Dank jullie wel. Heb even tijd en inmiddels kan ik iets rechterop, dus ik wil nog wel iets uitgebeider mijn bevallingsverhaal doen. Ben er best trots op ;-)
Hidde was uiteindelijk keurig op maat, hij heeft een groeispurt gemaakt na mijn verlof: 3620 gram en 52 cm. De bevalling was zo anders en makkelijker dan de eerste.
Ik ben donderdag (( 40+4) gestript. 's Avonds rommelde het wat, maar dat ging weer weg. 's Nachts werd ik een paar keer wakker dat ik wat voelde: 'was dat nou een wee?' en dan dommelde ik weer in. Een keurige nacht slaap gehad uiteindelijk. 's Morgens om half negen rommelde het weer, rond 12 uur kwamen ineens de weeën om de 5 minuten. Om 13.45 u was ik in het ZH en zat al op ruim 6 cm. Ik heb onder de douche gezeten, dat hielp ontspannen. Toen zat ik ineens op 8 cm. Ik denk dat ik rond 15 uur mocht gaan persen en om 15.35 u was ie er.
Ik was echt ondersteboven van de korte duur, kon het gewoon niet geloven toen wij om 18.30 u al weer de straat in reden. Morgen mag ik voor het eerst naar beneden en dat is dan al weer een fijn vooruitzicht. Verder herstel gaat reuze goed, BV ook. Ik ben zo blij!!!
We zijn inmiddels ook aan het wennen dat we een jongen in huis hebben. Dat is ook wel een bijzondere gewaarwording na 4,5 jaar meisjesmama zijn ;-)
Nu aftellen voor Sparkle en Annemarie! Annemarie, hoe is je gesprek met je manager afgelopen? Supertje, ik hoop zo dat jij ook snel met goed nieuws komt!
gr. Wenser