Esk, Yndew & Wenser

he meid...wat vervelend...da's toch ook niet normaal als je zo'n pijn hebt. F
Hopelijk kunnen ze helpen voor je bekken. Want dit is ook niets met eenkleintje. Fijn dat het er goed uit zag met de echo!
Annemarie...voel je je nog steeds zo?
Misschien ben je wel gewoon zwanger! :p

Wat kl*te wenser. Hoop voor je dat de bekkentherapeut meer voor je kan doen. Knap beroerd als je zo'n last van je rug hebt. Wel blij dat jullie guppy het goed doet. Dat bloedverlies is wel erg vervelend natuurlijk. Maar misschien schieten ze wel wat meer plaatjes van mini.

@annemarie31 ik heb dat juist andersom hahahah. Ik denk altijd dat ik iets onder de leden heb en denk pas na een keer of 4 (lees 4 rondes clomid) dat het misschien geen toeval is, maar dat het wel eens aan medicijnen zou kunnen liggen.

@sparkle. Merk jij ook zo'n verschil als de kleintjes lekker naar buiten kunnen? Hier is het weer even minder geweest en waren ze een partij lastig. Nu het weer lekker is, gaat het allemaal zoveel makkelijker. Hoe is het weer bij jullie? Wanneer is jullie meisje jarig? Hier zondag weer feest. Wat gaat het hard

Ow ja, kleine update van mij. Zaterdag eitje van 15mm. Morgenochtend pregnyl spuiten. En donderdag naar de gyn. Voorlopig de laatste kuur en pregnyl voor mij.

@ Wenser
Jeetje wat vervelend jow die bekken! Ik had toen met Jill ook al bij 8 weken bekken klachten, ik zat met ongeveer 25 weken 100% in de ziektewet, heb enorm veel pijn gehad toen.. Dus ik hoop dat de therapeut je kan helpen! Verder gaat alles los van je bloedverlies wel goed toch? Lekker genieten hihi
@ Supertje
Hahahaha ja jow ik let overal teveel op omdat ik juist nooit wat mankeer dat is het probleem XDVerder voel ik me dus sinds vrijdagmiddag gewoon prima! Ik ga dan niet het ziekenhuis meer lastig vallen nu hahahha :pSucces met je ei!! Wie weet...je hebt het al een soort van opgegeven en dan hoppa zul je zien ben je gewoon zwanger zo (ik blijf positief he hahah)Alvast een hele fijne week met het voorbereiden van jullie verjaardagsfeestje van jullie kleine :-D
@ Sparkle
Ja ik voel me nog wel enigszins anders, maar dat heb ik wel vaker gehad en daar ben ik voorzichtig mee hihiMijn buurvrouw is nu pas de 1e ronde bezig gewoon natuurlijk en die maakt me af en toe helemaal gek! Gisteren heeft ze steeds naar me geappt met allerlei schermafbeeldingen en linken naar internet sites die dan beschrijven wat je zou kunnen voelen als je zwanger bent nu...helaas moeten wij allebei op 26 mei officieel ongesteld worden volgens mij is zelfs pas 27 mei...en dat geeft stress want stel dat zij gelijk in 1 keer zwanger is?? Ja dan denk ik dat ik haar even niet wil spreken of zien puur omdat zij echt een bizarre opvatting heeft over het hele zwanger worden verhaal..Zij denkt echt dat dit een wedstrijdje is, ze stond van de week te verkondigen dat ze dan graag eerst een meisje wilde want als het geen meisje zou zijn dan wilde ze er perse nog 1 en misschien ook wel een derde mochten de eerste 2 jongetjes zijn, dan spoor je in mijn ogen niet hoor!
Ze is ook precies 6 maanden geleden gestopt met de pil om dat half jaar met een condoom te vrijen zodat de pil goed uit haar lijf was en ze wilde perse niet in december bevallen...niet te geloven toch?? Dan kun je je voorstellen dat ik toch ff egoïstisch ben en deze ronde meer aan mezelf gun dan aan haar!
We zullen zien, ik heb steekjes in me buik en een trekkerig gevoel onderin vooral na het lopen...mijn boobs zijn gevoelig en er komt uit 1 tepel wat vocht, verder moe en heeeel af en toe misselijk, duizelig blijft wel wat aanwezig maar niet meer zo gek als vorige week :)
Het is 50/50 kans he hahahha ik doe mijn best en anders vind ik in ieder geval dat mijn lijf na de miskraam zichzelf zeker heeft terug gevonden en ik een betere kans heb de volgende ronde (hopelijk komt er geen volgende natuurlijk)
Fijne dag lieve mensen
Groetjes xxx Annemarie

