Esk, Yndew & Wenser

Hey sparkle!

Jeetje wat een gedoe he met die bloeddruk pfff...
Hopelijk valt het mee inleiden is zeker niet leuk! Dat kan ik me nog goed herinneren van Jill... mijn onderdruk was toen 136 en toen mocht ik dus echt niet meer naar huis...volgende dag ben ik toen bevallen met 39 weken en 1 dag...
Wat gezellig het huwelijksjubileum van je schoonouders :)
Ik wens je vast veel plezier!

Hier ben ik een beetje vroeg wakker maar goed wel goed geslapen dus vooruit!

Liefss

Heb meteen even overlegd met mn schoon zus die vk is, en die zei dat vooral de onderdruk belangriijk is voor de baby...bovendruk is meer slecht voor de moeder als ie hoog is.
Rare is dat ik als ik het zelf meet (in de winkel) het wel normaal is! Misschien ben ik wel gewoon bang voor dokters ;-)

Vandaag weer geweest en bloeddruk was 140/80...hoog dus, maar niet extreme. Heb me wel een beetje zenuwachtig zitten maken....
Heb ook de bloeddruk uit de winkel (2x gedaan deze week) laten zien...

Maandag weer terug komen en we zien wel hoe het verder gaat :)

Hey sparkle!!
Wat spannend jow...ik heb dat ook bij de vk dan istie te hoog op dat digitale ding..
Alleen als ze hem meten met de hand en brede band dan is de bloeddruk wel goed.

Dat weet de gynaecoloog ook gelukkig dus tot nu toe alles nog oke...maar ook bij Jill was pas ergens richting week 38 dat de bloeddruk omhoog schoot en ik een partij vocht vasthield en veel aankwam in kilootjes..

Ik ga duimen voor je!!

Liefsss

Hey dames!
Vandaag controle gehad bij de gynaecoloog, er is afgesproken dat we op 11 februari een plan van aanpak gaan maken...afgelopen maandag op extra controle geweest in het ziekenhuis vanwege aanhoudende weeen...ik bleek een bacterie in mijn urine te hebben die de weeen veroorzaakte...
Nu dus aan de antibiotica...
Vandaag stond de controle al gepland bij de gyn en nu is er al gesproken over longrijpings injecties en toch de kleine met 37 weken ongeveer gaan halen...
Of dit dan alsnog een keizersnede wordt dat hoor ik dan!
De kleine dame woog nu al 3227 gram!!! Dus die groeit de pan uit...
En aangezien dat niet stopt met de insuline spuiten gaan ze het zekere voor het onzekere nemen...
Dusss ik hou jullie dames op de hoogte!!

Liefsss

Niet dat ik weet ze hadden het over een bacterie...
Het is allemaal ff rauw op me dakkie pfff
Ik mag hopen dat ze weten wat ze doen en wacht braaf het 'oordeel' af..
Bloeddruk was weer prima vandaag alleen uit de echo bleek dat ze alweer gegroeid was ligt nu op ruim 40 weken :-/
Hij zei wel eerlijk dat het een meting is die naar boven of beneden kan afwijken...maar dat ze zeker geen kleintje zal zijn...

Harde buiken blijf ik nog steeds houden en slaap als een natte krant momenteel...morgen moet ik ff naar school de boel afronden met twee presentaties dan heb ik er nog maar eentje na de bevalling...
Even doorbijten moet goedkomen :)

Liefs

Oe spannend allemaal....! Ze zullen best goed weten wat ze doen. En als je zo slecht slaapt dan is het misschien ook wel fijn juist toch?
Vervelend van die bacterie, daar zul je je ook niet lekkerder door voelen!
Je gaat me toch niet voor piepen he? :p

Hier gaan we nu in dagen aftellen....wat raar! nog maar 10 te gaan tot de uitgerekende datum. Reken er steeds maar op dat ik in ieder geval wel een paar dagen over ga...

Terug
Bovenaan