Esk, Yndew & Wenser

Ja Annemarie, zelfs na zoveel jaren wachten, kunnen 2 weken heel lang duren! Meis ik duim mijn duimen blauw. En de buurvrouw... echt vervelend dat je er zo door van streek bent. Je kunt ook tegen haar zeggen (op een vriendelijke manier) dat je begrijpt dat ze vol is van zwanger worden, en dat jij dat ook was toen je begon, maar dat je nu niet zo gesteld bent op al haar berichten, omdat je al zo lang bezig bent en het best wel pijnlijk is. Daar moet ze toch wel begrip voor hebben.Sterkte met de lange 7 dagen... Wenser

Pff...lastig he...sterkte met de wachttijd!
De verjaardag was gezellig, lekker druk geweest :) Ga nu maar eens wat in huis doen, want daar is het de hele week eigenlijk nog niet echt van gekomen :S

doei

Ow gelukkig dat het gezellig was
:)

Mijn beste vriendin gaat vandaag bevallen... Ik heb de nacht gedroomd over mijn eigen bevalling hoe bizar Hahahahaha
Ik heb de buurvrouw idd verzocht te stoppen hiermee...

Wachten duurt idd lang! Ik moet maandag officieel ongi worden en woensdag mocht ik dan testen zeiden ze in het ziekenhuis... Daarom heb ik 28-5 mijn NOD dag gemaakt, maar eigenlijk is dat dus 26-5...
Normaal heb ik nu al duidelijke tekenen dat ik het toch echt ga worden... Nu helemaal niks... Mijn boobs knallen eraf nog steeds dus ik ben zo nieuwsgierig nu...

Nog ff hihi bedankt voor jullie duimen lieverds!

Xxxx

Donderdag gesprek gehad met de gyn. Wachttijd is 4 tot 6 weken voor de operatie. Moet onder volledige narcose. Wordt mijn eerste operatie/narcose. Dus best spannend. Nu nog 10 dagen wachten op mijn nod. Daarna zullen we weer even aan de condooms moeten. Lekker tegenstijdig.

Jeetje supertje spannend!!
Ik zal aan je denken... En idd wat tegenstrijdig Pfff!
Knap van je dat je dat zo ondergaat...

Vanmiddag ga ik op kraambezoek bij mijn beste vriendin, natuurlijk vind ik het leuk voor haar, maar toen ik van de week een superlief pakje aan het uitzoeken was knapte er iets...
Ik moest mijn tranen bedwingen omdat je jezelf realiseert dat je weer voor iemand anders iets haalt voor een baby...
Wanneer mag ik zelf nu eens shoppen? Of zelf die dikke buik showen met strakke kleding? Genieten van trappelen voetjes of gewoon kotsen boven de plee ook prima!

Ik weet zeker dat ik ongesteld ga worden ik boel het... Had het graag anders gevoeld, maar nee... Die utrogestan bolletjes hebben me op het verkeerde been gezet!
Ik ga met een frisse start iui nummertje 5 in... En dat kan ik :)

Fijne zondag dames het is al heerlijk weer!

Xxxx

Oh jeetje Annemarie wat balen. Heb je ook bloedverlies? Geen bloed geef moed hoor! Ongi kan hetzelfde voelen als zwangerschap, dus hopelijk is het toch stiekem wel raak.Jahe, het is toch logisch dat er iets knapte van de week. Het is ook reuze moeilijk om op kraamvisite te gaan en te shoppen voor anderen. Knap dat je het toch doet hoor!Sterkte en jij ook supertje.
Wat moet je er veel voor over hebben. Ik wilde echt niet onder narcose een paar maanden geleden (ook omdat ik net uit mijn burnout was en van mijn angstaanvallen af was en narcose kan dat verergeren). Ik heb toen en hysteroscopie gehad. Nadeel was dat ze niet de eileiders doorspoten, dat had met een laparascopie wel gebeurd. Maar voordeel was dat ik alleen een pijnstiller hoefde te nemen. Maar dat is weer anders dan wat jij krijgt. Maar ik begrijp heel goed dat je tegen narcose opziet.
Wenser

Hallo wenser

Thankss voor je lieve woorden :)
Ik zit nu nog bij haar op kraamvisite... Echt een lief poppetje, ze heet Djennah is 6.5 pond...
Die kleine kan er ook niks aan doen dat ik al zolang het aan het proberen ben...
Ik zag een aantal spelfouten in mijn berichtje vanochtend Hahaha via mijn telefoon is dat gegaan
:p

Ik heb geen bloedverlies trouwens wel wat buikpijn maar mag officieel woensdag pas testen... Ik kon het uiteraard niet laten om gisteren te testen en die was negatief dus vandaar dat ik mezelf vertel dat ik ongesteld ga worden dan valt het niet zo tegen :)

Fijne avond nog ik ga zo richting huis..

Xxxx

Terug
Bovenaan