Esk, Yndew & Wenser

Wauw wenser. Mooi gewicht hoor. Lekker zo'n vlotte bevalling, maar heb je niet veel last gehad van naweeën? Dat had ik bij de tweede echt heel erg. (9.30 eerste wee, 12.35 geboren).

Nieuwe nod staat begin januari. Het effect van de operatie neemt af. Cyclus van bijna 6 weken nu. Heb vrijdag eisprong gehad. Verwacht er niks van. April/ mei nog IUI proberen.

Fijn om te horen dat alles zo goed gaat!!
Hier nog zo'n 6/7 weken, en krijg wel een beetje drang om alles nu af te maken!

Heerlijk he, zo'n klein frummeltje weer! Echt wennen he, ineens een ander kindje in huis, vooral ook met luier schoonmaken echt ff wennen vond ik, haha.

Hier verder niet zoveel drukte met de feestdagen. Mn zwager is op vakantie dus mn man moet er zijn voor de boerderij. We hopen daarna misschien nog samen een dagje/nachtje weg te gaan voor de baby komt.

Je weet het toch nooit he met die bevallingen, t is altijd weer anders :)
Ben voor t eerst bij de gyn. geweest, en die heeft me weer twee dagen vooruit gezet (t is de moeite he ;-) ) Dus alweer bijna 34 weken! Voel me onderhand ook best wel hoog zwanger en zit echt al een soort te wachten (???) had ik bij de vorige twee niet zo erg. Dan zijn 6 weken toch nog best wel lang :)

Wanneer was jij nu precies uitgerekend Annemarie?

Fijne dagen allemaal, en voor jou Wenser allemaal helemaal bijzonder!

Hey Annemarie, ergens wel fijn dat je nu gewoon thuis bent. Maar net als voor Sparkle, zullen de komende weken langzaam gaan, als je zit te wachten. Ik had het tot mijn verlof helemaal niet, de eerste weken had ik nog veel te doen, en toen begon het wachten ook. Dat is best irritant. Bij Fem had ik het ook niet, maar wat toen ook scheelde was dat het heerlijk weer was, en ik dus lekker in de tuin kon hangen. Nu was het donker, guur enz. Ben nu al 10 dagen niet buiten geweest, dat is voor mij wel een verzoeking hoor, nog nooit eerder zo lang binnen gezeten. Ik mag met Hidde nu wel, maar het is glad en met mijn bekken had de verloskundige me gewaarschuwd niet met gladheid te lopen. Dusssss nog maar even wachten. Kraamvisite komt nu wel op gang, dus wat dat betreft genoeg afleiding en de dagelijkse dingen vullen de dag toch wel. Zoveel dat ik amper aan laptoppen toekom ;-)
Ja ik hoop dat mijn bevallingsverhaal positief werkt ;-). Ik zag er ook zo tegenop, en echt het heeft ook wel weer pijn gedaan, maar door de korte duur was dit te overzien, Supertje: Ik heb wel kramp gehad met borstvoeding erna, maar het viel me nog mee, want ze hadden wel gewaarschuwd voor naweeën. De laatste twee dagen heb ik wel meer last van mijn buik, maar mijn darmen rommelen ook verschrikkelijk.
Nou aftellen tot de volgende. Waarschijnlijk Sparkle. Zijn jullie al uit namen?
Annemarie, hebben jullie al een meisjesnaam? Wij vonden dat dit keer echt moeilijk.
groetjesWenser

Goed om weer van je te horen Wenser!
Gewoon af en toe je hoofd even uit het raam steken dan maar ;-) Dat helpt me soms ook wel eens als het hier zo koud en guur is dat ik geen zin heb om naar buiten te gaan met de kids!

Leuk dat je lekker veel visite krijgt! Vind ik altijd zo leuk! We hebben gelukkig best wel wat vrienden etc, maar dan mis ik mn eigen familie wel eens!

