Aaron is ook echt een peuter, de wijze dingen die hij soms uit kraamt ;-)
Hij wordt nu bijna 4 (begin Jan.) Hij gaat nu een morgen naar school. Het gaat hier per kalender jaar dat de kinderen naar school gaan. Dus als hij naar Kindergarten mag is hij als 5 jaar en 9 maanden....denk soms dat hij wel wat meer uitdaging kan gebruiken (vooral nu hij niet zo veel naar buiten kan). Maargoed, eens kijken hoe het volgend jaar gaat!
Ja raar he, zal wel weer even wennen worden hier straks dat ik weer zo'n hulpeloos kindje in huis heb ;-) (net als voor Annemarie en Wenser natuurlijk).
Hier nog niet uit de luiers snachts, maar overdag wel
En de commode gebruikte ik tot voor kort nog steeds voor Abigail....haar benen staken wel half over, maar met een dikke buik toch nog wel heel handig...haha.
Ja, Abigail is echt wel eens lastig. Vooral met eten, altijd een strijd om haar aan tafel te krijgen, en voor ze dan zit, is het altijd huilen. Als ze eenmaal gaat eten gaat het goed....maar we zuchten wel eens. Ze noemen het hier niet voor niets de 'terrible twos". Gelukkig staat daar tegenover dat ze juist ook weer super schattig kunnen zijn op deze leeftijd. Denk dat dat zo met op zet gemaakt is, want anders zou je ze soms echt even achter het behang plakken.
Verder is mn man op t moment echt super druk, dus vind het wel eens zwaar dat er meer op mij terecht komt. Dan verlang ik altijd naar een leuke date night ;-)