Esk, Yndew & Wenser

Midwives (verloskundigen) komen hier steeds meer in...Maar over t algemeen gaan mensen wel naar de gyneacoloog en dus naar het ziekenhuis. Mn schoonzus is verloskundige en je merkt wel dat er een soort strijd gaande is tussen artsen en vk. Als je het wilt moet je je heel vroeg opgeven en met mijn Colitis Ulserosa zou ik volgens mn schoonzus ook niet snel aangenomen worden.
Wij kunnen binnendoor in 7 a 8 min bij het ziekenhuis zijn :)
Ben het helemaal met je eens qua ziekenhuis bevalling. En ons ziekenhuis is heel nieuw. Met eigen badkamer erbij en de baby blijft altijd bij je! (Tenzij je zelf even rust wilt snachts natuurlijk).

Zojuist weer controle gehad, en ik ben gestript. Alles was goed met kindje, vruchtwater en mijzelf.
Maar het strippen was maar net aan mogelijk met 1 cm ontsluiting en wel een verweekte baarmoedermond. Of het gaat helpen is dus maar de vraag. He, ik had mijn hoop wel op vandaag/morgen gezet. Anders het weekend afwachten en maandag 41 wk controle in het ziekenhuis. Dan wordt er gelijk ook een hartfilmpje gemaakt. Maandag wordt ik weer gestript, als ik dat wil. Dat wil ik wel, want de kerst komt nu wel dichterbij en ik had zo in mijn hoofd dat het dan al gebeurd zou zijn....dat het echt een teleurstelling wordt als het niet zo is.
Nou ja, afwachten maar weer. Maarten heeft morgen en maandag vrij genomen, dus ik zit niet weer de hele dag alleen en autoloos thuis. Dat scheelt.
gr.Wenser

Hey wenser!

Nou meid ik zal voor je duimen hoor pfff lijkt me idd ook niet zo leuk zo tegen kerst...
Doet dat zeer dat strippen?

Wel fijn dat je man vrij heeft genomen!

Hier is de babykamer gearriveerd... en de kinderwagen en box en alles wat er nog bij zat XD
Dus die staat nu in elkaar gebouwd, Zaterdag de muurstickers plakken en dan nog een plankje ophangen en inruimen maar!! Dan bedenk je shit ik moet nog zoveel...maar eerst nog dingen uittypen voor school pfff

Ik ben niet gelovig maar ik dank god op mijn blote knietjes als ik alles af heb!

De volledige ziektewet vind ik niet zo erg eigenlijk het geeft mij rust in een zekere zin..

6 januari heb ik een rondleiding in het geboortecentrum bij ons in het ziekenhuis daar ben ik wel benieuwd naar :)
Dus hier in dit geval ziekenhuis bevalling ik mocht sowieso niet thuis jammer genoeg...

Nou dames fijne avond!

Liefss

Spannend! Moet je echt al iets ontsluiting hebben om te strippen? Bij mij zei de gyneacoloog bij mn tweede dat ie nog niets voelde en er nog niets ontsloten was, maar achteraf vraag ik mij of hij me toen niet gestript heeft....zat echt heel hard te roeren en duwen :S daarna begon ik wat bloed te verliezen en de volgende dag (achteraf gezegd) al heel de dag weeen gehad.
En de dag erna is Abigail geboren....
Het kan dus ineens zo ver zijn. Maar ik weet dat die laatste dagen zooooo langzaam gaan. En daarna vliegen de weken weer voorbij ;-) Fijn dat je man wat meer tijd heeft! Misschien spendeer je die dag wel in het ziekenhuis! Of het wordt een kerstkindje :p

Ja volgens mij moet dat wel. Het zou kunnen zijn dat de gyn je baarmoedermond expres wat geïrriteerd heeft, dat kan ook helpen, maar bij strippen doen ze twee vingers in je baarmoedermond en maken de vliezen los van de baarmoederwand. Dan moet je wel ontsluiting hebben, 1 cm is genoeg. Het doet wel een beetje zeer, maar ik moet zeggen dat het me dit keer reuze meeviel. Bij Femke was het toen erger. Misschien omdat het een tweede is? Of ze heeft het minder ruw gedaan, maar bij Femke was er wel resultaat en nu weet ik het niet ;-)
Het is wel onrustig hier, vannacht een paar weeën gehad, maar nu alleen lage rugpijn en wat menstruatiekramp en licht bloedverlies (kan door het strippen komen). Hopen dat jouw verhaal ook voor mij op gaat. gr.Wenser

Terug
Bovenaan