Ja, we zijn uit de namen...ben niet helemaal te vreden over de doopnaam in die zin dat mijn man en ik het niet eens zijn over de spelling voor een jongen en hij toch maar toegegeven heeft uiteindelijk....Voor t meisje ben ik weer niet helemaal helemaal mee eens, maar wilde mn man weer graag ;-) Maar over de voornaam zijn we gelukkig wel tevreden!
Ik vind meisjes namen altijd heel lastig.

Ik vond de naweeen ook vervelend bij Abigail, maar meer omdat ik een soort geen zin/puf meer had om weeen op te vangen, denken dat het weer begint of zoiets....
Ze zeggen idd bij iedere baby erger...dus nouja, we zullen zien ;-)

Hoe is Hidde verder, en zoete baby? Geef je bv? Slaapt ie een beetje snachts?
En hoe vind Femke het allemaal met zo'n broertje in huis?

Hey dames

Jaaa we hebben al een naam :)
Ik moet zeggen ik heb het zo druk met school dat de tijd voorbij vliegt Hahaha dus ik verveel me niet...
Morgen alweer oudjaarsdag...bizar snel gegaan jow pfff

Gisteren onverwachts naar het ziekenhuis gemoeten, ik had een aantal verschijnselen waarvan ze dachten dat ik eventueel tegen het hellp syndroom aan zat te hikken...gelukkig was alles goed! Ik denk gewoon dat weer jow...

Wenser echt super om te lezen dat het goed gaat!!

Sparkle ik ben officieel 12 maart uitgerekend, maar met die suiker word ik rond 26 februari ingeleid...
We zullen zien :)

Ik ga eens slapen want het is erg laat voor mijn doen!

Liefss en fijne jaarwisseling alvast!!

Joh schrikken voor jullie Annemarie!
Gelukkig dat het allemaal mee valt, ze houden je nu zeker wel extra streng in de gaten?
Oo...dan zitten we helemaal niet ver uit elkaar! Ik ben de 7e uitgerekend, dus reken op 14 feb :) Dus schelen onze babies misschien maar twee weekjes straks!

Allemaal de allerebeste wensen voor 2015!
Wij hebben het gezellig gehad met familie hier bij ons thuis. En hebben maar besloten om morgen een dagje met zn allen uit te gaan ipv vandaag ;-)
Aaron werd vannacht wakker, dus heeft ook nog meegenoten...

Dag erna ben ik zelf jarig en de 5e wordt Aaron 4 jaar! Woensdag feestje voor de nichtjes en neefjes!

Hey sparkle!

Ja klopt ze gaan me nu extra in de gaten houden...
Geeft op zich ook niks ik ben er blij om dat dat tegenwoordig kan :)
Woensdag 14 jan. mag ik weer naar de gynaecoloog dan zullen we wel verder horen hoe of wat kwa groei van deze dame...
Vandaag weer enorm gepoetst, de nesteldrang is echt enorm aanwezig!! Al een aantal weken hahaha
Ik heb va de week al de slaapkamer van dochterlief onder handen genomen, vandaag onze slaapkamer, die van de baby gelijk ook even meegepakt en alle laatjes eens goed opgeruimd in onze kamer en van de badkamer...mijn man heeft beneden lekker opgeruimd en gestofzuigd plus de kerstspullen opgeruimd! Alles ruikt heerlijk naar de allesreiniger en dettol hahaha!

Zo'n fijn gevoel dat alles schoon is...dan kan ik de komende week eens goed voor mijn school gaan zitten zonder dat Jill om aandacht komt vragen of dat ik weet dat er overal een berg stof ligt...en dan hou ik het gewoon wekelijks lekker bij zo!

Hoe is het met jullie? @wenser hoe gaat het met hidde? Ik denk alles goed en vooral druk zeker?

Nu even met de beentjes omhoog morgen eindelijk Jill weer naar school heerlijk!

:-D

Liefss

Terug
Bovenaan