Esk, Yndew & Wenser

April/mei ergens. Eerst de oudste naar school hahaha. Dat scheelt enorm voor de follikel metingen.
Het zal inderdaad best zwaar worden op het moment bij je. De andere 2 zijn toch nog best bewerkelijk denk ik. ( die van mij wel hahaha)

Ja jeetje dat gaat al weer hard Sparkle. Kan zomaar ineens geboren worden nu. Leuk dat de kindjes zo betrokken zijn hoor. Fem vond het aan het einde ook ineens lang duren. Komt ook omdat je zelf niet zo mobiel meer bent denk ik. Femke zei van de week: 'ik wou dat ik een jongetje was, dan krijg ik tenminste geen dikke buik :).Heel veel sterkte met de laatste weken, die zijn gewoon pittig en zeker met 2 kleintjes om je heen. En natuurlijk alvast sterkte voor de bevalling. Heel mooi, maar het blijft pittig.
Ja supertje het hulpeloze gaat er wel een beetje vanaf. Hij heeft zijn ogen meer open en zijn nekje wordt sterker en er zit al een kilo aan! Aan de andere kant is het allemaal nog heel klein, zeker als ie slaapt. Echt zo vol overgave met de handjes omhoog ;-) Hij slaapt helaas overdag alleen maar korte slaapjes in zijn bed. Op je schoot of borst kan ie daarentegen uren slapen. Best wel lastig als je even je handen vrij wilt. Ik ben nu met een sling aan het oefenen. Dat is wel praktisch omdat je je handen dan vrij hebt.
Verder is het genieten hoor, ook als ie op je borst ligt ;-)Ik vind het makkelijker dan ik had verwacht met een tweede. Waarschijnlijk omdat Hidde ook makkelijk is.
gr.Wenser

Hey dames!

@wenser wat fijn dat het zo goed gaat met Hidde! Lekker is dat he als ze zo makkelijk zijn :)
Ben ook erg blij als deze net zo makkelijk als Jill zou zijn...maar goed ik zal er toch mee moeten dealen hahaha

@sparkle jeetje nog maar 3??? Weken pfff
Hier nu aanstaande donderdag 33 weken...woensdag is besloten dat er een primaire sectio wordt gedaan met 39 weken, maar stiekem hoop ik dat ik eerder aan de gang ga...
Alles is gewoon klaar en in huis dus nu begint het aftellen...
Verder nog erg druk met typen voor school maar ook dat einde is in zicht en ik heb het zeker af nog voor mijn bevalling!!

Dat zal een stukje stress weghalen heerlijk...

@supertje het schiet al op april/mei!
Ik snap je wel hoor als die jongste op school zit heb je zeker meer speling voor die fm metingen...
Hopelijk is het gewoon lekker niet meer nodig...
Ik maak me nu ook wel zorgen als ik die keizersnede krijg mag ik niet meteen door voor een derde...dus ben mega bang dat ik weer ziekenhuis traject moet en eerlijk gezegd wil zowel ik als manlief dat niet meer...

We zullen zien eerst deze gezond ter wereld brengen en hopen dat die laatste loodjes geen lastige of enge complicaties met zich meebrengen...

Nu even relaxen op de bank en morgen weer lekker aan school verder en op controle bij de vk...

Liefss Annemarie

Fijn om te horen dat het zo goed gaat Wenser...hihi...wat een boefje nu al lekker bij iemand op schoot t liefste :) Maar idd ook genieten juist weer he, zulke momenten!
Zo bijzonder he zo'n klein frummel. Kan me het haast niet meer voorstellen.

Ja ons kindje zou nu geboren mogen worden...heel raar idee! Reken er ook niet echt op dat het eerder komt, maarja je weet maar nooit.

@ Annemarie: ja, als je dan alles klaar hebt staan dan ga je echt een beetje zitten wachten he. Gelukkig ook nog afleiding met school...
Hier nog steeds wat kleine dingetjes die gedaan moeten worden, nog wat aan mn koffertje toevoegen, maar de belangrijkste dingen hebben we wel :)
Sorry hoor, maar waarom deden ze nou een ks bij jou?

@sparkle
Die ks gaan ze doen in verband met die meting van afgelopen woensdag...die kleine is al gemeten op 39 weken alleen op buikomvang..verder was alles wel op de juiste aantal weken.
De gyn verwacht dus een ontzettend groot kindje en zegt dan ook dat ik dat niet moet willen om dat gewoon vaginaal te doen...teveel risico op complicaties zei hij...
Dus vandaar die beslissing...
Baal er enorm van, maar ik mag hopen dat ze weten wat ze doen het is tenslotte een meting wie weet zitten ze fout! Kan ook nog natuurlijk...

We zullen zien :)
Ik ben benieuwd jow wanneer de kleine bij jouw zich aandiend hihi

Liefss

Annemarie: ik had in het andere topic al gereageerd op het voornemen tot ee keizersnee. Balen joh. Gaan ze nog een keer meten tegen die tijd? Dan kan het zomaar eens anders zijn. Ik duim daarvoor. Of idd een eerdere bevalling. Kunnen ze niet opwekken in wk 38 of iets?
Ik vind het knap van je dat je nog zo met school bezig bent, ik kan mij voorstellen dat je hoofd langzaam al ergens anders zit. Maar heerlijk als je dat nog kunt afronden, want met een kleine erbij gaat dat weer op de lange baan anders.....

Hey wenser!

Ja had je reactie gezien inderdaad :)
Nou ik weet dat hij eerst mij wilde inleiden tussen de 38/39 weken...maar dat zou dan op de natuurlijke manier gaan...vaginaal bedoel ik..
Alleen zit die kans er niet in vandaar de keizersnede, vandaag heb ik gevraagd aan de verloskundige hoe dat nou zit...zij vertelde mij dat normaal bij je kindje de longetjes vol vocht zitten en tijdens een vaginale bevalling wordt er druk uitgeoefend op die longetjes...hierdoor drukt het vocht eruit en gaan ze daarna ademen...bij een keizersnede is dit niet het geval en als je dus te vroeg bent krijg je zogenaamde wet lungs...
Daarmee krijg je ademhalingsproblemen en dat willen ze niet...vandaar dat ze nu willen wachten tot 39 weken...

Vandaag heb ik de opdrachten afgemaakt en opgestuurd voor feedback van mijn begleider..morgen begin ik aan de laatste!! Ik ben zo blij als dit af is :-D

Moet wel net zoals jij aangeeft er komt niks van als die kleine er is en zeker niet met een buikwond die pijn doet...

Liefss

Lijkt me ook niet fijn Annemarie, maar alles voor het beste voor je baby! Idd wel een beetje vervelend dat je nu nog niet echt veel zekerheid hebt ondanks een meting. Je hoort idd heel vaak dat de meting uiteindelijk niet bleek te kloppen!

Hier vandaag weer naar de gyn. geweest en mn bloeddruk was weer hoog...Onderdruk gelukkig wel goed..maar nu moet ik do. al weer terug komen! voor mijn gevoel wel wat overdriven. De bloeddruk was 155/79 en later 144....Ik heb ook n hoge bloeddruk gehad bij Aaron en Abigail, nu maak ik me meteen weer druk over een eventueel vroeg inleiden....ga t liefst gewoon natuurlijk. Nouja, we zien wel. Donderdag dus weer terug, vrijdag is t huwelijksjubileum van mn schoonouders, dus hopelijk houdt alles zicht koest ;-) Ik heb ook nog steeds niet helemaal t gevoel dat het komen kan...;-)

Terug
Bovenaan