Esk, Yndew & Wenser

Dames,
ik heb een mega goede echo gehad! Blijk gewoon wel 7 weken en 3 dagen zwanger te zijn, mijn god wat die Belg heeft gezien snap ik niet helemaal :-ODus een mooi kloppend hartje gezien pfff wat een opluchting!!20 aug mijn 10 weken echo en het gesprek of ik nog prenatale screenings wil en dan denk ik ook dat ik hoor of ik wel of niet naar een verloskundige mag...Ik wil liever in het ziekenhuis blijven omdat ik met Jill HELPP gehad heb en dat was een toestand daar heb ik nu geen behoefte aan..
Jeetje wat is mijn dag goed en no more worries!!
Liefsss

He, wat een opluchting. Wat vervelend dat die vrouw het helemaal verkeerd had. Mag dr apparatuur ook wel eens na laten kijken, een moeder zo in spanning te brengen!
Gefeliciteerd meid! Heerlijk!

Wanneer zijn jullie nu precies uitgerekend Wenser en Annemarie? Volgens mij zitten we alledrie niet ver uit elkaar! Hier 9 Februari.

We hebben vandaag de 20 weken echo gehad. Wow, weer een stap verder. Alles was goed, t kindje is al tussen de 20 en 25 cm. Het was een lange sessie, want kindje verstopte zich helemaal achterin tegen de placenta aan. Dus uiteindelijk de vingertjes en teentjes niet kunnen tellen, maar de vitale organen waren prima en de groei ook. Het geslacht wilden we niet weten en had ze denk ik ook niet kunnen zien, met het verstoppen.
Verder hebben we een stucadoor geregeld voor de babykamer. Een eerste stap in het opknapwerk. Hij komt eind augustus. Daarna nog wel schilderwerk te doen, moet nog nadenken over geslachtsneutrale kleuren. De meubels zelf zijn whitewash.

Terug
Bovenaan