar lijf was en ze wilde perse niet in december bevallen...niet te geloven toch?? Dan kun je je voorstellen dat ik toch ff egoïstisch ben en deze ronde meer aan mezelf gun dan aan haar!
We zullen zien, ik heb steekjes in me buik en een trekkerig gevoel onderin vooral na het lopen...mijn boobs zijn gevoelig en er komt uit 1 tepel wat vocht, verder moe en heeeel af en toe misselijk, duizelig blijft wel wat aanwezig maar niet meer zo gek als vorige week
Het is 50/50 kans he hahahha ik doe mijn best en anders vind ik in ieder geval dat mijn lijf na de miskraam zichzelf zeker heeft terug gevonden en ik een betere kans heb de volgende ronde (hopelijk komt er geen volgende natuurlijk)
Fijne dag lieve mensen
Groetjes xxx Annemarie