Hey Annemarie, ergens wel fijn dat je nu gewoon thuis bent. Maar net als voor Sparkle, zullen de komende weken langzaam gaan, als je zit te wachten. Ik had het tot mijn verlof helemaal niet, de eerste weken had ik nog veel te doen, en toen begon het wachten ook. Dat is best irritant. Bij Fem had ik het ook niet, maar wat toen ook scheelde was dat het heerlijk weer was, en ik dus lekker in de tuin kon hangen. Nu was het donker, guur enz. Ben nu al 10 dagen niet buiten geweest, dat is voor mij wel een verzoeking hoor, nog nooit eerder zo lang binnen gezeten. Ik mag met Hidde nu wel, maar het is glad en met mijn bekken had de verloskundige me gewaarschuwd niet met gladheid te lopen. Dusssss nog maar even wachten. Kraamvisite komt nu wel op gang, dus wat dat betreft genoeg afleiding en de dagelijkse dingen vullen de dag toch wel. Zoveel dat ik amper aan laptoppen toekom ;-)
Ja ik hoop dat mijn bevallingsverhaal positief werkt ;-). Ik zag er ook zo tegenop, en echt het heeft ook wel weer pijn gedaan, maar door de korte duur was dit te overzien, Supertje: Ik heb wel kramp gehad met borstvoeding erna, maar het viel me nog mee, want ze hadden wel gewaarschuwd voor naweeën. De laatste twee dagen heb ik wel meer last van mijn buik, maar mijn darmen rommelen ook verschrikkelijk.
Nou aftellen tot de volgende. Waarschijnlijk Sparkle. Zijn jullie al uit namen?
Annemarie, hebben jullie al een meisjesnaam? Wij vonden dat dit keer echt moeilijk.
groetjesWenser