Hey dames!
@wenser wat fijn dat het zo goed gaat met Hidde! Lekker is dat he als ze zo makkelijk zijn
Ben ook erg blij als deze net zo makkelijk als Jill zou zijn...maar goed ik zal er toch mee moeten dealen hahaha
@sparkle jeetje nog maar 3??? Weken pfff
Hier nu aanstaande donderdag 33 weken...woensdag is besloten dat er een primaire sectio wordt gedaan met 39 weken, maar stiekem hoop ik dat ik eerder aan de gang ga...
Alles is gewoon klaar en in huis dus nu begint het aftellen...
Verder nog erg druk met typen voor school maar ook dat einde is in zicht en ik heb het zeker af nog voor mijn bevalling!!
Dat zal een stukje stress weghalen heerlijk...
@supertje het schiet al op april/mei!
Ik snap je wel hoor als die jongste op school zit heb je zeker meer speling voor die fm metingen...
Hopelijk is het gewoon lekker niet meer nodig...
Ik maak me nu ook wel zorgen als ik die keizersnede krijg mag ik niet meteen door voor een derde...dus ben mega bang dat ik weer ziekenhuis traject moet en eerlijk gezegd wil zowel ik als manlief dat niet meer...
We zullen zien eerst deze gezond ter wereld brengen en hopen dat die laatste loodjes geen lastige of enge complicaties met zich meebrengen...
Nu even relaxen op de bank en morgen weer lekker aan school verder en op controle bij de vk...
Liefss Annemarie