Esk, Yndew & Wenser

Nee er is niks te bekennen.. Ik zal woensdag nog eens testen... Als die negatief is dan stop ik met de utrogestan en hopelijk breekt het dan snel door
:)

Hoe gaat het met jou??

Xxxx

Thanks Nee nog steeds niks... Jij hebt die bolletjes ook gehad toch?? Utrogestan..
Had jij ook zulke enorme zere opgezwollen borsten? Ik wel pfff
Ik zei tegen mijn man ik ga ze voortaan gebruiken gratis borstvergroting Hahahaha XD Werd jij gewoon op je nod ongesteld met die bolletjes??
Vanaf vandaag doe ik de bolletjes niet meer gebruiken... Ik heb lichte buikpijn maar nog geen andere gekke dingen...
Het zou een wonder zijn als ik morgen positief test
^_^

We zullen zien!

Liefsss xxx

Helaas zoals ik al had voorspeld is de test negatief ;-)De buikpijn neemt meer en meer toe dus ik verwacht deze week nog met ronde nummertje 5 te kunnen beginnen...Raar genoeg ben ik niet teleurgesteld misschien komt dat nog of ben ik er inmiddels aan gewend geraakt dat kan natuurlijk ook...
Ontzettend lief van jullie dat jullie zo duimen hebben gedraaid <3We gaan vol goede moed onszelf eens klaar maken voor de volgende ronde, ik en mijn man hebben ook besloten dat we nu alleen tegen close friends en natuurlijk familie (alleen ouders en zus/broer) vertellen dat we verder gaan en tegen de rest van mijn vriendinnen enzo zeggen we dat we nu een tijdelijke stop hebben wat betreft het zwanger worden...Dit doe ik omdat ik hier op dit forum zo goed mijn ei kwijt kan dat ik er gek van word dat sommige mensen iedere minuut vragen en voel je al iets en hoe ging het met de echo dat soort dingen...dat geeft me toch stiekem stress...er zijn er al een aantal die hebben gezegd gow meid stop er toch mee nou ik geef jullie figuurlijk nu jullie zin :p
Mijn vervelende buuf heb ik sinds twee dagen op de blok staan op mijn telefoon heerlijk!! XDTuurlijk al die mensen leven met je mee en doen soms uit onwetendheid vervelende uitspraken, maar misschien was dit dan nog even de laatste stap die nodig is...gewoon echt alleen met mijn gezin en degene die het echt goed met me voor hebben hopen op de volgende goed ronde ;-)
Thanks meiden zodra ik echt begin met IUI nummer 5 open ik wel een nieuwe discussie :)
xxxx

Terug
Bovenaan