Esk, Yndew & Wenser

Ik zou dat wel even navragen. Ik ben drager van streptokokken b en zeker bij vroeger geboren baby's kan dat gevaarlijk zijn. Dat is te verhelpen met een antibiotica infuus.

Zit nu terug te lezen en zie dat ik jullie helemaal geen update van de jongens en de trajecten waar die in zitten heb gegeven. Bij de oudste groeit ondanks de operatie zijn schedel niet mee. We moeten in mei terug of we moeten veranderingen zien die op een verhoogde hersendruk kunnen wijzen. Waarschijnlijk zal hij nog een operatie moeten ondergaan. Maar voorlopig mist hij uitdaging en gaat zijn ontwikkeling nog prima. Er zijn wel wat dingen waar ik over twijfel, maar hij is zwaar aan de kleuterschool toe. Hij mag over 3 weken gaan oefenen. Bij de tweede krijgen we de reflux zonder medicijnen niet onder controle. Maar hoef pas in november terug. Tot die tijd medicijnen blijven geven en af en toe proberen te stoppen. Daarnaast is zijn spraak niet optimaal en heeft hij een audiologisch onderzoek gehad. Wat prima was, dus hij is Oost-indisch doof hahahah. Maar er volgt nog een spraakvermogen test en psychologisch onderzoek. En dat alles voor een simpele verwijzing voor logopedie ivm slappe mondspieren. Maar heb vandaag naar de huisarts gebeld voor een verwijzing naar een pedagoog. Hij heeft nogal een sterk karakter waar ik heel moeilijk mee overweg kan. Hij luistert daadwerkelijk nergens naar en is vooral voor zichzelf erg lastig. Ik wil gewoon wat tips om hem positief te kunnen benaderen. Krijg nu weleens de neiging om hem een tik te verkopen. En ikzelf zit weer op het wachtbankje. Vorige cyclus was 40 dagen. Deze wordt 32 dagen. Volgende woensdag NOD. Dus de estafette kan nog gehaald worden als jullie ze nog even binnen houden Sparkle en Annemarie. Maar ik hoop er niet echt op. Te vaak gefopt de laatste tijd.

Zo weer even bijlezen, een paar hele drukke weken gehad. Jeetje Annemarie, dat wordt spannend. Het is over 11 dagen al 10 feb. En Als Sparkle over tijd loopt, zou je haar idd in kunnen halen zeg. Dat is een rare gewaarwording. Wel heel goed dat ze het zo in de gaten houden. Maar wel balen natuurlijk. Sparkle, ik denk idd dat je nu nog zenuwachtiger wordt met bloeddruk meten. Er hangt wat vanaf en dat werkt toch mee. En dan in de winkel is dat minder denk ik. Hopen dat het inderdaad niet leidt tot inleiden.
Supertje: jij hebt je handen vol zo he? Vervelend al die medische beslommeringen, je maakt je toch zorgen. En wat vervelend dat jet het zo moeilijk hebt met de tweede. Hopelijk kan de pedagoog jullie helpen. Ik zit zo eens te denken of het niet zo zou kunnen zijn dat je lichaam onbewust ergens blokkeert omdat de oudste twee je zo bezig houden (in mentale zin dan)? Wel leuk dat de oudste bijna naar school gaat, dat gaat even stress geven, maar daarna waarschijnlijk rust, omdat hij zich veel meer kan inspannen. Succes met je NOD!!!
De reden dat het hier zo druk was, is dat ik vorige week met Hidde een auto-ongelukje heb gehad. Gelukkig hadden wij niks (ik een beetje blauwe hand, knie en schouder en Hidde niks), maar we waren eerst een hele dag onder de pannen met de auto en de dokter en toen moesten we snel op zoek naar een nieuwe. Want we wonen in een dorp en hebben 1 auto en je kan dan echt nergens heen met een baby die nog niet op de fiets kan. Gelukkig is dat gelukt en hebben we een andere auto voor de deur staan. En Hidde heeft het (na wat onrust door de drukke dagen) gewoon weer heel goed gedaan, dus die heeft echt niks.
Maar wat een schrik en gedoe!
Nou ik ga maar voeden, want hij heeft zijn vorige voeding er helemaal uit gegooid. groetjes en sterkte allemaal.