Spannend hoor Annemarie...lijkt me idd niet echt ideaal zo'n buurvrouw. Sommige mensen denken echt dat ze alles zelf kunnen regelen en bepalen...
Idd lastig om dan niet allerlei dingen te gaan denken...Ik hoop het zo voor je meid!

@ supertje...hier is het morgen feest! Dan wordt onze kleine gup alweer 2 jaar!
Ja, kan zeker goed merken dat buiten spelen goed helpt. We hebben namelijk een superstrenge winter achter de rug, waarbij naar buiten gaan echt bijna niet kon. Nu laat het voorjaar ook nog aardig op zich wachten. We hebben heel wat dagen mooi weer gaat, maar steeds ook veel regen...
Hier is nog geen mais geplant!! Het is dit jaar echt heel laat...
De bomen zijn nu sinds een week uitgelopen, kun je nagaan! Dus als de kids naar buiten kunnen vinden ze dat heerlijk. Wij wonen op een boerderij dus we hebben lekker de ruimte! Vandaag super weertje, en een feestdag hier, dus heerlijk met de kids naar het park! en nichtjes en neefjes erbij, samen picknicken!
Dus moet snel gaan, wil ik op tijd zijn!

Ha sparkle, gefeliciteerd met je meiske! Hopelijk kun je het buiten vieren. Wij hebben hier echt geweldig weer nu. Mijn bekken gaat mwah, voorlpig werk ik halve dagen thuis zodat ik kan liggen als ik wil en wandelen en niet 2,5 uur hoef te reizen op een dag. Wel lekker een tempo lager, maar aan de andere kant vind ik het moeilijk om er aan toe te geven. Veel mailcontact met collega's die doorvragen wat ik dan precies aan mijn rug heb. En ze weten nog niks, dus ik moet het een beetje vaag houden. Mijn baas weet t gelukkig wel, dat maakt afspraken een stuk makkelijker!
Annemarie:het zou echt super zijn als het lukt. Even los van je buurvrouw (irritant zeg!), dan zijn alle 40+ rondes van het NOD-lijstje af! Alleen ptxd weet ik niet hoe het gaat, die hoor ik niet meer.
En supertje: toch een poging dus met 15 mm. Ik snap dat je t zat bent. Is dit een reeële kans of eigenlijk niet?
gr.Wenser

@sparkle alvast gefeliciteerd! Hier is het net andersom, geen winter en alles liep tegelijk uit. Nu gewoon een paar dagen zomer. Wij hebben ook vrij veel ruimte dus dat is heerlijk voor de jongens.

@annemarie31 spannend hoor. Duim duim duim.

@wenser ik geloof er niet echt in. Baarmoederslijmvlies was alweer 16 mm en zit nu op dag 27. Dus zie het meer als uitzingen. Als de onderzoeken gedaan zijn en de uitslagen goed , dan gaan we voorlopig zelf aan de klus.

Hallo dames,

Wat duurt wachten langgg Aarghh!
Nog 1 heeeele lange week... Ik voel me verder behoorlijk goed...
Ik weet ook niet of wat ik nu voel van een beginnend wondertje zou zijn of de bijwerkingen van de utrogestan... Dus er zit echt niks anders op dan wachten
:)

Duimen... En duimen dat die vervelende buurvrouw van me eerdaags der mond eens houd met haar gek makkerij *zucht*

Hoe is het gegaan met de verjaardagen dames??
Vast goed haha
:p

Terug
Bovenaan