Zo weer even bijlezen, een paar hele drukke weken gehad. Jeetje Annemarie, dat wordt spannend. Het is over 11 dagen al 10 feb. En Als Sparkle over tijd loopt, zou je haar idd in kunnen halen zeg. Dat is een rare gewaarwording. Wel heel goed dat ze het zo in de gaten houden. Maar wel balen natuurlijk. Sparkle, ik denk idd dat je nu nog zenuwachtiger wordt met bloeddruk meten. Er hangt wat vanaf en dat werkt toch mee. En dan in de winkel is dat minder denk ik. Hopen dat het inderdaad niet leidt tot inleiden.
Supertje: jij hebt je handen vol zo he? Vervelend al die medische beslommeringen, je maakt je toch zorgen. En wat vervelend dat jet het zo moeilijk hebt met de tweede. Hopelijk kan de pedagoog jullie helpen. Ik zit zo eens te denken of het niet zo zou kunnen zijn dat je lichaam onbewust ergens blokkeert omdat de oudste twee je zo bezig houden (in mentale zin dan)? Wel leuk dat de oudste bijna naar school gaat, dat gaat even stress geven, maar daarna waarschijnlijk rust, omdat hij zich veel meer kan inspannen. Succes met je NOD!!!
De reden dat het hier zo druk was, is dat ik vorige week met Hidde een auto-ongelukje heb gehad. Gelukkig hadden wij niks (ik een beetje blauwe hand, knie en schouder en Hidde niks), maar we waren eerst een hele dag onder de pannen met de auto en de dokter en toen moesten we snel op zoek naar een nieuwe. Want we wonen in een dorp en hebben 1 auto en je kan dan echt nergens heen met een baby die nog niet op de fiets kan. Gelukkig is dat gelukt en hebben we een andere auto voor de deur staan. En Hidde heeft het (na wat onrust door de drukke dagen) gewoon weer heel goed gedaan, dus die heeft echt niks.
Maar wat een schrik en gedoe!
Nou ik ga maar voeden, want hij heeft zijn vorige voeding er helemaal uit gegooid. groetjes en sterkte allemaal.