Zo weer even bijlezen, een paar hele drukke weken gehad. Jeetje Annemarie, dat wordt spannend. Het is over 11 dagen al 10 feb. En Als Sparkle over tijd loopt, zou je haar idd in kunnen halen zeg. Dat is een rare gewaarwording. Wel heel goed dat ze het zo in de gaten houden. Maar wel balen natuurlijk. Sparkle, ik denk idd dat je nu nog zenuwachtiger wordt met bloeddruk meten. Er hangt wat vanaf en dat werkt toch mee. En dan in de winkel is dat minder denk ik. Hopen dat het inderdaad niet leidt tot inleiden.
Supertje: jij hebt je handen vol zo he? Vervelend al die medische beslommeringen, je maakt je toch zorgen. En wat vervelend dat jet het zo moeilijk hebt met de tweede. Hopelijk kan de pedagoog jullie helpen. Ik zit zo eens te denken of het niet zo zou kunnen zijn dat je lichaam onbewust ergens blokkeert omdat de oudste twee je zo bezig houden (in mentale zin dan)? Wel leuk dat de oudste bijna naar school gaat, dat gaat even stress geven, maar daarna waarschijnlijk rust, omdat hij zich veel meer kan inspannen. Succes met je NOD!!!
De reden dat het hier zo druk was, is dat ik vorige week met Hidde een auto-ongelukje heb gehad. Gelukkig hadden wij niks (ik een beetje blauwe hand, knie en schouder en Hidde niks), maar we waren eerst een hele dag onder de pannen met de auto en de dokter en toen moesten we snel op zoek naar een nieuwe. Want we wonen in een dorp en hebben 1 auto en je kan dan echt nergens heen met een baby die nog niet op de fiets kan. Gelukkig is dat gelukt en hebben we een andere auto voor de deur staan. En Hidde heeft het (na wat onrust door de drukke dagen) gewoon weer heel goed gedaan, dus die heeft echt niks.
Maar wat een schrik en gedoe!
Nou ik ga maar voeden, want hij heeft zijn vorige voeding er helemaal uit gegooid. groetjes en sterkte allemaal.

Nou zeg Wenser....wat is er precise gebeurd? Wel heel erg schrikken met zo'n kleine frummel, maar gelukkig zitten ze goed ingepakt in de auto. Fijn dat je nu toch weer de deur uit kunt...

Hier wachten wij 'rustig' af :) Nog maar 1 week!

Ik ben achter op een auto geknald die een noodstop maakte. Gelukkig had hij een grote jeep en bijna niks. Hij heeft zijn eigen schade betaald omdat hij zei geen rijbewijs bij zich te hebben omdat ie nog in Polen lag(?!?) en ik de mijne. Hij bood eerst nog aan om onze auto te laten maken.... heel gek. Maar blij dat hij zelf zijn schade wilde doen, anders had het mij ook nog no-claim gekost. Ik was immers de achterste.Het was een bijzondere situatie en vooral een bijzondere man. Blij dat we niks meer met hem hoeven te regelen ofzo.
Ja het is heel fijn dat de maxi cosi zoveel steun geeft. En ik was blij dat Fem er niet bij was. Die had er dan meer van meegekregen en waarschijnlijk ontroostbaar geweest op een rotkruispunt waar de auto's langs ons raasden (en ik het verkeer stond te regelen om te voorkomen dat ze tegen me aan zouden rijden. Pfffffff)
Oh sparkle, ik ben zo benieuwd!!! En voor Annemarie natuurlijk.

Jeetje heftig wenser. Dat gaat je ook niet in de koude kleren zitten met zo'n kleintje. En spuugt hij wel vaker zoveel?
Spannend nu Sparkle. Aftellen is begonnen.

Ons leven is altijd hectisch wenser hahahhaha. Van de ene ellende in de andere. We zijn niet anders gewend. Klinkt effe een beetje als zielig doen, maar zo bedoel ik het niet hoor. Doordat wij zoveel meemaken, waarderen we juist heel veel. Moet zeggen dat een dagje bijslapen ook wonderen doet. Mijn lieve man is vanmorgen met de jongens naar beneden gegaan en zei, blijf jij maar eens een keer lekker op bed. Had de jongens vannacht niet eens gehoord toen ze aan ons bed stonden.

Terug
Bovenaan