Esk, Yndew & Wenser

Ach nee Annemarie, ik had het zo gehoopt. Wat ga je er goed mee om! En idd lekker om het even niet te delen met de rest van de wereld.
Sterkte en hopelijk is de volgende ronde dan wel je geluksronde. Ik ken het gevoel van naderende IVF natuurlijk goed. Wij waren er ook niet klaar voor en aan de andere kant geloofde ik na IUI 6 ook niet meer dat dat zou helpen, dus elke IUI behandeling zou dan voelen als loze inspanning en stress. Dat maakte het enigszins acceptabel. Maar t blijft heftig.
Supertje: sterkte met je wondroos. Ik heb eens gordelroos gehad, was geen pretje. Wenser

Jammer...toch weer een teleurstelling hoe dan ook.
Goed om even wat rust te nemen, vooral als anderen je extra stress geven. Sorry Annemarie, als je het rot vind als ik het vraag...maar hebben jullie al kinderen, of is dit jullie eerste kindje. Ik heb je verhaal nog niet helemaal gevolgd. Beterschap Supertje...klinkt niet fijn! Hoe is het met Wendy???Hoor niks meer van je?

Jeetje, balen annemarie. Had er wel een beetje hoop op voor je.

Bedankt voor de beterschapswensen meiden. Het zit in en rond mijn oren en gezicht. Behoorlijk pijnlijk en erg ziek van.Lig al 7 dagen op bed. Erg goed voor de lijn, maar dat is het enige positieve. Ik weet niet hoeveel kwaad al die antibiotica en pijnstillers kunnen bij een eventuele zwangerschap. Maar volgens de huisarts was dit even belangrijker en kan het tot 6 weken niet zoveel kwaad. Niet dat ik verwacht zwanger te zijn, maar voor het geval dat.

@ wenser
Dank je wel voor je lieve woorden!
Ik ben nog steeds erg relaxed erover... Eigenlijk was dit ook pas de allereerste iui die goed gegaan is daarom reken ik deze iui als nummer 1...misschien is het daarom dat ik er nog zoveel vertrouwen in heb :)
Hoe gaat het met jou? Ik zag dat je definitief op 15 december bent uitgerekend, voel je je wel ok nu? Lekker genieten hoor meid lijkt me echt een heerlijk gevoel hihi!

@sparkle
Geeft niks hoor ik moet ook nog over jou verhaal leren hihi! Ik heb 1 dochter van 7...21 februari 2007 is ze geboren via een keizersnede... Ik heb een prima zwangerschap gehad toen alleen bekkeninstabiliteit maar verder niks... Ow ja het HELLP syndroom daarom ben ik toen ingeleid maar ach ze is het dubbel en dwars waard geweest!
Natuurlijk was dit een kleine teleurstelling, maar ik blijf positief weer zin echt op de goede weg ;-)

@supertje
Jeetje wat een rotplekken om wondroos te hebben pfff!
Ik hoop dat je snel opknapt! Inderdaad heeft jou arts gelijk, dit is belangrijker :)
Wie weet zijn de wonderen de wereld nog niet uit en brengt dit 'grapje' nog een mooi wondertje met zich mee hihihi!

Sinds gistermiddag is het dan zover... De rode duivels zijn aangetreden... Ik loop echt compleet leeg, ik voel me er slapjes door... Vandaag heb ik een echo gehad en vanaf morgen mag ik weer gaan spuiten :)
Hopelijk verloopt deze ronde weer uitstekend!
Vrijdag 6 juni heb ik op Cyclusdag 9 de eerste fm meting, ik ben benieuwd!

Ik ben nu Jill wegbrengen naar mijn schoonouders... Ik en mijn man werken gezellig samen dit weekend (jippie)
Fijn weekend dames!

KEEP ON SMILING :-D

Xxxxxx

Zal ik me ook maar nog een keertje even kort introduceren dan :)Wij hebben 2 kids een jongetje en een meisje.
Aaron is na 3 jaar kinderwens spontaan gekomen, eigenlijk toen we net voor ICSI wilden gaan! Dit was volgens de arts onze enige optie, dus verder ook nooit IUI gehad. Vlug daarna is Abigail geboren (16 maanden leeftijdsverschil).
In September heb ik een miskraam gehad. Alle drie de zwangerschappen dus spontaan, onze situatie is dus volkomen veranderd!
Heel gelukkig met ons gezinnetje :) En oja, wij wonen in Canada!
Thanks voor de update Annemarie.

Heb je altijd zo'n last van je menstruatie? Of was het ook figuurlijk bedoeld :)

Gezellig lekker tijd met je mannetje.

Mn man de laatste 2 dagen weinig gezien..Eindelijk is het goed weer, dus hard op het land bezig (wij hebben een melkveebedrijf) een maand later als normaal! Nu iig genieten van het heerlijke weer hier!

Dank je voor jou update!
Ik zal de mijne ook nog even aanvullen...
Jill is ook spontaan gekomen na mijn diagnose pcos... Ik 20 toen ik begon aan kinderen en uiteindelijk is Jill geboren toen ik 25 was :)
Afgelopen 11 december heb ik een miskraam gehad.. Dat zou mijn eerste iui moeten zijn, maar ook weer spontaan zwanger... Dus ook best bizar!
Mijn zusje heeft ook pcos en ik ook 3 x spontaan zwanger geworden... De tweede x is ook een miskraam geweest en momenteel is ze 17 weken zwanger van haar tweede kindje..
Zo zie je maar dat ook hier altijd gezegd is door het ziekenhuis je kunt niet spontaan zwanger worden en tja toch wel :)
Wat leuk dat jouw kids zo kort op elkaar zijn!
:-D

Dat was trouwens niet figuurlijk van mijn ongesteldheid, ik heb daar altijd veel last van... Erg veel buikpijn en ik verlies 7 dagen lang veel bloed :-( dat is overigens altijd geweest dus ik ben het gewend...

Ik ga nu een ochtenddienst draaien vandaag en ik voel me niet helemaal je van het maar dat komt vast goed!

Ow ja Canada is een heel mooi land heb ik me laten vertellen, een vroegere vriendin van mij had er familie wonen dus ik heb veel mooie foto's gezien!

Fijn weekend!
Xxxx

Nou hehe, begin eindelijk op te knappen. Verjaardag van de kleine maar half mee gekregen en geen zelfgemaakte taart van mama voor hem helaas. Ik kan alleen nog steeds geen voedsel binnen houden. Wel vocht gelukkig. Ik ben maar liefst 6 kilo afgevallen in 10 dagen tijd. Buik heb ik niet meer over. Helaas lijkt de voorgevel nog groter nu. (Bh zit ook niet ruimer, eerder strakker) de wc is nog steeds mijn beste vriend. Dinsdag eigenlijk de afspraak met de anesthesie. Maar die stel ik even uit. Moet er niet aan denken om nu een half uur in de auto te moeten zitten.

@annemarie31 knap dat je er zo mee omgaat. Deze keer reken ik ook nergens op. Laat maar komen, dan hebben we dat ook weer gehad. Succes deze ronde. Hoop dat je nu ook weer snel groei hebt.

@wenser hoe voel je nu? Dringt het al echt door? Voel me weleens schuldig. Ik zit over een derde te zeuren terwijl wij ongeveer gelijk voor een tweede gingen.

@sparkle fijn dat jullie eindelijk voorjaar hebben. Het is echt een lange winter geweest he. Lekker de kleintjes naar buiten.

Terug
Bovenaan