Esk, Yndew & Wenser

spannend idd...hopelijk helpt het al een beetje!
Kreeg pas dit toegestuurd van mn schoonzus ;-) nu wel toepasselijk voor jou Wenser :p
You may be in your 40th week of pregnancy if....

...you cry when your midwife appointment gets rescheduled for the next day because you thought that maybe the simple act of *seeing* your midwife would put you into labor

...you can't read a Psalm without crying

...you can't watch Children are a Blessing without crying

...you CAN'T STOP CRYING!

...you're crying because you're crying

...you're chugging Red Raspberry leaf tea like it's going out of style

...you believe that with all the Evening Primrose Oil you've been taking, Baby is just going to *slide* out, no pushing required

...you Google things like: "How to induce labor naturally" "Is weepiness a pre-labor symptom" and "Has it ever happened where a woman never went into labor on her own"

...you feel 6 weeks overdue because your last child was born 6 weeks early

...you fold the laundry, clean the house, get groceries, and rake leaves "for the last time before the Baby comes," just like you did last week

...you have one and a half outfits that actually still fit you and you "save" them for special occasions

...you think, "Don't worry, in two weeks this will all be a distant memory" is a completely unsympathetic thing for someone to say

...you're hoping that with all the Braxton Hicks that have been going on, you're already going to be dilated 6cm when REAL labor starts

...you've forgotten what your toes look like

...you are thankful God created humans with a normal gestational period of 40 weeks and genuinely feel sorry for mother elephants who are pregnant for 95 weeks

...you wonder, "Is this IT?" with every contraction

...you are abundantly thankful for God's sparing mercies over your Baby's life so far and are trusting in His gracious character to make all things go well when the big day comes

...you long to hold a newborn in your arms, breathe in that newborn baby smell, and kiss those tiny fingers and toes, even if it means a hard labor and delivery, surgery, or another manual placenta removal

...you feel abundantly blessed that the new life within your womb has reached full-term, especially when remembering that several months ago, you were on strict bed-rest at your in-laws, hoping to make it to 24 weeks

...you think you'll never tire of hearing that newborn cry

Jaaaaa ik herken ook een hoop ;-) hoewel de tranen wel meevallen hoor. Morgen D-day.... ben benieuwd. Volgens mij gaat er niks gebeuren vannacht ;-(
Wel een leuk weekend gehad, best veel op pad geweest met zijn drietjes, Femke nog eens flink verwend met een draaimolen, schaatsbaan, strand en warme chocolademelk. Zal morgen wel stil zijn weer in mijn eentje thuis. Zonder auto ook nog eens want die neemt mijn man voor de zekerheid maar mee, zodat ie sneller hier is...
Nou ja, ga maar weer wat huishoudelijke dingetjes doen, dat is er toch een beetje bij ingeschoten dit leuke weekend ;-)
groetjesWenser

het kan niet lang meer duren!!! Ben ook nooit zo emotioneel hoor :) Maar als ik eenmaal begin dan kan ik overall om huilen.
Heel spannend ben zo benieuwd! Kijk je erg tegen de bevalling op?

Hallo dames!

@supertje
Wat ontzettend knap van je dat jullie nog een kerr iui gaan proberen! Ik hoop van harte dat dat gaat lukken en wie weet is het voor die tijd al raak :)

@sparkle
Wat een leuke tekst was dat Haha! ik moet zeggen dat ik ook een emodoos ben nu hoor pfff
Er zit iemand bij mij op zwangerschapsgym die beweert zowel bij haar eerste als bij haar nu tweede zwangerschap totaal geen last te hebben van hormonen...
Ik dacht serieus echt van je lult XD

@wenser
Oewww spannend!!! Wie weet ben je nu wel aan de gang hihi
Ik wens je veel succes in ieder geval...

Ben een beetje vroeg wakker dus ga nog even mijn ogen dichtdoen..

Groetjes

Annemarie

Nee hoor, nog niet aan de gang. T is rustig. Supertje: ik zie er wel meer tegenop dan bij de eerste. Toen ging ik er blanco in, maar het werd geen droombevalling (20 uur, weeopwekkers, pijnstillers, bijna keizersnede en een knip en expressie (meeduwen) door de zuster met als gevolg gekeusde ribben en een week niet kunnen omdraaien en diep ademen).
Nu dus niet blanco ;-) Maarrrrrr......aan de andere kant ben ik er nu wel aan toe en ben ik ergens ook wel blij dat ik het mag meemaken, ipv bijvoorbeeld mijn man. Als dat zou kunnen, dan zou ik misschien wel jaloers zijn. Wat ik wel gek vind is dat ik vorige keer echt geen afscheid kon nemen van de baby in mijn buik, ik was daar echt een soort verdrietig over. En nu heb ik zoiets van: ik wil weer rust in mijn lijf.
Ik ben ook zo benieuwd naar het kindje. Is het helemaal gezond? Een jongen of meisje? Lijkt het op zijn/haar zus? Hoe gaat Fem het vinden?
groetjesWenser
ps. Annemarie: bij de eerste ook nauwelijks last van mijn hormonen gehad, behalve vermoeidheid en misselijkheid in het begin. Geen stemmingswisselingen ofzo, dus het kan wel. Dit keer is het wel anders ;-)

Is denk ook wel goed he, dat je zo gaat verlangen naar het kindje anders zou je t allemaal misschien wel niet meer zitten.
Ben ook heel veel met de bevalling bezig. Ik heb af en toe echt al dat ik er naar uit zie, terwijl het nog wel een tijdje duurt! Maar ik zou het wel fijn vinden als ik een beetje wist hoe het zou gaan. Ik vind het wel een veilig idee om in het ziekenhuis te bevallen en heb dat bij beiden ook helemaal niet als naar ervaren. Annemarie en Wenser, gaan jullie naar het zh of thuis?
Meestal is een tweede toch makkelijker (was bij mij zeker zo) dus hopelijk voor jou ook zo!

Ja ook in het ZH hoor. Wel zo veilig, en bij de eerste had ik anders alsnog gemoeten. Dat lijkt me helemaal naar, als je al zo lang bezig bent.
En ik heb het ook als goed ervaren. Ik hecht niet perse aan mijn eigen kamer met kaarsjes of een muziekje en de reis terug vind ik ook wel te overzien voordat ik weer thuis ben. Liever goede professionele steun en mogelijkheid van ondersteuning in de vorm van wee-opwekkers, pijnbestrijding of evt. ingrepen.
Het ziekenhuis ligt hier maar een kwartiertje vandaan, dus dat is lekker. Bij jullie zal het verder weg zijn Sparkle? Mag jij überhaupt thuis bevallen, want in veel landen is dat toch niet toegestaan?
gr.Wenser

Terug
Bovenaan